Danny_Ocean
Gramowicz(ka)-
Zawartość
9 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Danny_Ocean
-
Ranga
Obywatel
-
Nie patrząc na testy, czy inne mało ważne rzeczy, na "oko" opera jest szybsza od liska. Ale niestety niektóre(rzadkość) strony wyświetla nieprawidłowo. Bez tego bym przeżył... ale opera nie obsługuje aplikacji google(notatnik itp.), co niestety jest u mnie do przyjęcia, a szkoda :/
-
Otwarte betatesty nowego CoD-a na PC już trwają
Danny_Ocean odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Czemu musiscie czekać na ten klucz? Mi zajęła 2 minuta cała operacja. Tak jak Mr Black powiedział, najszybciej chyba leci z Big Download. Dzisiaj może sobie potestuje. Klucz bierzesz z http://www.callofduty.com/beta?path=beta&path=beta Rejestrujesz się, aktywujesz link w email''u i na stronce wyskakuje ci twój unikalny klucz :D -
Niech Bethesda zajmie się TES''em a nie Fallout''em. Bo w Fallout''a grać nie będę, a w TES''a to bym sobie z przyjemnością przyciął.
-
Sony ostrzega, że może szpiegować użytkowników na PlayStation Network
Danny_Ocean odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak mają dzięki temu złapać jakiegoś przestępcę, to również popieram. -
Twórcy Dead Space musieli sprawdzić wytrzymałość swoich żołądków
Danny_Ocean odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
E tam. Ja żadnego filmiku nie chciałem. Druga sprawa, że znaleźć taki filmik to sprawa bardzo prosta. Gra zapowiada się bardzo ciekawie. Mam nadzieję, że nie będziemy cały czas szli na złamanie karku, i od czasu do czasu, trzeba będzie wiać :D Np. Wyskakuje potworek a my mając mało życia bierzemy nogi za pas. Kiedy już myślimy, że jesteśmy bezpieczni, robi się bardzo cicho. Skradamy się, i buu z boku wyskakuje potworek i nas szamie. Oczywiście widać scenę posiłku(nie można jej ominąć). To było by ciekawe :) i stresujące przy okazji. -
Twórcy Dead Space musieli sprawdzić wytrzymałość swoich żołądków
Danny_Ocean odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ja liczę na jedną fajną opcję, ale pewnie jej nie będzie: Widowiskowe zabicie naszej postaci. O ile zabijanie potworów będzie realistyczne, i bardzo dobrze odwzorowane, to pewnie zabicie naszej postacie sprowadzi się do ściemnienia obazu i ekranu Load. Mogłoby być ukazane rozszarpywanie naszej postaci przez stworki, co by sprawiło, że nie chcielibyśmy szybko zginąć. -
Bardzo ładnie NV... napewno kupie od was jedną z tych kart.... Ja czekam na następnego "kopniaka" od ATI. NV leży, i trzeba ją trochę pokopać by się obudziła.
-
Tutaj chodzi o stratę w tym roku fiskalnym. To nie jest przewidziana strata 120mln. Przykładowo mogli mieć w planach jakiś projekt na 2009 rok, a przez to, że kasę dostaną dopiero za rok to ten projekt może też mieć poślizg(i kolejna strata finansowa).
-
Rachunek: 50$ * 3 000 000 = 150 000 000 $ Czyli 30mln $ zostaje na stworzenie gry i marketing promujący grę(ale czy taka gra potrzebuje reklamy...).