frnq

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    14
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O frnq

  • Ranga
    Obywatel
  1. Czyli najwyraźniej Empik ma znacznie lepszych negocjatorów (bo w to, że ładniejszych to nie uwierzę). Albo, moim zdaniem chciało im się zadbać o wszystkich klientów. I nie wierzę w tłumaczenie, że "złośliwy i nikczemny CDP nie wysłał". Nawet nie widzę business case''a żeby tak robić bo to jest wbrew logice sprzedażowej. Tak czy siak potraktowaliście nabywców EP olewczo i nadal uważacie, że zrobiliście wszystko w porządku. Rozumiem, ale nigdy więcej nie skorzystam z waszej oferty i mam nadzieję, że przypomni wam się boleśnie zależność - ilu ludziom mówi o swojej opinii zadowolony klient a ilu mówi niezadowolony.
  2. Nie twierdze ze zrobili to zlosliwie. Po prostu: 1. gram scisle wspolpracuje z CDP i dziwi mnie to ze "nie dostali" gier, tym bardziej ze Akne gdzies wspominala o "braku zgody na wysylke" wiec jednak moze gry mieli? 2. Empik dal rade wyslac w pt, nie wydaje mi sie ze CDP zgodzil sie dla jednego sklepu a dla drugiego nie 3. za odpowiednia oplata kurierzy wzieliby przesylki w weekend wiec mozna byloby to jeszcze zrobic tak ze gry bylyby na pon. 4. nikt (prawie) nie przeprosil klientow za fuck-up i to mnie najbardziej boli. nawet "przepraszamy nie zalatwilismy z CDP"
  3. frnq

    Wiedźmin 2 - temat ogólny

    Aha, ok, po prostu chciałem pomóc. Pewnie twój preorder poszedł jako jeden z ostatnich wczoraj. Gratulacje dla gram.pl
  4. frnq

    Wiedźmin 2 - temat ogólny

    Punkty odbioru mają problem z wysyłaniem smsów- mi (w Krakowie) wysyłali przy mnie jak tam przyszedłem. Najpierw podejdź/zadzwoń i zapytaj czy mają grę.
  5. Gratuluję, pierwsze przepraszam związane z późną wysyłką preorderu. Jakby empik nie wysłał to nie miałbym pretensji. Ale jesteście sklepem na który przekierowuje oficjalna strona wiedźmina 2 i informowaliście w FAQ, że prawdopodobnie wyślecie premium 13.
  6. Mnie już nawet średnio rusza to, że nie spełnili zapewnień. Nawet średnio mnie rusza to, że dali znać o tym 12.05 więc cieżko było anulować zapłacone zamówienie i dostać kasę żeby zamówić gdzie indziej. Ale to, że żaden konsul nie napisal, ani nie wysłali maila czy newsa: "Przepraszamy, dojebaliśmy z edycją premium zapominając, że też jesteście klientam i pamiętajcie, żeby nigdy nie robić u nas zakupów bo mamy was w dupiei" rusza mnie bardzo. Bo jak już ktoś kiedyś na tym forum napisał - jakbym spóźnił się z zapłatą za grę to bym jej nie dostał i nie byłoby że nie zdążyłem wysłać przelewu czy nie dostałem kasy od pracodawcy.
  7. Może ja jeszcze jestem jakimś graczem starej daty, ale dla mnie preorder to zamówienie które gwarantuje, że będe się cieszył grą najwcześniej jak to możliwe - zwykle przed premierą lub w dniu premiery. To samo sugerował też gram.pl w FAQ
  8. Wysłali przy mnie bo musieli wklepać do systemu kod który dostanę w smsie. A skoro wcześniej smsa nie wysłali to musieli go wysłać przy mnie żeby mi wydać grę.
  9. Nie wiem jak w waszych punktach odbioru ale w sferisie w Krakowie mają problem z wysyłaniem smsów- wysłanie jednego trwa ponad minutę. Podszedłem ponieważ byłem w pobliżu i okazało się, że część gier już jest ale nie nadążają wysyłać sms-y. Wysłali mi przy mnie i odebrałem grę.
  10. Ale jednak Empik dał radę. Moglibyście wysyłać nawet relikwie papieskie w zeszłym tygodniu zamówiłem preorder żeby dostać EP, żeby móc zagrać odpowiednio wcześnie. Lejecie na klientów i tyle.
  11. Była, była. Trzeba było tylko zadbać o to. Empik jakoś dał radę... daliście ciała z preorderem i nawet nie potraficie powiedzieć sorry...
  12. Czy Gram.pl wogóle przewiduje przeprosić nabywców preordera EP Wiedźmina 2 za tak późną wysyłkę i uniemożliwienie grania i aktywacji przez kilkanaście godzin od premiery? Za uniemożliwienie pójścia na nocną premierę z egzemplarzem gry, żeby podpisał go któryś z twórców? CDP zrekompensuje nabywcom EK opóźnienie z aktywcają, a Wy co zrobicie dla swoich klientów?
  13. A ja muszę wyrzucić z siebie trochę złości i nawtykać gram.pl za tak późne wysłanie EP Wiedźmina 2. Bo jeżeli wysyłacie go dzisiaj (i to dopiero wieczorem) to taki preorder mija się z celem. Mogłem nie zamrażać kasy w waszym sklepie tylko zamówić w empiku (z tego co słyszałem wysłali w piątek) albo kupić podczas nocnej premiery. Kierowałem się FAQ''iem który sugerował że "najprawdopodobniej" wyślecie 13.05. I nawet nie chodzi mi o magiczną 00:01. Uważam to po prostu za lekceważące bo co to za preorder, który (prawie) niczym się nie różni od zakupu po premierze?