Qmpel7
Gramowicz(ka)-
Zawartość
13 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Qmpel7
-
Ranga
Robotnik
-
Właściwie to tak - wolę scenariusze od niektórych filmów : ) potocznie nazwać je można książkami. Często są o niebo lepsze od super "filmów". Ilość tekstu ma bardzo duże znaczenie. Opis świata ii rządzące w nim prawa muszą być solidnie opisane by wszystko miało sens i było ciekawe. BTW grałeś w Planescape Torment? motyw bram i czasu znasz? jak inaczej przedstawić skomplikowany świat i mechanikę bez tekstu? Trzeba to wszystko opisać w należyty sposób a z tym wiąże się czytanie. To jak opis myśli w książkach - nie da się go przedstawić obrazem trzeba coś opowiedzieć.
-
Ile autor artykułu ma lat? 16? Bo wydaje się typowym rozleniwionym graczem, któremu NIC SIĘ NIE CHCE. Maksymalna percepcja pozwoli dostrzec 1 wyraz w kółku dialogowym z napisem "MIŁO" lub "NIEGRZECZNIE" więcej tekstu jest nie do przeskoczenia - m-a-s-a-k-r-a. Piękno w starych falloutach, tormentach itd było takie, że były one głębokie. Od fabuły po postacie i na opcjach dialogowych kończąc. Ogłaszanie, że interakcja w grach rpg nie powinna zawierać tekstu bo to cofanie się wstecz pokazuje tak naprawdę, że autor nie ma seledynowego pojęcia o co w tym wszystkim chodzi.
-
Do drużyny w Dragon Age: Inkwizycji dołączy "w pełni" homoseksualny mag imieniem Dorian
Qmpel7 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wielkie dzięki gram.pl za spojlera :/ mogliście jeszcze napisać gdzie i kiedy go spotkamy :/ -
Mnie niestety nie odpowiada ani ta 3D grafika ani system dialogów (wykastrowany nazwijmy to po imieniu). Ni to prawdziwy klasyczny oldschoolowy RPG ni to taktyczny combat-RPG (jakim był np Fallout Tactics). Klimatu na tym "czystym" postapokaliptycznym świecie nie czuję, sorry. Dla mnie wygląda to cukierkowo. Nadzieję pokładam jednak w Pillars of Eternity od ekipy z Obsidianu no i w Torment. Piękne, klasyczne a zarazem nowoczesne. Taki też powinien być W2 no ale wyszło jak wyszło...
-
Pięć gier, na które zebrano najwięcej funduszy na Kickstarterze w 2013 roku
Qmpel7 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Drugie miejsce należy do Pillars of Eternity! Ponad 4 mln $ zebrali. -
Bardzo dobra recenzja - dzięki! Dla mnie Heavy Rain już raził niedokończonymi wątkami i niejasnością (dlaczego główny bohater odzyskiwał przytomność z origami w ręku? Nie wyjaśnili tego dranie..) a po przeczytaniu recenzji niestety widzę, że tu jest tego więcej.. szkoda! Wygląda na to, że poczciwy Farenheit miał w sobie najwięcej logiki.
