MandiATO
Gramowicz(ka)-
Zawartość
456 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez MandiATO
-
-
Czyli lepiej zostać przy produkcjach Criterion i Slighty Mad Studios. Chociaż dla osób nie mających jeszcze Shift 2, zakup go jako dodatek do The RUn może się okazać promocyjny (Shif 2 na Origin kosztuje 134.90, ale kupując The Run za 119 dostajesz Shift 2 lub HP za darmo - do wyboru).
-
Dnia 21.10.2011 o 10:03, lordfett napisał:Origin jest teraz zbyt ważny dla EA, by olali PC. Będzie na 100% ;)
Tak... Jest tak ważny, że od wczoraj nie działa... -
"Wersji na PC nie będzie" - mojej wiary w umiejętności cudotwórców z EA BlackBox też nie będzie, ani mojej kasy na ich koncie nie będzie. Zbyt mocno nadużyli zaufania przy Undercraperze, by brać w ciemno ich wyroby...
-
> Ujawniono także, że "próbką" cieszyć się będą tylko posiadacze konsol Xbox 360 i PlayStation 3.
Zatem ja ujawniam, że nie zamierzam w ciemno wydawać moich pieniędzy na kolejnego crapa wyprodukowanego przez przewspaniałe EA BlackBox. Po Undercraperze nie mają co liczyć na zakup ich wytworu w ciemno. -
Obecne tytuły również nie wymagają same w sobie klienta Origin do uruchomienia. Klient ten jest wymagany jedynie do pobrania i zainstalowania gry zakupionej w sklepie Origin. Po tej czynności można go nawet odinstalować i grać w gry zakupione z Origin Store (dawniej EAStore) odpalając je normalnie z ikonki. Sam klient do samego grania nie jest potrzebny (wcześniej jego nazwa EA Download Manager lepiej odzwierciedlała przeznaczenie programu), a właśnie jedynie do dokonania pobrania zakupionych drogą elektroniczną gier.
-
A najlepsze jest to, że obecnie wszystkie te tytuły na Origin już mają cenę 69,00. Zatem liczenie upustu od ceny 149,90 jest nieco dziwne, gdyż taka cena nie obowiązuje w zasadzie już nigdzie. I tak oto nagle się okazuje, że te reklamowane 50% to w rzeczywistości 14,5%.
-
No to już wiadomo jakie tytuły we wrześniu trafią do EA Classics, potem tylko pozostaje czekać na 2 za 1 i znów kolekcję się uzupełni.
-
Odnośnie wydajności to link do obrazka z testami z jednego magazynu...
http://www.pcgameshardware.de/screenshots/original/2008/11/NfS_Undercover_CPUs_1280.PNG
Ten tytuł na pewno nie jest poprawnie zoptymiozwany, skoro przy tak kiepskiej jakości ma aż takie wymagania. Może na konsolach gra jest niezła, ale jej port na PC to kpina. Wystarczy poczytać forum EA i ilość ludzi z problemami w tej grze z wydajnością. -
Dnia 28.06.2011 o 12:34, peter000 napisał:To dziwne bo u mnie Undercover śmigał ładnie na laptopie, a nie jest to wcale laptop
do grania (Intel Core 2 Duo (2 ghz) i gówniana karta graficzna Intela).
No właśnie to jerst dziwne, bo na dobrych sprzętach gra działała słabo, a na słabych dobrze, gdzieś coś nie grało. Sprawdzałem na kilku komputerach (fakt, że każdy miał kartę Radeon, HD4870Toxic, HD4850 HD5770) procki od PentiumD 3GHZ do E8400 3GHz, i na każdym gra działała koślawo, a radości z jazdy nie było żadnej, wrażenie resoraka z dużą bezwładnością. -
Mam olbrzymie obawy co do tego tytułu (kolorystyka nawet okładki nawiązuje do Undercovera, gdzie miałem wrażenie jeżdżenia resorakiem, a nie sportowym samochodem plus duże problemy z silnikiem gry i wydajnością na całkiem porządnym sprzęcie, o dziwo problemów takich nie miał ani Shift, ani Hot Pursuit). No i ponownie BlackBox się za to bierze, obaw coraz więcej, póki nie zobaczę gry w akcji omijam, chociaż FrostBite 2.0 i zajawiki zachęcają, jednak obawiam się crapa Undercoveropodobnego.
