Nvaier

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    488
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Nvaier


  1. Szczerze, to padnięcie na własnych zasadach byłoby chyba lepszym rozwiązaniem. IP pozostałyby w rękach właściwych ludzi, a talent znalazłby zatrudnienie w innych firmach, bądź założył coś nowego.

    A tak? Mamy studio wyciśnięte jak gąbkę, pełne wypalonych ludzi, pracujących nad projektem skazanym na porażkę. To nie pierwszy raz oczywiście - tak po prostu działa EA. Niemniej, gdy tą samą wyniszczającą strategię stosują wobec studia, które kiedyś się lubiło, to mimo wszystko przykro jest patrzeć.


  2. "Nie ma możliwości szybszego zdobywania doświadczenia dzięki rzuceniu kilku srebrników"

    Not true. Są czasowe boosty za SV, przyspieszające zdobywanie punktów. Ba, są takie, które przyspieszają wszystko co robisz w grze. Na co to wskazuje? Ano na to, że cała gra zapewne tworzona była z myślą o tym, by grind był na tyle uciążliwy, by ludzi zachęcić do płacenia. Witamy w epoce "live services"...

    Btw, pierwszy raz widzę tak wysoką ocenę da tego wynaturzonego gniota.


  3. IMHO to, że gry F2P stosują taki system odblokowywania postaci, nie usprawiedliwia w najmniejszym stopniu Battlefronta, gdyż jest produkcją pełnopłatną. O ile jestem w stanie zaakceptować grind wymagany do zdobycia postaci w grze darmowej, to przy B2P jest to dla mnie niedopuszczalne. Overwatch jest przykładem tego, jak to powinno wyglądać w tytule wysokobudżetowym.

    Uważam też, że trochę nie fair jest pytanie "kto to zrobił?", kiedy deweloperzy są tak na prawdę pacynkami w rękach molocha, jakim jest EA. Sama gra mechanicznie jest bardzo dobrze wykonana, tylko nieetyczne rozwiązania, które wydawca wymusił na twórcach ją niszczą.