Grenseal

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Grenseal

  • Ranga
    Obywatel
  1. Kupiłem oryginał Kaspersky Internet Security, system już czysty i zabezpieczony, hasła zmienione. Teraz trzeba się pilnować. Pozostaje kwestia moich postaci, czekam cierpliwie. Jeszcze jedno pytanie. Czy mogę stworzyć i grać inną postacią?
  2. Jak mam to zrobić, proszę o radę. Dostęp do konta mam.
  3. Rozumiem. Czy mogę teraz usunąć moje konto i zarejestrować nowe na moim oryginalnym cd-keyu? Jestem zagubiony, nie wiem co mam robić... :-( EDIT: Zmieniam wszystkie hasła, to na pewno jest dobre rozwiązanie, tylko dlaczego Blizzard się nie odzywa?
  4. Mam pilne pytanie. Ponownie ktoś się włamał na moje konto. Pomimo tego, że zmieniłem hasło i sformatowałem dysk. Jak można zmienić pytanie do hasła? Proszę o pomoc, ktoś bezczelnie mi hackuje konto. Może doradzicie mi co mam robić w tej chwili. Pozdrawiam!
  5. Próbuje teraz na stronie Europe, tylko tam trzeba dać skana swojego dowodu osobistego albo prawa jazdy. Myślicie że mam to śmiało robić?
  6. Wysłałem tego samego maila poprzez "Billing Support". To chyba o to chodzi. Musiałem się porządnie wczytać w tego maila. Proszę o komentarze. Pozdrawiam!
  7. Napisałem do Blizza i dostałem odpowiedź której nie do końca rozumiem. Cytuje: Greetings, Thank you for contacting us in regard to the World of Warcraft account you are using. For privacy and security reasons, please use the registered e-mail address of the account in question for all communication with Blizzard Entertainment. Alternatively, if you are not able to access the registered e-mail address, please visit the official World of Warcraft Community Site at http://www.worldofwarcraft.com/ and click the blue Account Management Quick Link at the top of the page to amend your account information. If you are experiencing difficulty accessing the World of Warcraft account you are using via the account page, or are unable to change the registered e-mail address for the account, please contact our Billing personnel directly at 1-800-59-BLIZZARD (1-800-592-5499273) Monday to Friday between the hours of 8 am to 8 pm Pacific Standard Time. Customers in Australia should call 1-800-041-378. We apologize for any inconvenience this may have caused, and we thank you for your understanding and cooperation in this matter. Polinkel Specialist Blizzard Entertainment Mail z którego wysyłałem do Nich wiadomość jest identyczny jak ten co mam na swoich koncie. Doradźcie proszę.
  8. Dziękuję za rady. Napisałem do blizza. Postać usunęli mi jakiś tydzień temu jak byłem na wakacjach.
  9. Witajcie. Potrzebuje pomocy. Ktoś podczas mojego wyjazdu nad morze włamał się na moje konto i pousuwał postacie. Co mam teraz zrobić, grać od nowa? Proszę o pomoc. Pozdrawiam!