JQM

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez JQM


  1. Coś mi się wydaje że pan Marzęcki znów się będzie musiał produkować, przepraszać i stwierdzać (zgodnie z prawdą) że zawiedli pokładane w nich zaufanie.
    Od paru dni ciągle to samo:
    "Przepraszamy, ale podczas wyświetlania tej strony wystąpił błąd.
    Prosimy spróbować ponownie za kilka minut."

    Stwierdziłem że: z wykorzystaniem bonu przeprosinowego nie da się zamówić preorderów - bon się nie aktywuje jeżeli w koszyku jest cokolwiek przedpremierowego. W pozostałych przypadkach przy próbie sfinalizowania zamówienia wyskakuje powyżej przedstawiony błąd.
    Próbuje zamówić od Świąt i się nie da. Wychodzi na to że strace zadośćuczynienie za błędy dlatego że pojawią się kolejne powody do przepraszania.
    Próbowałem dzwonić - nic. Wysłałem dwa faksy -nic. E-mail do pomocy - jak zwykle ZERO reakcji. Nie pamiętam kiedy ostatnio ktoś odpowiedźiał na moje pytania...
    Ludźie! Opamiętajcie się! Lepszą, sprawniejszą i szybszą obsługę klientów ma nawet TP s.a. Załatwienie absolutorium na UJ trwa mniej niż samo skontaktowanie się z wami. Straszne i żałosne.


  2. Hym... pomijam milczeniem fakt że jak zamawiałem NWN2 to CDP gwarantował dostawe dwa dni przed premierą. Denerwujący jest natomiast przybliżony czas dostawy: 11 a 13 grudnia, oraz to że kurier jeszcze nie ma gier ("Wprowadzono błędny numer przesyłki"). Mam nadzieje że doczekam dnia kiedy na gram.pl będe czytał wiadomości że "najmocniej przepraszamy ale gra będzie u was tydzień wcześniej, później się nie dało" ;) Ech marzenia.