Beheroot

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    18
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Beheroot

  • Ranga
    Robotnik
  1. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Nic. sama sie zapisze. jak wejdziesz znow w ta kampanie to bedziesz mial opcje jej powtorzenia, poniewaz bedzie skonczona. i bedziesz mogl grac nastepne kampanie.
  2. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    zajebiscie, mnie sie gra wogole przestala chciec ladowac. tzn wejde do menu glownego,ale zaczytanie jakiejkolwiek mapy konczy sie crashem. brawo dla developera i wydawcy k.,jego mac
  3. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    zaktualizowales stery do grafiki? ja mam gtx570 i zainstalowanie sterow w wersii beta pomoglo na wypieprzanie sie gry co 15 minut. inni mowia ze patch 1.1.1 tez cos poprawia w tym wzgledzie.
  4. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    zdarzylo sie wam tak ze podjerzdzacie do jednostek, chcecie je atakowac, wlacza sie muzyczka bitewna, sciemnienie po czym.. zamiast na polu bitwy ladujecie znow na mapie swiata? bo o ile przy np bibliotece czy jakims artefakcie moge odpuscic o tyle juz przy pierwszej kopalni rudy to tak nie bardzo :> gram w tym momencie orkami i zrestartowalam mape
  5. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    ktos tu pytal/marudzil o kupowaniu cech rodowych. no wiENc ;P cechy rodowe kupuje sie na oldarzu zyczen [to wiedza wszyscy]. zeby kupic srebrne, brazowe itp traity nalezy po pierwsze osiagnac taki poziom rodu - kolejne poziomy osiaga sie po wbiciu 10 leveli. czyli zelazny to 1-10, na 10 przechodzimy n a brazowy, jestesmy na brazowym do 20 itp. cech rodowych NIE MOZNA kupowac miedzy mapami kampanii - trzeba skonczyc kampanie zeby moc kupowac na oltarzu.
  6. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    no niestety, to jest bol. chociaz teraz jak odpalilam ten ulepszony to mi sie pokazaly te drzwiczki i musialam kliknac na miasto zeby sie do niego przeniesc. moze to od levelu bohatera zalezy? albo od profesji? powiedzcie mi. czy ta synchronizacja stanow zapisu ma do czegokolwiek sluzyc? moge to wylaczyc w diably, bo mnie do szalu doprowadza, zwlaszcza ze gra potrafi sie wypieprzyc [tak, mam win 7 x64] bez ostrzezenia [god bless codzienny autosave :>]. no ale jak ona sie tak wykrzacza i potem chce grac znow, to mi sie odpala ta cholerna synchronizacja. z czym to sie synchronizuje wlasciwie, po co?
  7. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    najsampierw masz kampanie nekrosow i ona jest hm, kontynuacją intra. a raczej takim ''co sie stalo pozniej'' narazie siedze od paru godzin w 2 misji nekrosow wiec nei wiem jak z innymi kampaniami. straaaaasznie dlugie te mapy, ale to fajnie :)
  8. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    nooo wiesz. raczej trudno przetlumaczyc aunt svietlana jakos ...godnie na polski :P wolalbysc ''ciotko swietlano'' ? :D mnie to brzmi gorzej niz ''ciociu''. natomiast zobaczylam cos co mnie powalilo na kolana. świetlista ajglaja. tadaaam. WFT is ajglaja? czy ktos z tlumaczy/polonistow/WIEDZACYCH moze mnie podac etymologie tego slowa, bo ni ch.ja mi sie nie kojarzy z light glory jak bylo w oryginale :> wiewiorki sie ujawniaja w momencie jak przyspieszysz jednostki na mapie walki, ale to w innych frakcjach. natomiast przystan wiewiorkuje nawet na najwolniejszej opcji
  9. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    o jassssna pyta.... o co chodzi z tymi glosami? wszystkie jednostki brzmia jak jakies #$!@ wiewiórki. to błąd czy to tak ma byc? a ta kobite ktora dubinguje svietlane.... jerzusu wydarlabym jej jezyk. ten glos sie nadaje dla wiedzmy z domku na kurzej lapce a nie poteznej nekromantki. czy nikt polskim aktorom nie puscil glosow postaci ktore maja dubowac? Lucas01 zdradz tajemnice jak zmieniles glosy? ja bym jednak zostala przy polskich napisach jesli tylko sie da...
