Mati-PL1993

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    278
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Mati-PL1993

  • Ranga
    Brygadzista
  1. " długo oczekiwany powrót gry/marki, wielbionej w całej galaktyce" ? Ach, jak ja bym chciał żeby to była mowa o marce Freespace :) Pozdrawiam
  2. Czegoś tu trochę nie rozumiem, dużo osób narzeka na Epic Store i im złorzecze, pomimo że chyba jedyny problem jaki sprawia to to że trzeba zainstalować ich aplikację i założyć na Epicu konto. Czy naprawdę to sprawia aż takie problemy żeby tak nienawidzić Epic'a ? Oczywiście nie jestem zwolennikiem systemu exclusive'ów i wolałbym żeby takich nie było, ale na szczęście są to exclusive'y czasowe a patrząc z perspektywy twórców to propozycja Epica jest dla nich niesamowicie korzystna. Dla samych graczy niewiele się zmienia, trzeba zainstalować innego klienta i kupić na nim grę, ale dla twórców zmienia się sporo bo dostają więcej kasy na przyszłość. Może ktoś ma nieco więcej info na temat przyczyny takiego stosunku do Epic Store, chętnie się dowiem. Pozdrawiam
  3. Niestety mam podobne wrażenie, zaczyna to wyglądać tak jakby były szukane mocno clickalne newsy, bez weryfikowania czy są w pełni prawdziwe, bez konfrontowania z wypowiedzią strony przeciwnej, a nawet zdarzają się artykuły które są bardzo stronnicze. Quo Vadis gram.pl :(
  4. Kosmicznym absurdem jest wypowiadanie się na dany temat, nie zagłębiając się w szczegóły i nie znając się na temacie. Skoro zarzucasz brak jakiegokolwiek pojęcia o produkcji gier to zakładam że sam masz o tym większe pojęcie, więc wyjaśnij proszę o czym to twórcy nie wiedzą. Development tej gry jest tak przejrzysty że już nie da się bardziej. Sama gra jest, istnieje, można ją ściągnąć i zagrać, a jej szkielet wciąż jest rozbudowany, jak zapewne wiesz (a powinieneś wiedzieć) że faza Alpha to stan kiedy gra nie ma jeszcze wszysykich docelowych mechanik. Ponad to ocenianie innych przez pryzmat tego na co wydają kasę i w co wierzą jest kompletnym brakiem szacunku więc nie spodziewaj się że inni będą szanować Ciebie. Pozdrawiam
  5. O przepraszam bardzo, Kickstarter wchodząc na rynek akurat stał się błogosławieństwem dla Indie developerów, (jak i graczy) których pomysły zostały odrzucone przez molochy, albo nie chcieli mieć nic wspólnego z EA, Ubisoftem czy tym podobnym. Kickstarter dał początek bardzo wielu grom, urządzeniom, pozwolił wskrzesić zapomniane serie i gatunki przy okazji tworząć bata dla wielkich wydawców, którzy stracili wtedy pełną kontrolę nad rynkiem gier. No i skąd stwierdzenie że ludzie płacą tam za puste idee, nie każdy pomysł musi być pusty, gdyby nie Kickstarter to prawdopodobnie nie powstałby Oculus Rift, nie powstałoby Divinity Original Sin 2, które jest fenomenalne, oraz inne tym podobne twory. Pozdrawiam
  6. Koniec świata, EA choć raz podjęło dobrą decyzję i przekazała tak ważne zadanie odpowiednim osobom, które są w stanie chyba najlepiej podołać wyzwaniu, no i jeszcze obietnica braku mikropłatności. Armagedon ! Pozdrawiam
  7. Otóż to, nowy Freespace od Volitiona to by było coś :) Pozdrawiam
  8. Po tym jak MIcrosoft ubił Lionhead, już im nie ufam w kwestii dbania o studia, które ma pod swoimi skrzydłami, jak przestanie im się opłacać to pewnie studia zamkną zamiast odsprzedać, tak jak to było z Lionheadem... Pozdrawiam
