MagdaMyszka

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O MagdaMyszka

  • Ranga
    Obywatel
  1. To nie jest wina dostawcy. Przecież pudło jest wyciągane, a gra z tego co widać była wysłana w obszernym kartonie. Jak dla mnie, to wina CDP. Po prostu taką spakował i wysłał, niemożliwe jest by w trakcie transportu od środka podarł się karton od gry. Nie wspominając już o dziurach jakie są na zdjęciu, takie dziury są tylko możliwe jak coś jest luźne w środku EK, a wszyscy wiemy( ci którzy zakupili EK Wiedźmina), że wszystko jest na styk i nic nie ma prawa być luźne.
  2. No i dowiedziałam się właśnie że paczkę mam odesłać na swój własny koszt (samo pudełko na szczęście) Jeżeli chcę pudełko bez numerka będzie to trwało dość długo, ponieważ nie mają w tej chwili pudełek na reklamację, a jeżeli chcę z numerkiem to... będzie to trwało jeszcze dłużej!!! Oczywiście nie wiadomo jak długo. A wystarczyło dobrze zabezpieczyć paczkę. Karton w którym przyszły dodatki jest dużo za duży i niczym nie były zabezpieczone, latały sobie luźno w pudle, stąd te otarcia na pudełku napewno. Do tego BRAK FOLII, dla mnie jest to karygodne. Zamawiałam produkt nowy zafoliowany. To już na allegro lepiej pakuje swoje paczki przeciętny allegrowicz. Zastanawiam się nad zgłoszeniem tego odpowiednim władzom, ponieważ takie traktowanie klienta jest niedopuszczalne.
  3. Tak wygląda pudełko na które czekałam miesiąc. Reklamacja!!!
  4. Dlaczego moja paczka przyszła niezafoliowana?? Do tego w sporo za dużym kartonie. Pudełko z dodatkami jest brudne od kurzu czy piasku nie wiem, do tego wytarte. Wygląda jak używane i to przez dłuuugi czas. Na szczęście w środku już jest lepiej. Eh naprawdę z każdym swoim krokiem daliście dowód na to że profesjonalizm jest wam jedynie znanym słowem z amełykańskich filmów.
  5. Wysłane, no nareszcie, tylko co mi po tym teraz?
  6. Nie mam już siły. Dalej mam wystąpił problem. W tym roku już chyba nie ma szans na dostawę dodatków. Chyba poproszę o zwrot pieniędzy za EK, bo właściwie już mi nie jest potrzebna.
  7. Niestety u mnie dalej komunikat że wystąpił problem z zamówieniem, więc nie jesteś sam :/
  8. No pięknie. U mnie cały czas informacja że wystąpił problem. Dodzwoniłam się do doku i jedyne czego się dowiedziałam to to że nastąpił błąd w produkcji i niewiadomo kiedy paczka będzie gotowa. Zamawiałam Wiedźmina na prezent dla brata, który urodziny obchodzi właśnie w tym tygodniu. Zamawiałam ją dawno temu w pre-orderze żeby mieć pewność że dojdzie na czas. Premiera była 26.10 więc miałam spory zapas w razie opóźnienia. I co się okazuje? Że nawet taki zapas czasu nie gwarantował dostawy na czas. A najlepsze jest to, że znajomy który zamówił EK wiedźmina w ostatni PIĄTEK paczkę ma już dzisiaj wysłaną. Nie chcę WASZYCH 100 zł Panie Kiciński chcę do końca tygodnia otrzymać dodatki, żeby nie musieć dzielić prezentu na części Z czym macie problem? z numerkiem?? Dajcie mi jakikolwiek. Jakie to ma znaczenie?
  9. Mam dokładnie to samo, DOK czynny jest od pon-pt między 9-17, status zdaje się pojawił dopiero ok godz 17. Ile jeszcze problemów z tą EK będzie??? Teraz czekać do poniedziałku z wyjaśnieniem :/
  10. Witam, do tej pory siedziałam cicho i czekałam na swoją przesyłkę z dodatkami do EK WIEDZMINA. Status zamówienia zmieniał się od czasu do czasu, ale dzisiaj pojawił się taki: wystąpił problem podczas realizacji Twojego zamówienia, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta dzwoniłam do was, ale nikt już nie odbierał, nie wiem do której pracujecie, ale mając takie opóźnienia należałoby posiedzieć troszkę nadgodzin. Pytam się o co chodzi?? Co znowu nie tak z moim zamówieniem??