  10. nie popisali sie. ja nie wiem co za TUMAN wymyslil ze ostacie np inferno czy nekropolis beda świetnie widoczne na CZARNYM kredowym papierze w artbooku. rozumiem ze homm6 to mialoby odcukierowienie hirołsow [choc zupelnie nie wiem gdzie i kto tą cukierkowatość widzial, no ale mniejsza z tym] ale to juz przegiecie paly. CZARNY smok na CZARNEJ koszulce to tez jakaś pomyłka. pierscien jest toporny i hm, spodziewalam sie czegos bardziej misternego patrząc na swój grawer na zapalniczce, ale akurat pierscien ma swoj urok. obiektywnie rzecz ujmujac jest brzydki, ale mnie sie podoba :D i najwazniejsza sprawa. JAKIM prawem teksty w artbooku sa po angielsku? to my juz nie mamy drukarni w polsce? tlumaczy tez nie mamy zeby przetlumaczyc w sumie niewielka ilosc tekst zeby sie ludziom ktorzy doplacaja stowke do normalnej edycji milej czytalo? co z tego ze rozumiem angielski. ŻYCZE sobie zebym kiedy kupuje edycje kolekcjonerską miała wszsytko w swoim ojczystym języku. drm to porazka. juz 2 gre mam, od zupelnie innego wydawcy, ktory stosuje to świnstwo z dociąganiem megabajtow. no jak juz jestescie tacy uparci to zrobcie paczke 10 mega, a nie kuźwa 50. a potem jeszcze akutalizacja i pieron wie co jeszcze :P ja jestem fanatyk seri heroes wiec tak czy siak kupuje wciemno zawsze, ale chyba sobie odpuszcze na rzecz ..kopii zapasowych... bo skoro nie dostaje nic,tylko problemy to jaka mam motywacje do placenia dodatkowej kasy? państwo z ubisofru - prosze isc na szkolenie do CDP i sie douczyc CO znaczy edycja kolekcjonerska. moim zdaniem wydawcy powinni sobie odpuscic drm''y... to nic nie daje. piraci i tak to złamia a cierpia na tym legalni uzytkownicy. swoja droga czy to tylko ja tak mam, czy wam tez jednostki przystani po wygranej walce brzmia jak wiewiorki na haju? pytalam kumpeli, ona tez tak ma. o co kaman, ktos wie?
  11. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Mnie sie widok miasta nie podoba. Nie podoba mi sie tez to ze aby ulepszyc jednostke trzeba gdziestam-na-jakis ekranik wejsc - w poprzednich czesciach robilo sie to z poziomu armii bohatera/miasta. juz tam sie pojawial guzik od upgrejda. nie wiem czy czytaliscie tooltipy dla jednostek - niektorych brakuje, w niektorych zamiast tekstu powiedzmy ''jednostka zadaje o 2% wiecej obrazen'' jest cos w stylu ''jednostka zadaje nazwajednostki% obnrazen'' :P wiem wiem ze beta, na 100% to poprawia, ale troche dziwi ze nie jest to zrobione do tej pory, bo dosc duzo sie takich krzaczkow zdaza. albo wogole brak opisu w tipie. niektore SFX nie nadazaja za zdazeniami - zleziesz do podziemia a dziewk pojawia sie sekunde pozniej. do systemu rozwoju postaci to mam ambiwalentne uczucia - na jedno poszli bardzo w strone typowego rpg, a na drugie, jak bede chciala pograc w RPG to odpale RPG a nie RTSa, ktorym seria homm byla jest i bedzie. zmniejszenie ilosci surowcow uwazam za cos genialnego,. juz nie trzeba bedzie ganiac przez pol mapy po kopalnie drewna ;) bo akurat w poblizu ciebie sa tylko kamulce. troche jeszcze zostalo do roboty [a mnie do poogladania :>] ale jak dlamnie gra zapowiada sie calkiem niezle
  12. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    To jak sciagniesz to go gdzies wystaw tego zipa :>
  13. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Ciekawe czy jak wypuszcza juz pelna wersje to beda mieli jakiegos DMRa aktywowanego netem... pamietacie wiedzmina 2 i jego headstart?:P
  14. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Toz mowie ze resume nie dziala bo nie dziala na serwerze UBI a nie ze ja sobie nie umiem kliknac ''wznow'' :> Nawet nie ma na kogo nawrzeszczec bo staff ubisofru ma gleboko w dupie swoich uzytkownikow i jakis support jak mi sie udalo przekonac przy nie jednej okazji :(
  15. Beheroot

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    wlasnie o to chodzi ze mam getrighta.i co z tego ze mi wznawia skoro po wznowieniu dostaje eror 400 - bad request ;/