Talek

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    85
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Talek

  • Ranga
    Przodownik
  1. 12 jest bazowo z tego co dostaje sie co ture, jeśli używasz kart do "rampu" to automatycznie podnoszą one też górny limit wiec może to byc i 20.
  2. > @fenr1r > > Technologia przyjmie się na szersza skalę, jeżeli ludzie będa gogle kupować, a nie czekać > na niewiadomoco. Głupie gadanie, obecnie te gogle są marne, jakość obrazu daleko odbiega od moich oczekiwań wobec takiego sprzętu, ani za 3 tysiące ani nawet za połowę tej ceny bym tego nie kupił bo dla mnie nie jest to po prostu tego warte, jeżeli za 5-10 lat jakość produktu będzie odzwierciedlać jego cenę to wtedy mogę zastanowić się nad zakupem, jeśli jednak mam najpierw kupić 3 badziewne generacje żeby producent miał kasę na dobracowanie technologii to po prostu olewam taką technologię.
  3. Talek

    Ruszyła kolejna akcja Humble Bundle

    Planowałem złapac Ethana na zimowej wyprzedaży za ~5 euro wiec to świetny deal, Plastic Warfare i Adrift też fajne gierki. The Culling to pozycja tylko dla fanów battle royale/survivali wiec do odpuszczenia.
  4. > Czy to sukces? Gra dostępna na 3 platformach, w którą zagrało (a nie nadal gra) 7 milionów > ludzi... Do statystyk na pewno zliczone są też osoby, które grę sprawdziły i dość szybko > z niej zrezygnowały - faktycznie: "sukces" - tyle, że nie bardzo. :) Nie, po wystepie sprecyzował na stronie, że triale/bety itp. nie są w to wliczone, sprzedali 7 milionów pudełek, jak dla Ciebie to nie jest sukces to znaczy że Wiedźmin 3 też sukcesem nie jest bo sprzedał sie podobnie. Gierka na PC była biedna, ale po konsolowej premierze trzepią na tym całym ESO niezłą kase, premka cały czas jest jednym z najlepiej sprzedających sie add-onów na PS4.
  5. Nie ma to jak nie uwzględnić w zestawieniu największej premiery roku, czyli Fallouta...w tomb raidera też bym pograł, ale póki co xbox exclusive, trzeba będzie pewnie z pół roku poczekać przynajmniej na wersję PC bo z PS4 ciągle nie wiadomo.
  6. Nie bardzo rozumiem, przecież w takiej docie 95% przedmiotów robią moderzy i dostają 25% od Valve i jakoś nikt nie narzeka, wszyscy uważają że to najlepszy system jaki istnieje bo zarabia i valve i community, najlepsi zarabiają po kilkaset tysięcy dolarów rocznie za zrobienie paru skinów do czyjejś gry. Developer udostępnia narzędzia i bazę potencjalnych klientów, bo chcesz sprzedać produkt jego klientom, spróbuj napisać jakikolwiek mod na własnych narzędziach i samodzielnie go wydaj to będziesz miał 100% zysków...
  7. Talek

    Total War: Warhammer powstaje!