-
Thor: The Video Game
-
I tak oto kolejny raz zabezpieczenia antyużytkownikowe, wprowadzone pomimo protestów fanów tytułu, pisania, iż obawiają się właśnie dokładnie sytuacji, że serwer aktywacji nie zadziała, będzie neidostępny, lub pójdzie coś nie tak. Jednak osoby podejmujące decyzje wiedziały lepiej. Wszystko miało być tak ślicznie i bezproblemowo, infrastruktura przygotowana, wszystko dopięte na ostatni guzik. I co? I właśnie guzik. Znów problemy, znów lamenty, znów ludzie nabici w butelkę. Płyty nie dają się odczytywać, gra nie daje się aktywować, a odpowiedzi supportu prześliczne... Nie możecie zainstalować? Wymieńcie napęd, lub zgrajcie sobie pliki u kolegi... Jeśli tak ma podchodzić dystrybutor gry, to może lepiej zamiast zmuszać ludzi do czasami kilkugodzinnej mordęgi z przenoszeniem danych, to od razu gry dawać na pamięciach przenośnych? Pendrive, lub karta MicroSD z przelotką na USB. Po co zabezpieczać płytę, skoro i tak dane na niej są bezużyteczne bez części pobranej z serwera? Po co zabezpieczać płytę, skoro w dzień premiery doradza się ludziom skopiowanie jej zawartości? Po co wywalanie dużych kwot na tak bezsensowne działania? A kto za to płaci? Pan płaci, pani płaci i pan też płaci...
Kiedyś miałem problem z napędem Plextor PX-750a i grą ToCA3. Płyta była tak fajnie zabezpieczona, że napę w ogóle nie rozpoznawał zawartości płyty, podczas kiedy wszystkie inne płyty czytał bez zająknięć (czy to jedno czy dwuwarstwowe). A z tą jedną nie chciał gadać ni cholery. I raczej nie była to wina napędu a zabezpieczenia lub samej płyty. W ciągu 4 lat żadna inna płyta nie sprawiła problemu, poza tą jedną jedyną zabezpieczoną odpowiednio w panicznym strachu przed piractwem. -
Dnia 18.09.2010 o 18:48, Feallan napisał:Ok, dzięki. Mimo wszystko szkoda, że nie na Steamie, lubię tą platformę, a tak się rozdrabniać
na 100 platform dystrybucji cyfrowej raczej bym nie chciał.
Ale to nie jest żadna platforma:D Kupujesz podczas pierwszego uruchomienia podajesz mail i hasło i koniec. Ale gry TTG też są na steamie, tylko nie w tak atrakcyjnych cenach i pakietach, co jak co ale ich produkty kupowałem bezpośrednio od nich i przygodówki robią naprawdę niezłe (SBCG4AP też kupiłem za 4,95, ToMI za 11,50, W&G oraz Sam and Max 2 za 13,00, a Sam and Max 3 za 19,95 ostanio, chociaż można było poczekać na ciekawszą promocję). Obecnie czekam na ich nowe wyczyny czyli Back to future i Jurrasic Park i obserwując poziom wcześniejszych produkcji niemal jestem gotów nabyć w ciemno. Na pewno gry mi podejdą (klasykę lucasa też lubię, Monkeye mam wszystkie, Indiana Jonesy grałem jeszcze na Ami, a Loom to klasyka klasyk). -
Dnia 18.09.2010 o 16:41, knrdz napisał:Aż tak dobrze to nie ma - bez aktywacji w internecie się nie obejdzie.. Numer seryjny
też wymaga aktywacji online, jeśli się nie ma połączenia to trzeba w trzeciej zakładce
wygenerować kod i aktywować przez inny komputer połączony z internetem.