-
NPC w Wasteland 2 będą zachowywali się inaczej w zależności od składu drużyny gracza
Qmpel7 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jakoś tego nie widzę w trybie konwersacji opartej o słowa kluczowe... -
Wystartowała zbiórka na polski projekt Blood and Rust - duchowego następcę Arcanum
Qmpel7 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
" You will execute the project you will be devise your own side tasks that will be used in the project " - chodzi o to, że wprowadzą zadanie poboczne wymyślone przez wpłacającego kasę. Zgadzam się źle to wygląda a nawet google tłumaczy to zdanie w dziwacznej formie. Mimo to trzymam za nich kciuki 1$ na chwile obecną mają :) > > Cały profil ich projektu na IndieGoGo jest napisany bardzo nieporadnym angielskim, > aż > > mnie oczy bolą jak na to patrzę. Ludzie nie będą chcieli finansować gry której twórcy > > > nie są nawet w stanie napisać poprawnie prośby o jej sfinansowanie. > > Dokładnie o tym myślałem. > > " kinds of materials, sounds, drawings are used in the project. " Domyślam się, że chodzi > tu o różne rysunki i dźwięki użyte w grze (cale po co na co mi to?). Ale nie mówcie, > że to jest poprawny angielski. > > " List of distinguished person appearing at the end of the game " Ponownie, mogę się > domyślić, że nazwisko znajdzie się na jakiejś liście podziękowań. > > " You will be entered on the special list of PC games as its producer" Znowu domyślam > się o co chodzi ale poprawny angielski to to nie jest. > > " You will execute the project you will be devise your own side tasks that will be used > in the project " Tu to już nawet nie wiem o co chodzi... > > Niech nikt mi nie zarzuca, że się czepiam, ale to jest angielski na poziomie podstawówki. > Proszą społeczność o ponad ćwierć miliona dolców a nawet nie potrafią jakiemuś studentowi > 200zł zapłacić za tłumaczenie. Jak to ma świadczyć o możliwej jakości finalnego produktu? > Nie potrafią, nie chce im się - to wyjazd na wspieram.to, tam nikt ubogiego angielskiego > nie będzie wypominał. -
Rozdajemy 3000 kodów do Hawkena na kredyty w grze!
Qmpel7 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak w założeniach twórców - jest szybka i dynamiczna :) -
Skryim jest ogromny.. ma sporo możliwości ALE... jest bardzo płytki. Nie umywa się do starych RPG''ow ala Fallout. NPC nie rozmawiają z graczem - to najwiekszy ból - oni tylko odpowiadają na pytania. Wystarczy zagadac i już leci quest.. opcje dialogowe są albo identyczne albo.. jest jedna do wyboru. Fabuła to fikcja. Przed wychwalaniem w niebogłosy w recenzji kochany autorze mógłbyś spojrzeć na ten tytuł ''nieco'' szerzej i w głębszym stopniu...albo nie rozumiesz sensu gier tego typu. Graficzka i dużo przedmiocików to nie wszystko. POZA TYM.. brak jakichkolwiek BOSSÓW, smoki po pewnym czasie są do ubicia w pare sekund i ciągle powtarzający się wrogowie to coś tak nużącego że szkoda słów. Mimo wszystko.. warto zagrać. Ale dziełem bym tego nie nazwał.
-
jak na moj gust to jeszcze nie powstal gatunek gier nazwany ''cos w rodzaju interaktywnego filmu''. Fahrenheit przypisywany jest do przygodowek tak tez wiec go nazywam. Nie wiem w czym problem? :)
-
Fahrenheit to najlepsza gra w swoim gatunku jaka kiedykolwiek powstała.. ktos pisal o przedmiotach - sa tam zupelnie zbedne!!! wszystko by popsuly.. juz widze znow bezsensowne laczenie jakichs rzeczy i zbieranie wszystkiego co mozliwe do niewiadomo czego.. Fahrenheit ma klimat a to sie liczy najbardziej. szkoda ze heavy rain nie bedzie na PC!! sony zastrzezylo sobie ten tytul na wylacznosc.. to moze byc dowodem na to jaki hit nas czeka
-
Fabuła genialna, trzyma w napięciu i ciekawości 90% gry. Na końcu jedynie dowiadujemy się o co w tym wszystkim chodziło i parę końcowych etapów trzeba przejść bez większych emocji. Fakt dziwny był erotyczny wątek głównego bohatera z Carlą.. Ci którzy grali wiedzą o czym mówię ;) (mieli nawet dziecko! o zgrozo..) Tak czy owak jest to tytuł najlepszy w swoim gatunku, został okrzyknięty najlepszą przygodówką roku (a jak dla mnie - w historii) i zespol Quantic Dream pracuje nad kolejnym tytułem który będzie tworzony w koncepcji fahrenheita. ''Heavy rain'' jak się nie mylę.. NIE MOGĘ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ :)))