itakumre

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    26
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O itakumre

  • Ranga
    Robotnik
  1. Zapowiada się świetnie, ale brakuje trochę pełnej swobody ruchu. Rozumiem, że u części użytkowników mogło spowodować by to mdłości ale jednak szkoda, że nie będzie nawet takiej opcji. A wiele wydanych już gier VR umożliwia poruszanie się za pomocą gałki / panelu dotykowego. Niemniej jednak, czekam :)
  2. A media growe dalej swoje. VR : porażka, nie sprzedaje się, miał być ogromny sukces a nie było. Co za bzdury... Żaden z producentów headsetów VR nie spodziewał się na samym starcie tej nowej technologii ogromnej sprzedaży. Mało tego, Oculus, HTC oraz Sony i tak nie doszacowali zapotrzebowania na swoje gogle przez co potem były/są problemy z ich dostępnością. Na szczęście inwestorzy nie myślą tak krótkowzrocznie. VR to inwestycja długofalowa, która potrzebuje czasu na rozwój – co powtarza się (m.in ze strony Oculusa) co krok, a czego spora część ludzi nie rozumie i oczekuje boomu od razu na starcie. Już teraz jest to sprzęt oferujący dużo więcej niż płaskie ekrany a będzie już tylko lepiej. I nie – ja nie potrzebuję na zachętę wysokobudżetowych gier AAA, z branży, która od jakiegoś czasu zaczyna zjadać swój własny ogon. Już teraz jest mnóstwo niezależnych perełek, o których się nawet nie mówi, bo przecież przyjęło się, że na VR to same popierdółki – a tak oczywiście nie jest.
  3. Nie wiem jak w przypadku Robinsona na PSVR ale produkcję Climb (swoją drogą fantastyczna gra) finansował Oculus, więc na tym projekcie Crytek nie stracił. Szkoda że ich silnik, CryEngine tak się nie przyjął - nie ustępuje on moim zdaniem UE4.
  4. itakumre

    Polskie Superhot VR z trailerem premierowym

    Czekam niecierpliwie na swoje kontrolery Touch, które mają (muszą :)) przyjść dzisiaj i Superhot VR będzie najprawdopodobniej jednym z pierwszych zakupów na nowy sprzęt. Wygląda to świetnie.
  5. itakumre

    Dark Souls na VR? To możliwe

    O rany. Mam nadzieję, że jeżeli do tego dojdzie, to wydadzą taką produkcję na wszystkie dostępne "duże" headsety VR (Rift/Vive/PSVR). Dark Souls na Oculus Rift to niemal spełnienie marzeń jak dla mnie. Chociaż już jest to w pewnym stopniu możliwe za pomocą takich narzędzi jak VorpX, ale nie działa to do końca tak jak powinno. Tak więc czekam na oficjalne Dark Souls VR!
  6. itakumre

    Krystyna Czubówna jako Kier w Alice VR

    > kiedy oculus rift dostępny będzie w polsce? Ale przecież już od dawna go możesz kupić przez ich oficjalną stronę www.oculus.com/en-us/rift/. Sam w ten sposób kupiłem Rifta a teraz czekam tylko na kontrolery Touch. Polecam :)
  7. itakumre

    Krystyna Czubówna jako Kier w Alice VR

    > kiedy oculus rift dostępny będzie w polsce? Ale przecież już go możesz kupić przez ich oficjalną stronę www.oculus.com/en-us/rift/. Sam w ten sposób kupiłem Rifta a teraz czekam tylko na kontrolery Touch. Polecam :)
  8. itakumre

    Krystyna Czubówna jako Kier w Alice VR

    > kiedy oculus rift dostępny będzie w polsce? Ale przecież już go możesz kupić przez ich oficjalną stronę www.oculus.com/en-us/rift/. Sam w ten sposób kupiłem Rifta a teraz czekam tylko na kontrolery Touch. Polecam :)
  9. Zasada jest prosta : wyjdzie The Last Guardian - z miejsca nabywam PS4. Po ICO i SotC wiem, że będzie to nie jakaś tam kolejna gra, tylko prawdziwa przygoda i niesamowite przeżycie, trailer mnie tylko w tym utwierdza. Narzekających uprasza się o skierowanie oczu na ich niesamowicie różnorodne CoDy i inne emocjonalne zombie.
  10. > Ja osobiście nastawiłem się chwilowo na morfeusza, ale całkiem możliwe że Oculus w przyszłości > również mnie zainteresuje. Nie mogę się doczekać, aż wszystkie VR będą dostępne i będziemy > mogli gdzieś "zobaczyć" różnicę między nimi (coś w tylu przymierzalni w saturnach). Dobry > VR, dobry horror i Super Seni Plus. Nie wiem jak Twoje nerwy ale horrory w VR to naprawdę mocno intensywne doznania. Sam już mam sporą wprawę nabytą przez lata grania w "straszne gry" i Dreadhalls na GearVR przeszedłem... ale kilka razy mimowolnie krzykłem w co intensywniejszych momentach, co nie zdarzyło mi się od lat. Natomiast wszyscy moi znajomi zrywają gogle nawet przed pierwszym kontaktem z jakąś kreaturą. A to tylko taka prosta gra z ubogą grafiką... co będzie w przypadku bardziej zaawansowanych produkcji.
  11. z Project Morpheus boję się trochę, że będzie podobnie jak teraz jest z GearVR : mało zawartości. Obydwie platformy są zamknięte, natomiast otwarte podejście w przypadku Oculus Rifta już teraz owocuje wysypem dużej ilości oprogramowania. No ale czas pokaże, może Sony zapewni spore wsparcie swoim goglom, tak jak mam nadzieję, że zrobi to Samsung/Oculus z GearVR.
  12. Fajnie, że wreszcie (nawet tak przybliżona) data została podana oficjalnie. GearVR zostawia mnie, póki co z uczuciem sporego niedosytu z powodu małej ilości treści, co ma się podobno niedługo zmienić. Ale nawet ta mała ilość filmików, gier, aplikacji robi ogromne wrażenie, nieporównywalne z tym co można osiągnąć na TV/monitorze. Czekam na Oculusa jak na nic innego.
  13. > Ten przebój to "Firestarter", ale Torre Florim''a. :) Tak, ale to ciągle cover kultowego już kawałka Prodigy.
  14. Oculus zapowiada się niesamowicie... a właściwie już w obecnej formie jest niesamowity. Jedyne czego mi brakuje to tej przeklętej daty premiery wersji konsumenckiej. Bo pieniądze na zakup, w moim przypadku już dawno odłożone.
  15. Przede wszystkim tracą przymus do uproszczeń ponad funkcjonalność. I tyle.