Aż tak dogłębnie nie sprawdzałem. Na lapku na którym instalowałem wszystkie moje zakupy z TTG (S&M sezon 2 i 3, SBCG4AP, ToMI, W&G, PuzzleAgent) tylko raz przy pierwszej grze podałem parametry konta, reszta aktywowała się automagicznie pobierając parametry z rejestru. Nie wiem jak jest to z wersjami pudełkowymi ich produktów, polskie wydanie S&M sezon 1 działa bez aktywacji w ogóle. -
Dnia 18.09.2010 o 11:20, Feallan napisał:Fajna cena. To się potem aktywuje na Steamie, czy jak się to ściąga?
Kupujesz bezpośrednio od TellTaleGames, i potem możesz pobrać z ich stronyu z zakładki "My games". Aktywacja poprzez podanie loginu/maila konta i hasła, następuje automatycznie jeśli masz połączenie z internetem, jeśli takowego połączenia nie masz wtedy numerem seryjnym, który również znajdziesz w zakładce "My games". Ogólnie gry TellTale mają to bardzo miło i przyjemnie rozwiązane.
Z poważaniem -
http://www.telltalegames.com/playlikeapirate
Tales of Monkey Island - obniżka z okazji Dnia Mówienia Jak Pirat - cały sezon (5 częście) tylko do poniedziałku w cenie 4.95$ (zamiast 34,95$). -
Dnia 17.09.2010 o 08:04, Phobos_s napisał:A dla tych 2500 osób jeszcze dodatkowy prezent i powód by wspierać TTG :)
A w weekend promocja na Tales of Monkey Island 4.95USD za cały sezon...:D Z okazji Dnia Mówienia Jak Pirat:D -
I przepiękny finał, pomimo, że nie osiągnięto początkowego progu 20.000 bundli, również nie osiągnięto obniżonego drugiego progu 5.000 bundli, to Sam and Max sezon 2 zostanie odblokowany dla wszystkich. Jak można przeczytać na stronie TellTale:
"Sam & Max: Beyond Time and Space Unlocks in The Great Adventure Bundle Tomorrow
Posted by Alan September 16, 2010
Sales of The Great Adventure Bundle 2010 end on Monday, September 20 (Pacific Time) and we’re sending it off in style!
Starting tomorrow we’re unlocking the sixth and final game in The Great Adventure Bundle 2010, Sam & Max: Beyond Time and Space! Everybody that’s already purchased the bundle as well as all newcomers will get access to the continued adventures of the Freelance Police as well as all five previously available games.
Come Monday, your chance to get all six games for only $19.95 is gone so now’s your last chance."
Źródło: http://www.telltalegames.com/community/blogs -
Dnia 07.09.2010 o 10:30, Phobos_s napisał:Tia, CI teraz wzięło się za wydawanie niszowych tytułów. Ale reklamy nie ma chyba też
za granicą. Bo nie sądzę żeby na całym świecie nie znalazło się te 5k ludzi którzy chcieliby
kupić taki pakiet.
Łatwiej było nabijać się z Poker Night at the Inventory niż zareklamować słuszną inicjatywę tego studia... Cisza chyba wszędzie o tym jest, szczególnie, że przygodówki też nie są najsilniejszym gatunkiem, gdyby to tak była akcja dotycząca MoH czy CoD to pewnie by o tym trąbiono nawet w ekspresie wieczornym, a tak... -
Dnia 07.09.2010 o 09:51, Phobos_s napisał:Świetna wiadomość :) Ja dziś po pracy sobie zakupię bo musiałem doładować sobie kredytówkę
:)
Jeśli masz kartę Inteligo/iPKO to możesz płacić zwykłą debetową VISA Electron, jest akceptowana i od niedawna można płacić nimi za granicę bez prowizji, idzie po przeliczniku kursu NBP (tak z doświadczenia piszę).Dnia 07.09.2010 o 09:51, Phobos_s napisał:Szkoda. Bo ten pakiet jest naprawdę wart swojej ceny. To rzadka okazja a ludzie po prostu
o tym nie wiedzą.
