Eli123
Gramowicz(ka)-
Zawartość
10 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Eli123
-
Ranga
Obywatel
-
Wydaje mi się, że koledze nie chodziło jednak o realizm, który oznacza naturalizm ;)
-
Życie i czasy Geralta z Rivii, czyli zacznijmy rozmawiać o Wiedźminie 3
Eli123 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Bardzo ciekawy artykuł trafiający w samo sedno tego, co sama myślę o tej grze :) -
Nie wiem czy to bardzo zabawne, po prostu dla każdego co innego jest ważne ;) W Wiedźminie mi się nie nudzi, w Skyrim owszem. Nie liczę lochów, jaskiń i godzin eksploracji - po prostu miasta/wioski żyją dzięki postaciom totalnie bez znaczenia, które nie sprawiają wrażenia kukieł jak np. w Skyrim.
-
Bethesda kojarzy mi się głównie z dużymi światami, które są jednak puste i martwe (w porównaniu z np. Wiedźminem, w którym świat "żyje"...) A więc stylistyka Falloutowa bardzo dobrze wpisuje się w to co potrafią robić najlepiej ;) Dla mnie Fallout skończył się na 2-ce i tak już najwyraźniej zostanie...
-
Dziś premiera Wiedźmina 3. Tak grę przyjęto na Zachodzie
Eli123 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie wiem kto tłumaczył te recenzje na j.polski, ale niektóre są bez sensu... ;-) -
Klub dziwaków - Erpeg to nie zawsze znaczy to samo
Eli123 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Bardzo fajny artykuł :) Szczerze mówiąc od razu zebrało się na sentymenty i pomyślałam, że jakoś nie ma z kim pograć w papierowe erpegi ;-) Co do kwestii wczytywania sejvów żeby wybrać inną opcję dialogową myślę, że niestety gra komputerowa to po prostu nigdy nie będzie taki prawdziwy erpeg, zawsze jednak będzie ograniczała i będzie trochę matematyką. W trakcie odgrywania postaci na żywo mamy jakieś intencje i możemy swobodnie dążyć do ich realizacji, natomiast w grze komputerowej reakcje bohaterów na niektóre opcje dialogowe bywają kompletnie nie intuicyjne, a nie tylko nie zgodne z tym o co nam chodziło. Niestety, jest w tym jakaś matematyka, mechanika, niedopatrzenia, co ogranicza. Nawet wybierając opcje dialogowe nie zawsze są to dokładnie te rzeczy, które za chwilę powie bohater itd. i czasem jest zaskoczenie ;-) -
Proszę o zaproszenie Nick: Jeanne Jinx
-
Jak dla mnie to zwykłe odgrzewanie kotleta w nieskończoność... "Community" - z tym mi się kojarzy tworzenie nowych przygód przez graczy, lub robienie drobiazgów przez producentów. Ale to nie jest powód żeby robić z tego wielkie halo i zachęcać ludzi do wydawania kasy na tą samą grę po raz kolejny.Czekam i czekam na jakieś info w sprawie części 2 Wiedźmina a tu nic :-(
-
Kurde padnę chyba na zawał zanim mi Fallouta przyniosą :] bo komentarze jak na razie są na maxa skrajne... Naprawdę tak mało jest tam RPG? Naprawdę dialogi do dupy? No weźcie.... :]
-
To, że osoby pracujące w CDP Red w ogóle reagują na różne złośliwości pod adresem ER Wiedźmina jest już samo w sobie sygnałem, że dbają o swoich graczy, a treść ich wypowiedzi wskazuje, że się przejmują i wiedzą, że community to siła z którą trzeba się liczyć... Zgadzam się z przedmówcą, że Polacy mają już taką mentalność, że bardzo krótko się cieszą, za to uwielbiają narzekać. Jeśli chodzi o gry to niewiele tytułów spełnia moje oczekiwania, zwłaszcza pod kątem fabuły - a Wiedźmin, mimo, że nie należę do wielbicielek prozy Sapkowskiego, jest jak dla mnie najlepszą grą w jaką grałam od dość długiego czasu. Jak dla mnie kawał dobrej roboty i oby tak dalej...;-)