SzwajcarskiSer
Gramowicz(ka)-
Zawartość
58 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO SzwajcarskiSer
-
Ranga
Przodownik
-
Twórcy Medal of Honor: Warfighter: Odróżniamy się autentyzmem i poważnym podejściem
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak chcą robić autentyczną grę to ok, ale niech pamiętają że prawdziwa wojna nie trwa 4-7h... -
Ciekawy motyw z śmiercią, o którym tu nie wspomniano był w grze Prey: po zdobyciu pewnych umiejętności gracz po śmierci nie oglądał napisu z informacją o przegranej ale przenosił się do świata zmarłych i musiał rozwalać duchy aby odzyskać hp i wrócić do życia.
-
Rozdajemy 1500 kluczy do bety Brick-Force
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ace of spades, trochę wormsów i lekkie skojarzenia z TF2 Oo -
Szef Epic Games z rozrzewnieniem o serii Unreal
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wątpię aby moje marzenia o powstaniu nowego Unreala zostały spełnione a jeśli już to zamiast czegoś wciągającego jak 1 część dostaniemy krótką, łatwą, nudną, liniową i oskryptowaną do bólu grę w której będziemy chodzić marines i rozwalać skaarj... Jak fajnie byłoby kontynuować przygody więźnia 849 (czy jakoś tak) i niekoniecznie nawet wracać na na pali ale żeby był ten stary klimacik, może nawet być rozwalanie marines (swoją drogą po wydarzeniach z RTNP to nawet logiczne by było) i w ogóle byle nie TPP, systemy osłon, skrypty co 5 sekund i byle nie było dlc a jak już to nie jakieś "5 mapek za 15$" tylko coś jak RTNP. Pomarzyć sobie można... -
Hollywood myśli o reboocie filmowego Dooma
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak to ma być kolejne <cenzura> to dziękuję! W filmie brakowało mi chociażby tego że CO TO ZA DOOM BEZ PIEKŁA, SZTANA, CZASZEK, PENTAGRAMÓW? A oni se jakąś <yyy nie wiem co to ma być takie coś strzelające takim czymś co robi zombie?> zrobili z impów... choć miejscami było fajnie (ostatnia scena?) -
Markus Persson ma pomysły na trzy kolejne gry
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Minecraft jest świetny więc niech go rozwijają i tyle! Pomysły notha niech lądują w jednej grze i będzie git! Może kiedyś wyda to w wersji pudełkowej? (choć chyba widziałem kiedyś na allegro pudełko z minecraft i taką okładką z klockiem ziemi z trawą) -
Call of Juarez: The Cartel nie podoba się też teksańskiej policji
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Najbardziej mnie śmieszy zdanie że narkotyki to problem... (pomijając tą głupotę że gra jest taka i siaka) co kogo obchodzi czy ktoś to bierze? Szkoda słów... nie chce mi się rozpisywać ale powiem krótko: O ile przestępczość wzrosła w USA po wprowadzeniu prohibicji? Ach ta niekonsekwentność... Ciekawe czy musieli by strzelać do siebie tam jakby narkotyki były legalne... -
Ta a ja miałem gdzieś save w tym ale mi się później jakoś nie chciało grać więc muszę znowu pyknąć :D
-
W ogóle tak sobie myślę jakim trzeba być debilem aby płacić za dodatkowe mapy... czy ktoś w takim UT (jedynka) widział płatne mapy? A może w pierwszych quakach? I innych fajnych starszych grach? Jak już ktoś powiedział mniej marketingu więcej roboty! Dziś gry mają wszędzie reklamy, nawet w radiu i telewizji ale są one tyle warte co chińskie gacie na bazarze u Paździocha! Ja temu panu proponuję się wzorować na deus exach, unrealach (w sumie to jedynce bo dwójka cienka była), unreal tournamentach, pierwszych quakach itd. O takim doomie nie mówiąc (to był finansowy sukces nie to co takie call of duty tylko coś za co NAPRAWDĘ było warto płacić wtedy)!
-
Proponuję panu sobie pograć trochę to sobie uświadomi że co najwyżej za krótkie... ech czy ktoś zrobi jeszcze coś kiedyś na poziomie takiego chociaż unreala?
-
Przełomowe gry - przegląd mocno subiektywny ;)
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak tak myślę sobie to brakuje mi deus ex, WoW (przecież to dzięki tej grze gracze po raz pierwszy tak się uzależniali) i unreal. O C&C nie mówiąc i X-com! Choć deus ex to może nie bo to miały być przełomowe gry a czy ktoś się na deusie wzorował? Za to na WoWie wzrorowało się hohoho! C&C? Yyy liczyć wszystkie strategie? Ogólnie bardzo ten przegląd ubogi... -
Treyarch: to zdenerwowani gracze ograniczają innowację
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Innowacje blokują gracze... Tylko czy ktoś narzekał na CoD1 i 2? Na 4? Nie... tylko jak ktoś widzi takie coś jak BO to dziękuję bardzo! Niedługo to się dowiemy że to my powodujemy bugi :D Jeszcze takie pytanie: CZY TAKA INNOWACJA JAK DEUS EX NIE MIAŁA PRZYPADKIEM OCEN 10/10? A bugów w niej było hohoho! Tylko był gameplay, było myślenie, była fabuła itd. Coś czego gry Treyach (dobrze to piszę?) nie mają! -
Biotyczne gry, czyli jak zostać pomniejszym bogiem
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
A oglądaliście film "Gamer"? Ciekawe co by było gdyby to się naprawdę działo... patrząc na to, że ludzi bardziej interesowało zabijanie się nawzajem poprzez kierowanie innymi niż wojna w Azji (rozmowa przed wywiadem w telewizji) to wiecie. Zresztą to już zachacza o sam sens gier! Bo gry to taka iluzja realności stworzona aby się bawić ale jak już kierujemy innymi (mimo iż to byli więźniowie co co najwyżej na stryczek się nadawali) i zabijamy to coś nie tak chyba? -
Ile ja bym dał jakby w ql byli żywi admini a przeciętny gracz mógłby stawiać serwer (bez premiowych mapek) :) A nowy doom to będzie dopicowana trójka więc... JA CHCĘ DOOM2 Z LEPSZĄ GRAFIKĄ! A co do quake 5 jeśli by taki powstał to mogliby zrobić DŁUGĄ i TRUDNĄ i NASZPICOWANĄ SEKRETAMI KAMPANIE + możliwość kampanii strogów + świetny multiplayer...
-
Modern Warfare 3 prequelem Modern Warfare?
SzwajcarskiSer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak kampania będzie długa to git!