    > Tylko żeby nie okazało się, że mody lepsze od właściwej gry, hehe. > > Ciekawe jakby tak CA zabrało się za WH40k? SEGA wykupiła licencję młotka fantasy dla CA 2 lata temu po upadku THQ, więc Total War w świecie Warhammera Fantasy był tylko kwestią czasu, żaden to zaskakujący news, natomiast licencja na WH40k nie przeszła do nich wraz z przejęciem Relica tylko wróciła do Games Workshop i póki co nikt nie ma jej na wyłączność (kilka firm robi jakieś pomniejsze gry) a SEGA jakoś specjalnie się o nią też nie biła więc nie spodziewałbym się takiej gry w tej dekadzie o ile w ogóle, po za tym mechanika rozgrywki z Total Wara w obecnej formie kompletnie nie pasuje do jakiejkolwiek futurystycznej potyczki, tymbardziej WK40k.
  8. > W sumie ktoś poza mną utrzymuje bojkot EA? Bo gracze faktycznie gadali o bojkocie, ale > nie słyszałem o nikim, kto by z tego powodu przestał kupować ich gry. A ja nie kupuję > z przyczyn osobistych, a nie ogólnego bojkotu. Ostatnia gra od EA jaką kupiłem to Dragon Age:Origins w 2009 roku, raz że jakość produkcji od EA pozostawia wiele do życzenia, dwa że 90% tytułów zamieniło się w wydawane co 1-2 lata tasiemce które nie wnoszą nic nowego i w zasadzie płacisz za to samo, trzy za Origin który jest tragicznym programem i cztery to ich polityka odnośnie DLC (z tego samego powodu ostatnią grą od Paradoxu jaką kupiłem była EU III, potem zaczęło się wydawanie 1/3 gry jak w CK 2 i EU IV i 10 content dodatków w ciągu roku, śmiech na sali). Szkoda mi kilku tytułów które wychodzą pod skrzydłem EA, ale rynek jest dzisiaj tak dużo, że i tak brakuje mi czasu na pozostałe gry które mnie interesują żeby je ograć.
  9. Dostają pensje od Riotu tylko nie mogą grać w innych turniejach, w Docie teraz ciągle są turnieje z pulami po 200k $+. We wrześniu są finały WEC w Chinach gdzie jest ponad pół bańki na Dote, pod koniec roku będzie też World Cyber Arena z pulą ponad 3 milionów zielonych do podziału na kilku gier, gdzie najwięsza pula przypada na Dotę więc na pewno przynajmniej kolejna bańka o turniejach stricte dla Doty nawet nie ma co wspominać, na profesjonalnej płaszczyźnie w Docie są teraz duże większe pieniądze, gracze LoLa utrzymują się w dużej mierze dzięki streamom. Społeczność Doty raczej nigdy nie zrozumie po co oglądać jak ktoś gra puby, inna sprawa że po za amerykańskimi ekipami C9 i EG które zaczęły streamować bo im pewnie tak dyrekcja kazała to nikt z pro raczej regularnie pubów nie streamuje, dlatego na streamach po za turniejami dota nigdy nie będzie tak popularna jak LoL.
  10. > Pytanie.....dostałem przed chwilą e-mail z kluczem do bety od Elder scrolls online.jak > ide z mojego konta i klikam redeem code to mi pokazuje to.You are not allowed to redeem > this code. Please review our Privacy Policy.O co w tym chodzy i czy tae jest zanim beta > się otworzy?(to pierwsza beta gry w której wchodze) Aby móc grać w beta testach większości gier musisz mieć ukończone 18 lat, zapewne podałeś że nie masz 18 lat dlatego nie możesz wykorzystać kodu (nie dotyczy to pełnej wersji gry, która będzie 16+ z tego co się orientuję)
  11. Nie mieliście jeszcze okazji zapoznać się z nową kampanią, nowymi mapami i nowymi trybami rozgrywki przygotowanymi z myślą o wojennej grze akcji Battlefield 3? Poprawiłem błąd w treści newsa :)
  12. Przecież to EA, na starcie będzie może 6 map, a pozostałe 8 to po prostu zablokowane pierwsze dwa DLC :)
  13. > > > Jak bliz odpali swój heros of the storm to lol sie skończy szybciej niż przypuszczają > > > > > Wątpię. HotS wygląda naprawdę fajnie (i piszę to jako fanboy Doty), ale zupełnie > inaczej > > od LoLa. > > Jak by był kopią LoLa to jaki by to miało sens ? HOTS będzie miał znaczącą przewagę nad > DOTą w postaci marki Blizzard i idących za tym pieniążków. Jeżeli gra zyska przychylne > opinie graczy to długo nie będziemy musieli czekać na pierwsze duże turnieje i rozgłos > który jest potrzebny żeby konkurować z LOLem. Niestety jeszcze kilka miesięcy przyjdzie > nam poczekać żeby sprawdzić jak to faktycznie się potoczy. Przewagę nad Dotą? Widzę, że się chyba niespecjalnie orientujesz ale wartość Valve szacuje się na ok. 4mld dolarów czyli prawie tyle co całej korporacji Activision-Blizzard (4,8 mld), Valve wykłada dużo większe pieniądze na turnieje Doty niż Riot na LoL''a (wystarczy spojrzeć na zestawienie najlepiej zarabiających graczy w e-sporcie gdzie w top100 znajduje się 20 graczy Dota 2 i 10 graczy LoL'a z czego w Top20 jest 11 graczy Dota 2, natomiast pierwszy gracz LoL'a jest 34) bo LoL jest dla Riotu jedynym źródłem przychodu, gdzie dla Valve taka DOTA2 czy TF2 to tylko dodatkowe zabawki, dlatego mogą mieć tam najlepszy system free to play z możliwych (nie trzeba kupować bohaterów, żadnych slotów na runy, nawet skiny czyli jedyne za co się płaci można zdobyć w grze i do tego jeszcze sprzedać i zarobić). Valve zarabia setki milionów rocznie na Steamie i popularność pojedyńczej gry nie ma na ich stabilność żadnego wpływu w przeciwieństwie do takiego Acti-Blizz, którzy mocno odczuwają spadek pustego hype''u na serię Call of Duty i odpływ graczy z WoW''a dlatego nawet prostą mapkę do SCII zapowiadaną od 3 lat zamienią na małą maszynke do pieniędzy (bo z daleka widać że HotS to zwykłe custom mapki na silniku SCII z dobudowanym własnym klientem). Mimo, że z LoLem skończyłem jeszcze na początku drugiego sezonu to oczywiście życzę im jak najlepiej, nie żałuję rozegranych prawie 2k gier, kiedyś ta gra była naprawdę przyjemna chociaż dzisiaj dla mnie nie może się równać z Dotą. Na dekady bym raczej nie liczył, gry rozwijają sie szybciej niż sporty, chodź może nie tak szybko jak 10 czy 20 lat temu to nawet takie kultowe gry jak Starcraft czy Counter Strike potrzebowały odświeżenia, żeby wrócic na top, być może w 2025 będzie grali w LoL'a 2 xD
  14. Talek

    DotA 2 dostępna już dla każdego

    Była dostępna, ale była kolejka, sam pamiętam jak jakieś 2 miesiące temu robiłem sobie smerfa to musiałem czekać kilka dni bo było kilkanaście tysięcy osób w kolejce, teraz po prostu wszyscy mają pełen dostęp jak tylko ściągną klienta bo dodali pełny tutorial i serię gift boxów dla nowych graczy.
  15. Konsole ograniczają od jakichś 3-4 lat rozwój gier na PC i z tym nikt nie ma problemu, ale że ktoś kupił sobie PS4 i nie może czerpać technicznych korzyści jakie na PC powinniśmy mieć przynajmniej od dwóch lat gdyby nie robienie gier pod te emerytki to natychmiast się pojawiają narzekania :)