  9. No normalnie ręce opadają, ile można żyłować tak stary silnik, byłem przekonany że skoro Bethesda wskakuje z nowym IP to pewnie będzie na nowym silniku, ale jak widać wciąż niezawodnie potrafią zaskoczyć. Pozdrawiam
  10. Ja jak na razie mam zaufanie do THQ, szczególnie do, niestety nie istniejącego już, oddziału amerykańskiego, który zazwyczaj wypuszczał co najmniej dobre gry. Do teraz pamiętam jak pracownicy któregoś ze studiów pod ich skrzydłami mówili że jest im dobrze bo THQ nie naciska i daje tyle czasu ile naprawdę twórcy potrzebują. Moim zdaniem bardzo dobrze obrali cel na odświeżenie/przywrócenie starych dobrych marek i jeśli to zrobią naprawdę dobrze, z poszanowaniem, to może być strzał w 10. Pozdrawiam
  11. Proste, fanowskie filmy są robione z pasją. A kinowe - podobnie jak przy produkcji gier, ma być to co najlepiej się sprzedaje i jak tego najwięcej, no i dodajmy jakąś fabułę żeby trzymało się kupy. Ale żeby nie było są też kinowe produkcje, w których twórcy naprawdę się angażują i zazwyczaj wtedy to widać. Pozdrawiam
  12. No tak, ale nie robi się ich TYLKO dla pieniędzy, a przynajmniej nie wszyscy chcą, ci bardziej ambitni chcą również stworzyć coś fajnego, z wizją, historią, przekazem, lub czymś fajnym pod czym mogliby bez wachania się podpisać. Jak widać dzięki EA, w Bioware z tego wszystkiego zostały już tylko pieniądze. Pozdrawiam
  13. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak ważna jest muzyka w grze i filmie, stanowi 60% klimatu i jest głównym jego nośnikiem. Pozdrawiam
  14. Rozumiem twój punkt widzenia, i masz sporo racji w tym co piszesz, szczególnie jeśli chodzi o premierę kampani, tutaj pojechali trochę po bandzie. No ale też ciężko mi się zgodzić z tym że to przekręt totalny, scam itp., ponieważ cały czas widać progress, weszli w tryb regularnych co kwartalnych konkretnych updateów dodających nowe funkcjonalności i jest szczegółowa rozpiska zawartości kolejnych wersji. Nie wiem co więcej mogliby zrobić żeby przekonać ludzi że ten projekt to nie przekręt. Nie zamierzam nikogo do niczego na siłę przekonywać, projekt obroni się sam albo i nie obroni, każdy ma prawo do swojego zdania, ale krzywdzące jest rozsiewanie nieprawdziwych informacji na jakikolwiek temat, które zazwyczaj są tylko opinią a brzmią jak stwierdzenie faktu, dlatego zawsze proszę o argumenty które faktycznie mogą tak świadczyć :) Tak dla jasności, nie chcę by ktokolwiek postrzegał mnie jak jakiegoś fanboja czy kogoś w tym stylu, tylko dlatego że bronię ten projekt (zrozumiałbym gdybym rzucał stwierdzenia bez pokrycia). Od dawna marzyłem o takiej produkcji, lecz nie zamierzam go bronić za wszelką cenę. Jeśli faktycznie pojawią się autentyczne oznaki że coś jest bardzo nie tak to przyznam wam rację i przyznam się do błędu, ale moim zdaniem w ich procesie produkcyjnym jak narazie nie dzieje się nic co nie przytrafiłoby się innym studiom. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
  15. No cóż, ta sama śpiewka jest z jednej i drugiej strony, jedni mówią że projekt jest duży i ma regularne update'y i dlatego tak długo trwa produkcja, inni jak mantrę powtarzają że to scam, przekręt, wyłudzenie bla bla bla i tak od samego początku. Kto ma rację przekonamy się za kilka lat. Mogę się założyć że nawet gdy gra wyjdzie, to niektórzy i tak znajdą sobie powody do narzekania. Wszyscy potrafią narzekać (albo wychwalać), ale mało jest takich którzy potrafią poprzeć swoje argumenty sensownymi dowodami. Pozdrawiam