frnq
Gramowicz(ka)-
Zawartość
14 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO frnq
-
Ranga
Obywatel
-
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl
frnq odpisał GRAMy na temat w Konsulat
Czyli najwyraźniej Empik ma znacznie lepszych negocjatorów (bo w to, że ładniejszych to nie uwierzę). Albo, moim zdaniem chciało im się zadbać o wszystkich klientów. I nie wierzę w tłumaczenie, że "złośliwy i nikczemny CDP nie wysłał". Nawet nie widzę business case''a żeby tak robić bo to jest wbrew logice sprzedażowej. Tak czy siak potraktowaliście nabywców EP olewczo i nadal uważacie, że zrobiliście wszystko w porządku. Rozumiem, ale nigdy więcej nie skorzystam z waszej oferty i mam nadzieję, że przypomni wam się boleśnie zależność - ilu ludziom mówi o swojej opinii zadowolony klient a ilu mówi niezadowolony. -
CDP przesuwa o dwie godziny aktywację Wiedźmina 2 w wersji Premium, ale chyba nie chce się do tego przyznać
frnq odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie twierdze ze zrobili to zlosliwie. Po prostu: 1. gram scisle wspolpracuje z CDP i dziwi mnie to ze "nie dostali" gier, tym bardziej ze Akne gdzies wspominala o "braku zgody na wysylke" wiec jednak moze gry mieli? 2. Empik dal rade wyslac w pt, nie wydaje mi sie ze CDP zgodzil sie dla jednego sklepu a dla drugiego nie 3. za odpowiednia oplata kurierzy wzieliby przesylki w weekend wiec mozna byloby to jeszcze zrobic tak ze gry bylyby na pon. 4. nikt (prawie) nie przeprosil klientow za fuck-up i to mnie najbardziej boli. nawet "przepraszamy nie zalatwilismy z CDP" -
Aha, ok, po prostu chciałem pomóc. Pewnie twój preorder poszedł jako jeden z ostatnich wczoraj. Gratulacje dla gram.pl
-
Punkty odbioru mają problem z wysyłaniem smsów- mi (w Krakowie) wysyłali przy mnie jak tam przyszedłem. Najpierw podejdź/zadzwoń i zapytaj czy mają grę.
-
CDP przesuwa o dwie godziny aktywację Wiedźmina 2 w wersji Premium, ale chyba nie chce się do tego przyznać
frnq odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Gratuluję, pierwsze przepraszam związane z późną wysyłką preorderu. Jakby empik nie wysłał to nie miałbym pretensji. Ale jesteście sklepem na który przekierowuje oficjalna strona wiedźmina 2 i informowaliście w FAQ, że prawdopodobnie wyślecie premium 13. -
Mnie już nawet średnio rusza to, że nie spełnili zapewnień. Nawet średnio mnie rusza to, że dali znać o tym 12.05 więc cieżko było anulować zapłacone zamówienie i dostać kasę żeby zamówić gdzie indziej. Ale to, że żaden konsul nie napisal, ani nie wysłali maila czy newsa: "Przepraszamy, dojebaliśmy z edycją premium zapominając, że też jesteście klientam i pamiętajcie, żeby nigdy nie robić u nas zakupów bo mamy was w dupiei" rusza mnie bardzo. Bo jak już ktoś kiedyś na tym forum napisał - jakbym spóźnił się z zapłatą za grę to bym jej nie dostał i nie byłoby że nie zdążyłem wysłać przelewu czy nie dostałem kasy od pracodawcy.
-
Może ja jeszcze jestem jakimś graczem starej daty, ale dla mnie preorder to zamówienie które gwarantuje, że będe się cieszył grą najwcześniej jak to możliwe - zwykle przed premierą lub w dniu premiery. To samo sugerował też gram.pl w FAQ
-
Wysłali przy mnie bo musieli wklepać do systemu kod który dostanę w smsie. A skoro wcześniej smsa nie wysłali to musieli go wysłać przy mnie żeby mi wydać grę.
-
Nie wiem jak w waszych punktach odbioru ale w sferisie w Krakowie mają problem z wysyłaniem smsów- wysłanie jednego trwa ponad minutę. Podszedłem ponieważ byłem w pobliżu i okazało się, że część gier już jest ale nie nadążają wysyłać sms-y. Wysłali mi przy mnie i odebrałem grę.
-
CDP przesuwa o dwie godziny aktywację Wiedźmina 2 w wersji Premium, ale chyba nie chce się do tego przyznać
frnq odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ale jednak Empik dał radę. Moglibyście wysyłać nawet relikwie papieskie w zeszłym tygodniu zamówiłem preorder żeby dostać EP, żeby móc zagrać odpowiednio wcześnie. Lejecie na klientów i tyle. -
CDP przesuwa o dwie godziny aktywację Wiedźmina 2 w wersji Premium, ale chyba nie chce się do tego przyznać
frnq odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Była, była. Trzeba było tylko zadbać o to. Empik jakoś dał radę... daliście ciała z preorderem i nawet nie potraficie powiedzieć sorry... -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl
frnq odpisał GRAMy na temat w Konsulat
Czy Gram.pl wogóle przewiduje przeprosić nabywców preordera EP Wiedźmina 2 za tak późną wysyłkę i uniemożliwienie grania i aktywacji przez kilkanaście godzin od premiery? Za uniemożliwienie pójścia na nocną premierę z egzemplarzem gry, żeby podpisał go któryś z twórców? CDP zrekompensuje nabywcom EK opóźnienie z aktywcają, a Wy co zrobicie dla swoich klientów? -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl
frnq odpisał GRAMy na temat w Konsulat
A ja muszę wyrzucić z siebie trochę złości i nawtykać gram.pl za tak późne wysłanie EP Wiedźmina 2. Bo jeżeli wysyłacie go dzisiaj (i to dopiero wieczorem) to taki preorder mija się z celem. Mogłem nie zamrażać kasy w waszym sklepie tylko zamówić w empiku (z tego co słyszałem wysłali w piątek) albo kupić podczas nocnej premiery. Kierowałem się FAQ''iem który sugerował że "najprawdopodobniej" wyślecie 13.05. I nawet nie chodzi mi o magiczną 00:01. Uważam to po prostu za lekceważące bo co to za preorder, który (prawie) niczym się nie różni od zakupu po premierze?