Bo nikt ich poinformować nie chce, widocznie City Interactive jest ważnbiejsze niż gracze (ostatnio wydał w PL właśnie The Whispered World, ale Penny Arcade czy Sam and Max sezon 2 to w PL raczej niedostępne). A czasu niewiele zostało, a reklamy akcji żadnej nie ma, jakoś jak było Indie Bundle to wszelkie serwisy trąbiły, jest arcade bundle to zmowa milczenia... -
Dnia 06.09.2010 o 14:07, Phobos_s napisał:Dzięki. No to sobie pewnikiem zafunduję ten pakiecik :) I oby więcej ludzików się też
skusiło :)
http://www.telltalegames.com/adventurebundle
Dobra wiadomość, Puzzle Agent został odblokowany przy 1000 "bundl"i, a Sam and Max sezon 2 ma ustawiony próg na 5000 "bundl"i, obecnie jest 1200, ale żadna strona o grach (gram.pl, polygamia.pl, cdaction.pl czy też gry-online.pl) nawet nie zająknęły się, że taki "bundl" jest w sprzedaży w takiej cenie. -
Dnia 06.09.2010 o 13:52, Phobos_s napisał:>/ciach/
Dnia 06.09.2010 o 13:52, Phobos_s napisał:Fajna sprawa. Ale sądząc po ilości bundli sprzedanych do tej pory to raczej tych 5k nie
osiągną przed końcem sprzedaży... Obym się mylił bo Puzzle Agent to jeden z tytułów które
chciałbym mieć.
Niestety reklamowane to jest bardzo słabo, w PL żadna strona jak do tej pory o tym nie wspomina, ale za te około 60 zł można mieć łącznie Whsipered World, Penny Arcade 1, Sam and Max sezon 2, Puzzle Agent oraz King Quest Collection. Według mnie warto, bo wychodzi po 10zł/grę, a tytuły niejednokrotnie pojedynczo kosztują mniej więcej tyle, co obecnie pakiet (Whispered World 39.90 euro na steam, Penny Arcade 5 euro, Sam & Max Sezon 2 - 29.95 USD).Dnia 06.09.2010 o 13:52, Phobos_s napisał:Właśnie.., Bo nie mogę nigdzie znaleźć. Co z tymi którzy kupią ten pakiet przed osiągnięciem
progu 5k lub tego następnego? Czy oni także dostaną potem te dwie kolejne gry?
Tak, wszyscy którzy zakupią pakiet, po osiągnięciu założonego progu dostaną możliwość pobrania zablokowanych obecnie tytułów.
Howgh! -
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=61332 <- podobna akcja, tylko przy sprzedaży gier przygodowych, a przy okazji możliwość uzupełnienia kolekcji o ciekawe tytuły w Polsce niekoniecznie łatwo dostępne.
-
Tim Schafer przeznaczy nadwyżkę pieniędzy na znaczne ulepszenie projektu Double Fine Adventure
w Archiwum tekstów
Napisano · Report reply
@up
Gdyby zrobił jak to opisujesz, byłby skończony w branży, przynajmniej wsród wielbicieli przygodówek, którzy tęsknią za starymi dobrymi grami, a na których wydanie nie decydują się wielcy wydawcy, gdyż krąg odbiorców zbyt mały... Nie podcina się gałęzi na której się siedzi, a tak ma na finansowanie gry pieniądze, a potem jak się gra okaże starym dobrym point-n-clickiem to pewnie przyniesie jeszcze zysk znacznie przekraczający obecnie zebraną kwotę. A zysk z tego studio ma takie, że nie musi się potem zyskiem dzielić z inwestorem, czy też ulegać jego naciskom i iść na kompromisy.