Quazar

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Quazar

  • Ranga
    Obywatel
  1. Poprzednie pytanie wydaje mi się całkiem ciekawe i nasuwa mi kilka kolejnych. ;) Jeśli mamy gotowy scenariusz, lecz niestety nie znamy się na programowaniu/grafice (co najwyżej prosty szkic :P), mamy za to całą grę od A-Z pięknie opisaną (oczywiście uważając na ilość opcji, by nie przerosły budżetu ;)), są jakieś większe szanse na powodzenie? Dodatkowo mowa tu o MMORPG, co nie wiem czy zwiększa, czy zmniejsza szanse na powodzenie. Jak powinien wyglądać pierwszy kontakt z ewentualnym producentem, czego powinien się o grze dowiedzieć na samym początku? Co lepiej zostawić na później? Ile mniej więcej zajmują Game Vision Doc-i i Design Doc-i (szczególnie ma tu na myśli MMORPG)? Czy większą siłę mają Ci, którzy chcą wdrażać ciągle te same, ale „jare” pomysły, czy może tacy, którzy mają jakiś nowatorski pomysł (w sumie zależy jak bardzo, no ale :P)? Z góry dziękuję za odpowiedzi. :) [post wyedytowany na prośbę autora - M - w]