One_of_the_Many

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    969
  • Dołączył

  • Ostatnio

One_of_the_Many ostatnio wygrał w dniu: 5 Lipiec 2017

One_of_the_Many miał najwięcej polubień!

Reputacja

9 Neutralna

O One_of_the_Many

  • Ranga
    Delegat

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Z jednej strony jestem podjarany, ale z drugiej strony boję się, że jednak nie wypali. Po pierwsze, to nie będzie launcher, który zastąpi pozostałe. Te inne też będą musiały chodzić - w końcu pełnią rolę DRMu Po drugie, boję się, że właściciele pozostałych platform będą sabotować (w końcu GOG 2.0 "zasłaniałby" pozostałe launchery odbierając kanał dla reklam itp.) i będą zmieniać API albo blokować komunikację z GOG 2.0. Po trzecie, zapewne upłynie sporo czasu zanim to wszystko zacznie działać bezproblemowo.
  2. One_of_the_Many

    Epic Games Store naprawia to, co zepsuł Steam

    Czy autor mógłby mi wytłumaczyć kiedy powróci Anno Special Edition za 190 zł? Bo jak na razie wygląda na to, że ta wersja zniknęła i jesteśmy zmuszeni płacić 250 zł. Kiedy dostaniemy te tańsze gry na Epic store?
  3. One_of_the_Many

    Epic Games Store naprawia to, co zepsuł Steam

    Już trzeci raz piszę odpowiedź bo za każdym razem z jakiegoś powodu ją traciłem i cholery dostaję. Więc napiszę tylko to najważniejsze. Co takiego Steam zepsuł? Wprowadził mało inwazyjny DRM? Rozpowszechnił cyfrową dystrybucję? Ułatwił mniejszym studiom wydawanie gier? Dodał udogodnienia w stylu sejwy w chmurze, obsługa modów, system recenzji? Dał wielu studiom szansę na dotasrcie do klienta? Serio, tak pyszczymy o te 30%, ale wiele studiów z pocałowaniem ręki oddaje te 30% w zamian za widoczność gry jaką daje Steam.  I Epic Store naprawia to wszystko usuwając to?
  4. Ten akapit o Epic store brzmi bardziej jak artykuł sponsorowany. Peany o tym jak jest rewolucyjny bo rzekomo ma niższą marżę niż konkurencja? Oczywiście wybrano te kilka przykładów gdy cena na Epicu jest trochę niższa, ale w przypadku znakomitej większości cena jest taka sama jak była na steamie, więc proszę mi tu oczu nie mydlić. I jakoś zapomina się o tym jak dużą widoczność gry daje steam w cenie tej marży, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę funkcje wyszukiwania, filtrowania i propozycji ze strony Steam. Tyle fajnych gier znalazłem na Steam, o których nigdy bym nie usłyszał, nawet mimo tego ile śmiecia tam jest.
  5. One_of_the_Many

    Sony oficjalnie zapowiada PlayStation 5!

    SSD szybsze niż cokolwiek dostępnego dla PC? Co to ma w ogóle znaczyć? RAMdiski? SSD w RAID0?
  6. One_of_the_Many

    Pieniądz robi pieniądz - recenzja Anno 1800

    A ja mam takie pytanko, może ktoś będzie wiedział. Czy w tej "Special Edition" dostępnej w Polsce,  z polską wersją językową, będzie możliwość wyboru języka angielskiego dla napisów i interfejsu?
  7. One_of_the_Many

    Nadchodzi survivalowe RPG science-fiction CryoFall

    a nie, przepraszam, doczytałem opis gry, to gra online mulriplayer, więc inne tytuły - Rust, Ark, EVE, Haven&Hearth, Salem
  8. One_of_the_Many

    Nadchodzi survivalowe RPG science-fiction CryoFall

    Setki? Na palcach jednej ręki mogę zliczyć gry tego typu. Don't Starve, Zomboid, Terraria, Starbound... coś jeszcze? A Graveyard keeper to inny rodzaj gry - w stylu stardew valley i harvest moon. Poza tym dlaczego to miałby być problem gdyby gra wykorzystywałą oklepaną mechanikę? Mamy całe serie, które od lat właśnie to robią.
  9. Być może to niefortunnt dobór słów - wydaje mi się, że autorowi bardziej chodziło o to, że DOTA2 (i HotS) powstawały na fali popularności LOLa. W końcu DotA1 powstała wiele lat wcześniej, ale dopiero po sukcesie LOLa zaczęto coś z tym robić. Twórcy DOTA2 chcieli powtórzyć sukces LoLa. Tak jak po WoWie pojawił się wysyp MMORPG, a przecież sam gatunek istniał już wcześniej
  10. Spokojnie, to tylko pani Katarzyna. Zalecałbym nie zwracać specjalnej uwagi na to, co ta Pani pisze. Zwykle ogranicza się to do nieudolnego tłumaczenia. Lepiej od razy klinąć "źródło" i samemu przeczytać.
  11. Jeśli ktoś również ma problem ze zrozumieniem tego artykułu, to służę pomocą: Niejaki Soulja Boy sprowadza z Chin podróbki / emulatory konsol i sprzedaje pod swoim nazwiskiem po wyższej cenie.
  12. One_of_the_Many

    Kodowanie popkultury: ten nasz wspólny Wiedźmin

    Wydaje mi się, że autor tekstu trafił kulą w płot. To nie jest kwestia fandomów i roszczenia sobie prawa do postaci. Sukces gry nie wziął się z tego, że fani książek się na nią rzucili, a po prostu z tego, że to jest dobra gra. Gdyby nie miała nic wspólnego z książkami to też odniosłaby sukces. I to Sapkowski teraz więcej korzysta na popularności gry niż odwrotnie.  Żeby jeszcze brał udział w produkcji gry, promował ją czy jakkolwiek się udzielał. Ale nie, wypowiadał się przeciw niej i kompletnie odcinał. Nigdy nie czytałem książek Sapkowskiego, ani w ogóle wcześniej nie znałem wiedźmina, więc nie mam nic wspólnego z żadnym fandomem. Ile z osób, które zakupiło grę, albo wypowiadających się w tym temacie w ogóle czytało książki? Wydaje mi się, że dyskutowanie o fandomie jest bez sensu.
  13. One_of_the_Many

    God of War przekroczyło przewidywania twórców

    W ostatnim akapicie pojawia się nazwisko Tonoki, ale nigdzie ta osoba nie została przedstawiona i czytelnik nie wie kto to w ogóle jest. Poza tym jest tu literówka, nazwisko to Totoki (Chief Financial Officer Hiroki Totoki). Zalecam więcej uwagi przy tłumaczeniu newsów.
  14. Mniejsza z tym, bardzo ładny i ciekawy występ :)
  15. One_of_the_Many

    Kodowanie popkultury: nie bądźmy incelami

      Też przeszkadza. Wszystko próbuje się wyjaśniać customizacją i przecież jak to będzie fajnie jak Gracze sobie stworzą postać jaką chcą, tyle, że to gra bazująca na realiach II wojny światowej, a nie Fortnite... Jednak nadal wydaje mi się, że bliżej realizmu jest postać kobieca niż żołnierz z protezą ręki strzelający z karabinu. Ale cały czas słyszę o tym pierwszym :)