remalweq

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O remalweq

  • Ranga
    Robotnik
  1. Amerykanscy naukowcy odkryli, ze LoL jest sportem ... ;)
  2. remalweq

    NecroVision - wymagania sprzętowe

    Demo NECROVISION dziala plynnie ( ok 30fps ) na detalach LOW i wszystko OFF na wymaganiach zalecanych, tak wiec te wymagania minimalne to nieporozumienie albo oszukiwanie nieswiadomych graczy. Kto chce sie przekonac polecam zapoznac sie z demem.
  3. Oczywiscie ze laptop bedzie dzialal sprawnie na baterii, ale tylko do pracy. Pamietajmy ze Radeony HD 4870 sa produkowane w technologii , ktora umozliwia bardzo maly pobor mocy przy nie obciazaniu ukladu aplikacjami 3D. No i napewno bateria w takim laptopie bedzie o wiele pojemniejsza niz w normalnych laptopach do pracy.
  4. remalweq

    Intel Core i7 Extreme 965 sfotografowany

    Nowe procesory Intela beda dzialaly rowniez na Socket 478 ?!?!?!?
  5. Oby tylko jak najdluzej wytrwali w tej konsekwencji ...
  6. remalweq

    O patchu dla Alone in the Dark na X360

    Gram w AITD na PC. Sterowanie jest inne, niech marudza Ci ktorzy sa zbyt leniwi zeby sie do niego przyzwyczaic. Wlasciwie to nie przypominam sobie zeby latwiejsze sterowanie bylo w Silent Hill czy Resident Evil. A to ze w Alone jest bardziej rozbudowane przez mnogosc czynnosci ktore musimy wykonywac ... Czy nalezy skreslic niezly tytul tylko i wylacznie z powodu sterowania ?? Dawniej gry byly 10x trudniejsze i bardziej wymagajace, wiec jak od czasu do czasu przyjdzie sie pomeczyc to chyba korona z glowy nie spadnie. Imo AITD zasluguje na ocene 7/10. Mnie przykul do monitora i nie zanudzil.
  7. remalweq

    Heavy Rain na 8-12 godzin gry

    Dla kogos kto spedza na graniu 4-6h dziennie swojego zycia to rzeczywiscie moze byc to przygoda na kilka dni. Dla kogos kto pracuje 8h dziennie, a granie traktuje jako mila rozrywke na 30min-1h wieczorkiem ten tytul w zupelnosci wystarcza.
  8. remalweq

    O braku TFU na PC

    Widze ze niektorzy nie rozumieja roznicy w pisaniu oprogramowania pod okreslona architekture. PS3, X360, WII itd. - na te konsole pisanie gier jest proste i nie wymaga zastanawiania sie nad wieloma problemami jak ilosc dostepnej pamieci czy dostepna moc obliczeniowa . Na PC sprawa jest utrudniona ze wzgledu na to ze tak naprawde konfiguracji sprzetu ktore trzeba przewidziec przy pisaniu kodu jest naprawde ogromna ilosc. Trudno oczekiwac zeby programisci umiescili w grze magiczny suwak ktorym ustawialoby sie zlozonosc obliczen wykonywanych przez kod stosownie do kazdego sprzetu ( chociaz mozna zawsze umiescic wymagania minimalne typu 4 rdzeniowy procesor ,4gb ram , GF GTX lub ATI 4870 ). Ktos moze posiadac silny procesor ale niewydajne GPU, znowu ktos inny najnowszego GF-a czy ATI, a slaby CPU. I teraz trzeba do tego wszystkiego trzeba zoptymalizowac kod zeby wszystkim dogodzic. ZROZUMCIE wkoncu, nie wszystkim producentom kalkuluje sie tworzenie gier na PC w tym momencie. Czas zdjac klapki z oczu, to czy dana gra sie ukaze czy nie na dana platforme podyktowane jest bilansem kosztow/zyskow.
  9. Moim zdaniem nie jest to wylacznie wina slabych komputerow, tylko slabych zyskow EA ze sprzedazy swoich tesiemcowych produktow na PC. Po co inwestowac dodatkowe pieniadze w ludzi ktorzy zajeliby sie optymalizacja kodu na platforme o tak niejednolitej architekturze jak PC, o wiele taniej jest poprostu zrobic ciecia w samym produkcie i opchnac towar liczac ze marka FIFA sama sie sprzeda. Co do slabych komputerow to maja czesciowo racje, moze w Polsce to jeszcze nie do zaakceptowania, ale w innych krajach europejskich, czy na zachodzie, ludzie inwestuja do grania w konsole, i nie kazdy jest takim nerdem zeby pchac kase w najnowsze czesci srednio co 1-2 lata. U nas ciagle istnieje przekonanie ze komputer sluzy do grania czesciej niz konsola ( juz widze te flame''y w moja strone ), tak naprawde jest to mlyn na wode producentow sprzetu komputerowego. Nie mam konsoli, i nie jestem fanatykiem zadnej z platform. Sam posiadam wiekowy komputer z Pentium IV i ATI X1950Pro na pokladzie. Jednak nie czuje potrzeby wyrzucenia 3-4k na nowy sprzet tylko dlatego zeby wlaczyc na nim od czasu do czasu jedna lub dwie gry na maksymalnych detalach. Ale internet niestety jest zdominowany przez grupe fanatykow efektow graficznych, ktorzy sapia nad kazdym wypuszczonym nowym GPU czy haslami o DirectX10. Dla takich ludzi nowoczesne granie polega na ogladaniu tekstur i efektow graficznych. Ja nie bede plakal nad okrojona wizualnie wersja FIFA, mnie bedzie interesowac czy bedzie dalo sie w to grac. Jesli nie to poprostu bede dalej wierny serii PES.
  10. remalweq

    Filmowy Książe Persji... och ach

    Tyle szumu o ta glupia fotke. Dzisiaj to juz 5 news czytam na jej podstawie, zero oryginalnosci w tych mediach.
  11. "najbardziej miarodajnym 3DMark Vantage" jak dla mnie ten 3DMark nie jest wogole miarodajny. Bardziej jest to narzedzie marketingowe niz profesjonalny program do sprawdzania wydajnosci ukladow graficznych.
  12. nie jestem pewny czy ktos kto na tym skorzysta to beda klienci. Co z dopracowaniem sterownikow do obecnej generacji kart ? Czy napedzanie rynku sluzy optymalizacji ? Moze niedlugo bedziemy zmuszeni obserwowac premiere nowych GPU co 2-3 miesiace ktore roznia sie jedynie nazwa i lekka podrasowana/dopracowana architektura ?
  13. remalweq

    Games for Windows - LIVE darmowe

    Najwyzszy czas bo mnie to strasznie zdenerwowalo.
  14. remalweq

    Tekken 6 nie tylko na PS3?!

    Sony i tak doplaca do kazdej sztuki wiec nie rozumiem narzekan co do ceny PS3. Sprobujcie znalezc tanszy odtwarzacz Blue-Ray.
  15. znowu na wyspie ? 120 zl za to samo ? jawna kpina i tyle. Mam nadzieje ze leniwi producenci tego tech dema dostana jak najmniej pieniedzy za ta fuszerke.