omega_red

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O omega_red

  • Ranga
    Robotnik
  1. Bezpieczeństwo wg. developerów EA: http://i.imgur.com/oQGwN.png Owszem, SSL, ale hasło i tak zostaje zapisane w historii przeglądarki, w logach webserwera gdzie jakiś technik może je spokojnie wyciągnąć, w logach twojej firmy/providera jeśli używają SSL proxy... Challenge everything, o tak.
  2. Z tego co mówił jeden z ludzi Obsidianu, zakładając Kickstartera myśleli, że mają 50% szans na osiągnięcie zaplanowanej kwoty (1.1 miliona). Niespodzianka!
  3. Chodzą słuchy, że polskie tłumaczenie prawdopodobnie również będzie stworzone.
  4. Do niedawna nie wiedziałem nic o tej grze, ale po obejrzeniu i wysłuchaniu materiałów czekam z niecierpliwością. Ludzie od Thiefa, Deus Exa i Arx Fatalis? Shut up and take my money!
  5. GfWL, ech... Kupiłem jakiś czas temu Bulletstorma z tym czymś, dawno nie miałem tylu problemów z odpaleniem gry.
  6. Nie przepadam za shooterami, ale Bulletstorm przeszedłem dwa razy. Świetna gra na odstresowanie.
  7. Nekropolis ftw... Wampiry w HOMM3 <3
  8. @Jarden > Ja bym tam chętnie zagrał w Torment 2 na Infinity Engine, ale fakt że pewnie byłbym jednym z niewielu. Torment używał IE, co prawda trochę zmodyfikowanego.
  9. Od wczoraj (?) FTP jest już dostępne w Europie. Przy okazji widzę, że strona WWW została nieco zmieniona (choć wciąż jest kiepska). Moje stare konto (jakiś rok-półtora grania) ma status "premium". Po zalogowaniu się każda "stara" postać dostała nieco punktów Turbine za zdobyte deedy itp, w sumie otrzymałem 660 pkt za 2 postacie. Co do zmian w samej grze, na razie nie miałem czasu sprawdzać - przestałem grać wkrótce po dodaniu Lothlorien.
  10. Ja tam żadnych bugów nie stwierdziłem. Angielska wersja digital download.
  11. Zaj*ście. Gdzie czasy Tormenta... :(
  12. Jak na "RPG roku" nieco się zawiodłem: - Kiepskie opcje włosów. Brak jakichkolwiek "dłuższych". No i gdzie mohawk dla mojego krasnoludzkiego berserkera?! - Opcje twarzy wydają się nie wprowadzać wielkich zmian w podstawowym kształcie. - Całkowity brak kontroli nad ciałem. Chociażby wzrost/masa, halooo? - Latające w powietrzu brody, ogólnie broda powoduje blokadę pewnych ustawień twarzy :/ - Nie za wielki wybór tatuaży, edytor to rozwiąże, mam nadzieję. - Całkowicie do bani opisy czarów/skilli. "Zadaje niewielkie obrażenia w średniej odległości". Bez jakichkolwiek wartości liczbowych, planowanie nie ma sensu. Różnica między 1% a 10% do krytyka, albo 5s a 50s paraliżu jest dosyć istotna. Znów, najpewniej wszystko da się wyciągnąć z edytora, ale wypadałoby mieć jakieś konkrety. - Prealokowane pewne talenty/skille. Niby OK z RP-owego punktu widzenia, ale jeśli będę kiedyś grał na najwyższym poziomie trudności, chciałbym mieć kontrolę nad każdym aspektem postaci. Tak czy siak, mam nadzieję, że gra będzie co najmniej solidna. Preorder (wersja EN) czeka.