Danny_Ocean

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Danny_Ocean

  • Ranga
    Obywatel
  1. Danny_Ocean

    Kolejny sukces Opery

    Nie patrząc na testy, czy inne mało ważne rzeczy, na "oko" opera jest szybsza od liska. Ale niestety niektóre(rzadkość) strony wyświetla nieprawidłowo. Bez tego bym przeżył... ale opera nie obsługuje aplikacji google(notatnik itp.), co niestety jest u mnie do przyjęcia, a szkoda :/
  2. Czemu musiscie czekać na ten klucz? Mi zajęła 2 minuta cała operacja. Tak jak Mr Black powiedział, najszybciej chyba leci z Big Download. Dzisiaj może sobie potestuje. Klucz bierzesz z http://www.callofduty.com/beta?path=beta&path=beta Rejestrujesz się, aktywujesz link w email''u i na stronce wyskakuje ci twój unikalny klucz :D
  3. Danny_Ocean

    Fallout 4 szybciej niż Fallout 3

    Niech Bethesda zajmie się TES''em a nie Fallout''em. Bo w Fallout''a grać nie będę, a w TES''a to bym sobie z przyjemnością przyciął.
  4. Jak mają dzięki temu złapać jakiegoś przestępcę, to również popieram.
  5. E tam. Ja żadnego filmiku nie chciałem. Druga sprawa, że znaleźć taki filmik to sprawa bardzo prosta. Gra zapowiada się bardzo ciekawie. Mam nadzieję, że nie będziemy cały czas szli na złamanie karku, i od czasu do czasu, trzeba będzie wiać :D Np. Wyskakuje potworek a my mając mało życia bierzemy nogi za pas. Kiedy już myślimy, że jesteśmy bezpieczni, robi się bardzo cicho. Skradamy się, i buu z boku wyskakuje potworek i nas szamie. Oczywiście widać scenę posiłku(nie można jej ominąć). To było by ciekawe :) i stresujące przy okazji.
  6. Ja liczę na jedną fajną opcję, ale pewnie jej nie będzie: Widowiskowe zabicie naszej postaci. O ile zabijanie potworów będzie realistyczne, i bardzo dobrze odwzorowane, to pewnie zabicie naszej postacie sprowadzi się do ściemnienia obazu i ekranu Load. Mogłoby być ukazane rozszarpywanie naszej postaci przez stworki, co by sprawiło, że nie chcielibyśmy szybko zginąć.
  7. Danny_Ocean

    Nowe oznaczenia GeForce'ów ujawnione

    Bardzo ładnie NV... napewno kupie od was jedną z tych kart.... Ja czekam na następnego "kopniaka" od ATI. NV leży, i trzeba ją trochę pokopać by się obudziła.
  8. Danny_Ocean

    Drogi poślizg Harry'ego Pottera

    Tutaj chodzi o stratę w tym roku fiskalnym. To nie jest przewidziana strata 120mln. Przykładowo mogli mieć w planach jakiś projekt na 2009 rok, a przez to, że kasę dostaną dopiero za rok to ten projekt może też mieć poślizg(i kolejna strata finansowa).
  9. Danny_Ocean

    Drogi poślizg Harry'ego Pottera

    Rachunek: 50$ * 3 000 000 = 150 000 000 $ Czyli 30mln $ zostaje na stworzenie gry i marketing promujący grę(ale czy taka gra potrzebuje reklamy...).