omega_red
Gramowicz(ka)-
Zawartość
13 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO omega_red
-
Ranga
Robotnik
-
Origin zaatakowany przez hakerów? EA zaprzecza
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Bezpieczeństwo wg. developerów EA: http://i.imgur.com/oQGwN.png Owszem, SSL, ale hasło i tak zostaje zapisane w historii przeglądarki, w logach webserwera gdzie jakiś technik może je spokojnie wyciągnąć, w logach twojej firmy/providera jeśli używają SSL proxy... Challenge everything, o tak. -
Rekordowe wsparcie dla Project Eternity na Kickstarterze
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Z tego co mówił jeden z ludzi Obsidianu, zakładając Kickstartera myśleli, że mają 50% szans na osiągnięcie zaplanowanej kwoty (1.1 miliona). Niespodzianka! -
Project Eternity wsparło już ponad 50 000 osób, twórcy planują dodanie nowych funkcji i lokacji
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Chodzą słuchy, że polskie tłumaczenie prawdopodobnie również będzie stworzone. -
Dishonored za każdym przejściem "nieco inne". Będzie kontynuacja?
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Do niedawna nie wiedziałem nic o tej grze, ale po obejrzeniu i wysłuchaniu materiałów czekam z niecierpliwością. Ludzie od Thiefa, Deus Exa i Arx Fatalis? Shut up and take my money! -
Znamy dokładną datę premiery Dark Souls na PC. Jest też nowy zwiastun
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
GfWL, ech... Kupiłem jakiś czas temu Bulletstorma z tym czymś, dawno nie miałem tylu problemów z odpaleniem gry. -
Mass Effect 3 - oficjalny zwiastun trybu multiplayer
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
This video is private. -
Bleszinski: Bulletstormowi najbardziej brakowało multiplayera
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie przepadam za shooterami, ale Bulletstorm przeszedłem dwa razy. Świetna gra na odstresowanie. -
Rozdajemy 2500 kluczy do bety Might & Magic: Heroes VI
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nekropolis ftw... Wampiry w HOMM3 <3 -
Warren Spector: Skupianie się na grafice i walce nudzi mnie
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
@Jarden > Ja bym tam chętnie zagrał w Torment 2 na Infinity Engine, ale fakt że pewnie byłbym jednym z niewielu. Torment używał IE, co prawda trochę zmodyfikowanego. -
Od wczoraj (?) FTP jest już dostępne w Europie. Przy okazji widzę, że strona WWW została nieco zmieniona (choć wciąż jest kiepska). Moje stare konto (jakiś rok-półtora grania) ma status "premium". Po zalogowaniu się każda "stara" postać dostała nieco punktów Turbine za zdobyte deedy itp, w sumie otrzymałem 660 pkt za 2 postacie. Co do zmian w samej grze, na razie nie miałem czasu sprawdzać - przestałem grać wkrótce po dodaniu Lothlorien.
-
Starcraft II: Wings of Liberty - komfortowa rozgrywka nie jest możliwa
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ja tam żadnych bugów nie stwierdziłem. Angielska wersja digital download. -
Zaj*ście. Gdzie czasy Tormenta... :(
-
Dragon Age: Początek - kreator postaci już dostępny
omega_red odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak na "RPG roku" nieco się zawiodłem: - Kiepskie opcje włosów. Brak jakichkolwiek "dłuższych". No i gdzie mohawk dla mojego krasnoludzkiego berserkera?! - Opcje twarzy wydają się nie wprowadzać wielkich zmian w podstawowym kształcie. - Całkowity brak kontroli nad ciałem. Chociażby wzrost/masa, halooo? - Latające w powietrzu brody, ogólnie broda powoduje blokadę pewnych ustawień twarzy :/ - Nie za wielki wybór tatuaży, edytor to rozwiąże, mam nadzieję. - Całkowicie do bani opisy czarów/skilli. "Zadaje niewielkie obrażenia w średniej odległości". Bez jakichkolwiek wartości liczbowych, planowanie nie ma sensu. Różnica między 1% a 10% do krytyka, albo 5s a 50s paraliżu jest dosyć istotna. Znów, najpewniej wszystko da się wyciągnąć z edytora, ale wypadałoby mieć jakieś konkrety. - Prealokowane pewne talenty/skille. Niby OK z RP-owego punktu widzenia, ale jeśli będę kiedyś grał na najwyższym poziomie trudności, chciałbym mieć kontrolę nad każdym aspektem postaci. Tak czy siak, mam nadzieję, że gra będzie co najmniej solidna. Preorder (wersja EN) czeka.