itakumre
Gramowicz(ka)-
Zawartość
26 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO itakumre
-
Ranga
Robotnik
-
Zapowiada się świetnie, ale brakuje trochę pełnej swobody ruchu. Rozumiem, że u części użytkowników mogło spowodować by to mdłości ale jednak szkoda, że nie będzie nawet takiej opcji. A wiele wydanych już gier VR umożliwia poruszanie się za pomocą gałki / panelu dotykowego. Niemniej jednak, czekam :)
-
A media growe dalej swoje. VR : porażka, nie sprzedaje się, miał być ogromny sukces a nie było. Co za bzdury... Żaden z producentów headsetów VR nie spodziewał się na samym starcie tej nowej technologii ogromnej sprzedaży. Mało tego, Oculus, HTC oraz Sony i tak nie doszacowali zapotrzebowania na swoje gogle przez co potem były/są problemy z ich dostępnością. Na szczęście inwestorzy nie myślą tak krótkowzrocznie. VR to inwestycja długofalowa, która potrzebuje czasu na rozwój – co powtarza się (m.in ze strony Oculusa) co krok, a czego spora część ludzi nie rozumie i oczekuje boomu od razu na starcie. Już teraz jest to sprzęt oferujący dużo więcej niż płaskie ekrany a będzie już tylko lepiej. I nie – ja nie potrzebuję na zachętę wysokobudżetowych gier AAA, z branży, która od jakiegoś czasu zaczyna zjadać swój własny ogon. Już teraz jest mnóstwo niezależnych perełek, o których się nawet nie mówi, bo przecież przyjęło się, że na VR to same popierdółki – a tak oczywiście nie jest.
-
W Cryteku znowu nie płacą. Problemy finansowe wróciły?
itakumre odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Nie wiem jak w przypadku Robinsona na PSVR ale produkcję Climb (swoją drogą fantastyczna gra) finansował Oculus, więc na tym projekcie Crytek nie stracił. Szkoda że ich silnik, CryEngine tak się nie przyjął - nie ustępuje on moim zdaniem UE4. -
Czekam niecierpliwie na swoje kontrolery Touch, które mają (muszą :)) przyjść dzisiaj i Superhot VR będzie najprawdopodobniej jednym z pierwszych zakupów na nowy sprzęt. Wygląda to świetnie.
-
O rany. Mam nadzieję, że jeżeli do tego dojdzie, to wydadzą taką produkcję na wszystkie dostępne "duże" headsety VR (Rift/Vive/PSVR). Dark Souls na Oculus Rift to niemal spełnienie marzeń jak dla mnie. Chociaż już jest to w pewnym stopniu możliwe za pomocą takich narzędzi jak VorpX, ale nie działa to do końca tak jak powinno. Tak więc czekam na oficjalne Dark Souls VR!
-
> kiedy oculus rift dostępny będzie w polsce? Ale przecież już od dawna go możesz kupić przez ich oficjalną stronę www.oculus.com/en-us/rift/. Sam w ten sposób kupiłem Rifta a teraz czekam tylko na kontrolery Touch. Polecam :)
-
> kiedy oculus rift dostępny będzie w polsce? Ale przecież już go możesz kupić przez ich oficjalną stronę www.oculus.com/en-us/rift/. Sam w ten sposób kupiłem Rifta a teraz czekam tylko na kontrolery Touch. Polecam :)
-
> kiedy oculus rift dostępny będzie w polsce? Ale przecież już go możesz kupić przez ich oficjalną stronę www.oculus.com/en-us/rift/. Sam w ten sposób kupiłem Rifta a teraz czekam tylko na kontrolery Touch. Polecam :)
-
E3 2015: The Last Guardian zaprezentowany na PS4! Premiera w 2016!
itakumre odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Zasada jest prosta : wyjdzie The Last Guardian - z miejsca nabywam PS4. Po ICO i SotC wiem, że będzie to nie jakaś tam kolejna gra, tylko prawdziwa przygoda i niesamowite przeżycie, trailer mnie tylko w tym utwierdza. Narzekających uprasza się o skierowanie oczu na ich niesamowicie różnorodne CoDy i inne emocjonalne zombie. -
Oculus Rift - wersja konsumencka w pierwszym kwartale 2016 roku
itakumre odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Ja osobiście nastawiłem się chwilowo na morfeusza, ale całkiem możliwe że Oculus w przyszłości > również mnie zainteresuje. Nie mogę się doczekać, aż wszystkie VR będą dostępne i będziemy > mogli gdzieś "zobaczyć" różnicę między nimi (coś w tylu przymierzalni w saturnach). Dobry > VR, dobry horror i Super Seni Plus. Nie wiem jak Twoje nerwy ale horrory w VR to naprawdę mocno intensywne doznania. Sam już mam sporą wprawę nabytą przez lata grania w "straszne gry" i Dreadhalls na GearVR przeszedłem... ale kilka razy mimowolnie krzykłem w co intensywniejszych momentach, co nie zdarzyło mi się od lat. Natomiast wszyscy moi znajomi zrywają gogle nawet przed pierwszym kontaktem z jakąś kreaturą. A to tylko taka prosta gra z ubogą grafiką... co będzie w przypadku bardziej zaawansowanych produkcji. -
Oculus Rift - wersja konsumencka w pierwszym kwartale 2016 roku
itakumre odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
z Project Morpheus boję się trochę, że będzie podobnie jak teraz jest z GearVR : mało zawartości. Obydwie platformy są zamknięte, natomiast otwarte podejście w przypadku Oculus Rifta już teraz owocuje wysypem dużej ilości oprogramowania. No ale czas pokaże, może Sony zapewni spore wsparcie swoim goglom, tak jak mam nadzieję, że zrobi to Samsung/Oculus z GearVR. -
Oculus Rift - wersja konsumencka w pierwszym kwartale 2016 roku
itakumre odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Fajnie, że wreszcie (nawet tak przybliżona) data została podana oficjalnie. GearVR zostawia mnie, póki co z uczuciem sporego niedosytu z powodu małej ilości treści, co ma się podobno niedługo zmienić. Ale nawet ta mała ilość filmików, gier, aplikacji robi ogromne wrażenie, nieporównywalne z tym co można osiągnąć na TV/monitorze. Czekam na Oculusa jak na nic innego. -
Rico Rodriguez chce patrzeć, jak świat płonie w pierwszym zwiastunie Just Cause 3
itakumre odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Ten przebój to "Firestarter", ale Torre Florim''a. :) Tak, ale to ciągle cover kultowego już kawałka Prodigy. -
Testujemy Oculus Rift, czyli u progu nowej ery w grach wideo
itakumre odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Oculus zapowiada się niesamowicie... a właściwie już w obecnej formie jest niesamowity. Jedyne czego mi brakuje to tej przeklętej daty premiery wersji konsumenckiej. Bo pieniądze na zakup, w moim przypadku już dawno odłożone. -
Apple zapowiada Metal: lepsza grafika na iOS kosztem mniejszych zasobów
itakumre odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Przede wszystkim tracą przymus do uproszczeń ponad funkcjonalność. I tyle.