ilpalazzo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    278
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O ilpalazzo

  • Ranga
    Wróg ludu
  1. ilpalazzo

    Valve nie myśli o Source Engine 2

    silnik mocno przestarzaly, ep2 wygladal juz slabo, bo tak samo jak kilka lat wczesniej hl2, a na duzych przestrzeniach pod koniec ep2 wydajnosc byla tragiczna, ten engine nadaje sie glownie do korytarzy z loadingami co 5 minut :P
  2. male gry malo kosztuja, wiec nawet 100x mniejszy zysk w porownaniu do jakiejs wysokobudzetowej gry im wystarczy
  3. skad taka pewnosc? matury z matematyki nie zdawal? jak 15% byloby na pc to na konsolach wyjdzie 5 razy wiecej a nie 8, inna sprawa to ze takie dane nie pokazuja prawdy bo nie zawieraja cyfrowej dystrybucji, poza tym nie wiadomo czy wiedzmin przypadlby do gustu graczom konsolowym tak jak pctowym, zreszta wersja na konsole wyjdzie minimum kilka miesiecy pozniej wiec te 15% ktore bylo brane z gier ktore wychodza jednoczesnie na pc i konsole nie maja sensu, kto wie czy ktos po kilku miesiacach bedzie w ogole pamietal o wiedzminie 2, moze sie okazac ze 80% sprzedazy bedzie na pc i to zyski z wersji pc beda musialy pokryc straty wersji konsolowej no wlasnie, przeciez zeby zrobic wersje na konsole tez trzeba wydac pieniadze, nawet podczas robienia wersji pc pewnie musieli wiecej czasu i srodkow poswiecic zeby gra mogla byc w przyszlosci przeniesiona na konsole, zalozyles, ze wersja na konsole ich bedzie kosztowac 0$ i wysnules wniosek o czystym zysku - blad :P
  4. ilpalazzo

    Crysis 2 - Temat ogólny

    crysis 2 chodzi lepiej glownie z tego powodu, ze jest mniej na ekranie, w crysis1 jak mi spadalo do 25 fps to mialem na ekranie okolo 2.5-3 mln polygonow, w crysis2 w jednym z najgorzej chodzacych miejsc jest 1.5mln polygonow i 35fps, wiecej zjada na pewno lepsze oswietlenie w crysis2 roznicy nie ma wielkiej nawet przy porownaniu najnizszych ustawien i najwyzszych, wlasciwie to wyglada wszystko prawie identycznie, glownie to widac wiecej wyskakujacych obiektow na nizszych ustawieniach fear2 chyba pomyliles z inna gra, bo mi juz fear1 chodzil gorzej, fear2 mial ultra niskie wymagania i chodzil w 80-100fps
  5. ilpalazzo

    Crysis 2 - Temat ogólny

    screeny z wersji pc, max ustawienia, extreme http://img858.imageshack.us/g/crysis22011032503190564.jpg/ i kilka przykladow co mozna rozwalic, a co nie, jak jest cale to sie nie da rozwalic http://img861.imageshack.us/g/crysis2011032315053793.jpg/
  6. ilpalazzo

    Crysis 2 - Temat ogólny

    ja jak usiadlem to skonczylem w 10h, wiec tak naprawde 9h 30m, bo te 30 minut to musialem sobie herbate zrobic i wyjsc do kibla ;), gralem na normalu i wiadomo, ze jakbym nie ginal i przez to nie powtarzal czasem wiekszych kawalkow (bo nie ma quicksave, tylko checkpointy jak w far cry1) to trwaloby to troche krocej, chociaz tez nie jestem pewien bo niektore misje po prostu juz lecialem zeby tylko objective zaliczyc i nie pozwiedzalem mapy wiec bym powiedzial, ze 8-12h powinno ci zajac, na pewno nie przejdziesz w 4h, crysisa1 ukonczylem w 11h siedzenia nad nim wiec wychodzi podobnie, chociaz tam byl quicksave wiedz ciezko porownac
  7. ilpalazzo

    Crysis 2 - Temat ogólny

    no wiadomo, ale mozna sobie wylaczyc motion blur i caly ten antyaliasing, poszukaj sobie programu : "crysis 2 advanced graphics options", patrzalem i dziala, jakos wczesniej inne programy i komendy mi nie dzialaly, sprawdzalem wydajnosc i motion blur czy aa nic nie zmieniaja, chodzi dokladnie tak samo
  8. tak, wystarczy zeby miec sredno 30 fps, w tawernie masz 45 fps, jak wyjdziesz na zewnatrz to masz 15fps, super no nie? :) @Elton1: stary, wiedzmin1 to jedna z najwiekszych porazek optymalizacyjnych, ostatnio odpalilem crysis1 na very high, dx10 (ktory akurat tutaj chodzi mi wolniej niz dx9 w winxp) i majac na obrazie prawie 3 miliony polygonow - mialem 25-30fps, z drugiej strony odpalilem wiedzmina, wyzima handlowa, stoje sobie, nic szczegolnego i mam 22 fps, obnizam wszystkie ustawienia na minimum, rozdzielczosc 800x600 i nadal 22fps :D
  9. a pozniej okaze sie ze na pc mamy: - "Press Start to begin" - "Adjust TV Settings" - "Aim Assistance" - fov 50 - grafika praktycznie taka sama na pc na max ustawieniach jak na xbox360 - skopana optymalizacja - zwykly port z xbox''a itd uwierze jak zobacze na monitorze pelna gre i jakiekolwiek pokrycie w marketingowych zapewnieniach, narazie to nie ma nad czym sciskac posladow :) wlasciwie to juz nas robia w konia na starcie bo nie bedzie dx9
  10. zalowalbym, ze nie wyszla na pc gra, ktora na poczatku zapowiadano, to co ostatecznie im wyszlo nie ma za wiele wspolnego z tamta koncepcja
  11. a niedawno wydany sniper ghost warior? metacritic: 55% wersja pc, 45% xbox, to juz chyba nawet nie sredniak ale totalna slabizna, bez kija nie podchodzic XD, tytul aaa to raczej tez nie byl, budzetu olbrzymiego nie mial, jednak city inter. byl zadowolony ze sprzedazy, mysle, ze to nie jedyna taka gra, jesli produkcja gry nie kosztuje kilkudziesieciu milionow $ to nie musi sie sprzedac w 5mln egzemplarzy zeby na siebie zarobic ps: kiedys to nawet gier genialnych jak planescape torment czy bg&e nie kupowali i okazywaly sie finansowa porazka
  12. ilpalazzo

    Jaka to gra - Gra

    co to moze byc
  13. ilpalazzo

    Jaka to gra - Gra

    Motorhead,, gralem kiedys w demo