Thandruil

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    20
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Thandruil

  • Ranga
    Obywatel
  1. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Nie zadziała. Nie wspieramy tego systemu.
  2. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    W wersji pudełkowej - nie. Ale bardzo prawdopodobne, że modderski zestaw narzędzi będzie można ściągnąć ze strony po premierze.
  3. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Obydwa będzie można ulepszać. A jeszcze odnośnie następnego pytania, gra jest na etapie gold master. Czyli sama gra jest skończona, ale zapominacie o czasie jaki jest potrzebny na tłoczenie, produkcję pudełek i ich zawartości. Pudełkowa wersja na pewno nie ujrzy światła dziennego wcześniej niż jest to podane na stronach gram.pl :)
  4. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Generalnie są cztery miejsca na broń: 1 na plecach, na miecz srebrny, 1 na plecach, na miecz zwykły, 1 przy pasie, na miecz zwykły lub inną broń białą, 1 na nogawce na nóż bądź sztylet. Wiedźmiński miecz srebrny jest unikalny, zdobywamy go w wyniku rozwoju fabuły i raczej kiepskim pomysłem byłoby pozbycie się go (co nie znaczy, że nie można). Miecz zwykły (meteorytowy) można sobie wymieniać do woli, kupować lepszy, przekuwać itp. W trakcie gry na pewno znajdziemy lub zdobędziemy niejeden miecz, który okaże się lepszy od naszego. Każda broń posiada jakieś dodatkowe modyfikatory, np. zwiększenie szansy na ogłuszenie, powalenie czy rozbrojenie. To, czym będziemy walczyć, zależy wyłącznie od nas. Jest jeszcze uchwyt na eliksir, petardę lub inną mieszaninę alchemiczną.
  5. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Też nie lubię trybu izometrycznego. Są 2 inne, jak najbardziej praktyczne :) Przeszedłem Wiedźmina w tym trybie. Gra się świetnie, a walka ze wszystkimi szczegółami ze względu na bliskość kamery, na prawdę daje radę. Wiedźmin oczywiście nie jest grą, która zadowoli wszystkich. Założenia były takie żeby była to gra, która nam się będzie podobać i w którą chcielibyśmy zagrać. I taka właśnie jest, ale zdajemy sobie sprawę że nie wszystkim musi się podobać. Dlatego niektóre twoje zarzuty są oczywiście uzasadnione, jednak subiektywizm w nich zawarty dyskwalifikuje je jako argumenty do dyskusji. Jeżeli ktoś czegoś nie lubi, to trudno z nim o tym dyskutować :)
  6. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Na niektóre wzniesienia Geralt "wspina się" automatycznie, ale skakania jako takiego - nie ma.
  7. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Tak, to kółko to w istocie taki radialny pasek. Jeżeli jest pełne (360 stopni), to ma pełną żywotność. Dodatkowo kolor kółka oznacza nastawienie danej postaci do gracza. Zielone - przyjaciel, niebieskie - neutralny, czerwone - wróg.
  8. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Shift w trybie OTS (WASD) służy do "uwalniania" kursora. Ponieważ normalnie kursor w tym trybie znajduje się zawsze na środku ekranu, a ruch myszą powodują zmianę pozycji i orientacji kamery względem gracza, nie ma możliwości swobodnego poruszania kursorem. Tu z pomocą przychodzi SHIFT, który nam to umożliwia.
  9. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Atakujemy zawsze wybranego przez nas przeciwnika, Geralt nie ''lockuje'' się na jednej postaci. Co więcej, jeżeli rozpoczniemy sekwencję atakując wybranego wroga, to każdy kolejny jej cios możemy zadać innej postaci w grupie, która nas otacza. Nie dotyczy to wyłącznie sterowania w trybie OTS (czy też WASD jak kto woli). Natomiast kółko z żywotnością pod postaciami pojawia się w momencie najechania na nie kursorem myszy.
  10. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Prawie, ktoś tu nie docenia możliwości Painta :) http://pl.youtube.com/watch?v=Hxx2KcPWWZg
  11. Ten filmik to nic nowego, na życzenie fanów został dograny polski podkład. Wszystkim, którym nie podoba się głos Tomka Gopa, na uspokojenie powiem, że w grze go nie usłyszycie. Tak że bez obaw :)
  12. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Uruchomiliśmy testowo grę na takim komputerze. Udało się nam przejść kawałek prologu. Oczywiście były to najniższe ustawienia graficzne. Jednak procesor (w tym wypadku Athlon XP) jest poniżej wymagań minimalnych, czyli nie gwarantujemy, że u każdego gra będzie działać w podobnej konfiguracji.
  13. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Od strony kodu - tak.
  14. Thandruil

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Macie rację, woda reaguje wyłącznie na postać gracza. W tej chwili nie możemy już niestety niczego poprawić w grze, bo buildy finalne zostały zamknięte. Ale dopiszę to sobie do ewentualnych poprawek do patch''a :)