Nvaier
Gramowicz(ka)-
Zawartość
488 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez Nvaier
-
-
Zastanawiam się po co zawracali sobie tym głowę. Granie w MH solo i tak mija się z celem, a na pirackiej kopii z serwerem się nie połączysz.
No, ale cóż. Chcieli to zaimplementowali. Mam tylko nadzieję, że na tyle dobrze, by nie wpływało na wydajność.
-
Z jego wypowiedzi wynika coś innego :P W końcu to EA wymusza/ło na podległych sobie studiach wciskanie multi do każdej gry. A skoro jednym z powodów przesiadki na Frostbite była obsługa multi... to można łatwo dodać 1 + 1.
-
Szczerze, to padnięcie na własnych zasadach byłoby chyba lepszym rozwiązaniem. IP pozostałyby w rękach właściwych ludzi, a talent znalazłby zatrudnienie w innych firmach, bądź założył coś nowego.
A tak? Mamy studio wyciśnięte jak gąbkę, pełne wypalonych ludzi, pracujących nad projektem skazanym na porażkę. To nie pierwszy raz oczywiście - tak po prostu działa EA. Niemniej, gdy tą samą wyniszczającą strategię stosują wobec studia, które kiedyś się lubiło, to mimo wszystko przykro jest patrzeć.
-
Lokalny szeryf stwierdził, że dziecko mogło nauczyć się strzelania z gier.
Małpa potrafiłaby przystawić komuś spluwę do głowy i wcisnąć spust, więc niech nie chrzanią o "uczeniu się strzelania".
Poza tym, gry nie nauczą cię więcej, niż przebywanie w otoczeniu broni przez całe życie.
-
Bungie? Na prawdę? I jeszcze w kontekście mmo? Złe wzorce pszę Pana. Chyba, że planujecie wojować z własnym community :P
-
Ech... Nie ma to jak człowiek, który sam pewnie nawet nie potrafi obsłużyć komputera (bez pomocy asystentów), wypowiadający się na temat rzeczy o których nie ma pojęcia. Z drugiej strony, to chyba cecha charakterystyczna tego redneck'a w garniaku.
-
Co jest bzdurą i oczywistą próbą ominięcia problemu. Mam nadzieję, że to nie wystarczy by uciszyć trwający, prawny shitstorm.
-
"Nie ma możliwości szybszego zdobywania doświadczenia dzięki rzuceniu kilku srebrników"
Not true. Są czasowe boosty za SV, przyspieszające zdobywanie punktów. Ba, są takie, które przyspieszają wszystko co robisz w grze. Na co to wskazuje? Ano na to, że cała gra zapewne tworzona była z myślą o tym, by grind był na tyle uciążliwy, by ludzi zachęcić do płacenia. Witamy w epoce "live services"...
Btw, pierwszy raz widzę tak wysoką ocenę da tego wynaturzonego gniota.
-
To nie będzie łatwa walka, biorąc pod uwagę hordy lobbystów, którym takie przepisy są nie na rękę.
-
Mnie strasznie mierzi zmiana charakteru 2B względem oryginału, więc gram z japońskimi głosami. Nie znam języka na tyle by komfortowo grać w 100% po jp, ale na szczęście rozumiem go na tyle, by nie opierać się całkowicie na angielskim tłumaczeniu.
-
U mnie też śmiga od premiery bez problemu. Wysyp szczęśliwych ludzi xF
-
Rozumiem intencje, ale wciaż gdy widzę Monster Huntera wymienianego w tym kontekście to trochę mnie ściska xF Ta seria to zupełnie inna liga i to z niej wywodzą się wszelkie Huntery, w tym seria Souls.
-
Bawi mnie, że Pan Analityk (:x) wymienił jako pozytywny przykład Destiny, nie wspominając ani słowa o fakcie, że jego sequel stoi właśnie w płomieniach, ze względu na spartaczony system progresji na sztywno połączony z mikrotransakcjami. EA niech lepiej nie patrzy po innych molochach wydawniczych, jeśli chce znaleźć DOBRE rozwiązanie.
-
Deatheron napisał:Może warto dodać że chodzi o ocenę recenzentów. W ocenach użytkowników widzimy np. Battlefront 2 z oceną 0,9 (68/100 według recenzentów).
Już kiedyś im zwróciłem na to uwagę, to mnie zignorowali. Przestałem próbować.
-
Może do tego czasu kupię wreszcie PS4, a jeśli nie to pozostaje wersja na Vitę.
Atlus do cholery, PCty nie gryzą...
-
Może wydanie PC wreszcie? Pretty please?
-
Pajonk78 napisał:Serio? Tak patrzyłem to sobie myślę: chętnie bym w to zagrał na PC. Aż taka bieda? Kolejny dowód na to, że dobry zwiastun wypromuje nawet słabą grę. :/
Monster Hunter to dość specyficzna gra, więc nie każdemu podejdzie. Nie sugerowałbym się opinią jednej osoby.
-
Zrzygam się zaraz od czytania tego. "Dajemy graczom to, czego chcą" - tak, bo gracze chcą sztucznie spowolnionej progresji mającej na celu zmusić ich do wydania pięniędzy na mikrotranzakcje, które ją przyspieszą.
-
Oczywiście, że analityk stanie w obronie EA. W końcu to przez takich jak on, "speców" od marketingu, cała ta sytuacja zaistniała.
-
IMHO to, że gry F2P stosują taki system odblokowywania postaci, nie usprawiedliwia w najmniejszym stopniu Battlefronta, gdyż jest produkcją pełnopłatną. O ile jestem w stanie zaakceptować grind wymagany do zdobycia postaci w grze darmowej, to przy B2P jest to dla mnie niedopuszczalne. Overwatch jest przykładem tego, jak to powinno wyglądać w tytule wysokobudżetowym.
Uważam też, że trochę nie fair jest pytanie "kto to zrobił?", kiedy deweloperzy są tak na prawdę pacynkami w rękach molocha, jakim jest EA. Sama gra mechanicznie jest bardzo dobrze wykonana, tylko nieetyczne rozwiązania, które wydawca wymusił na twórcach ją niszczą.
-
Będziecie teraz bredzić o loot boxach pod każdym newsem o EA, nawet jak mowa o grze single player?...
Cóż. W grach single też teraz są...
-
Zapomnieliście wspomnieć o tym, że EA obniżyło nagrodę za ukończenie kampanii, również o 75% (z 20000 do 5000).
-
Dlaczego Gram.pl nie wspomina nigdzie o ocierającym się o hazard systemie mikropłatności (w pełnopłatnej grze!). W recenzji nie pada nawet JEDNO SŁOWO na jego temat.
-
Polecałbym w takich artykułach podawać również "User score", bo przedstawia on całkiem inne cyferki w przypadku CoD:WWII.
Ubisoft szczerze do bólu o loot boxach: "gdyby gracze ich nie kupowali toby ich nie było"
w Newsy i teksty
Napisano · Report reply
Gracze szczerze do bólu o loot boxach: "gdyby wydawcy ich nie wprowadzali toby ich nie było"