tgomola

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    29
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O tgomola

  • Ranga
    Robotnik
  1. Tak jak wspomniał Ryu_Makkuro - korzenie są jedne, i nie jest to Underground. Twierdzenie, że jest inaczej jest po prostu błędne. A wyścigi uliczne były już w poprzednich częściach (chociażby trasa Empire City w NFS3). Jak patrzę na to, co się obecnie wyrabia z NFS-em, to aż serce boli - miasto, tuning, idiotyczne decyzje typu always online czy też limit do 5 aut w garażu. Moim zdaniem EA już dawno powinno zrobić z tą serią to, co Microsoft z Forzą - podzielić ją na dwie osobne "gałęzie", tworzone przez osobne studia i wydawane na przemian. W przypadku Forzy są to serie Motorsport i Horizon, tutaj były by to NFS-y klasyczne i Undergroundowe. W ten sposób każdy byłby zadowolony.
  2. Kolejny, który twierdzi, że NFS zaczął się od Undergroundów...
  3. Flatout 3: Chaos and Destruction zrobiło Team6, a nie Kylotonn.
  4. Wyjścia z tej sytuacji są dwa: albo EA się ugnie (jak w przypadku SimCity), albo jakiś zdolny gracz stworzy emulator serwera (do Worlda już takowy powstał). Życzę EA z całego serca, żeby NFS2015 miał jeszcze większe problemy z działaniem, niż SimCity. Może to ich czegoś nauczy.
  5. Akurat ulepszona grafika ma być dostępna dla wszystkich graczy, nie tylko dla tych, co kupią dodatek.
  6. > No to nie działa w taki sposób. Dla przykładu FH2 - w ciągu pierwszych godzin nazbierałem > sobie z 6-7 samochodów, a następnych już nie kupowałem bo było mi zbyt wiele :) Gdybyś > mógł kupić wszystkie z dostępnych w grze aut, to z większością byś się rozstawał. Pojeździł > każdym chwilę, a potem stałoby długo w garażu. Ja natomiast wybieram kilka aut i to na > nich się skupiam. A czyja to wina? :P Przecież nikt Ci nie bronił sprzedać tych kilku posiadanych aut i kupić sobie nowych. Miałeś wybór; NFS2015 takiego wyboru nam nie da. Gracze, którzy lubią mieć w kolekcji wszystkie auta, jakie oferuje gra (ja się do takich zaliczam) będą niepocieszeni. Ja w takim TDU2 mam kilkadziesiąt samochodów, a w Rivals mam kupione wszystkie. I często zmieniam auto, którym gram, ot tak, dla urozmaicenia. Raz jest to supersamochód, innym razem muscle car - dzięki temu nie nudzę się zbyt szybko.
  7. > A tak na poważnie, to w sumie nawet mi się przyda ten limit aut w garażu. Ja to się generalnie > nie umiem nigdy zdecydować - długo ślęczę w grach nad pierwszym z wybranych aut, dopieszczam > je, ustawiam wszystko idealnie, a potem szkoda mi się z nim rozstać, przez co omijają > mnie najlepsze fury :D Więc w sumie to ograniczenie do pięciu choć jest bezsensowne i > nieuzasadnione, w pewien sposób może dla mnie osobiście wyjść na dobre. Bez urazy, ale zaprzeczasz sam sobie. Gdybyś mógł kupić wszystkie auta dostępne w grze, to nie musiałbyś się z żadnym rozstawać. Chcesz pojeździć Golfem? Proszę bardzo. Masz ochotę wsiąść do Lamborghini? Nie ma sprawy. Przy limicie 5 samochodów to dopiero będzie Ci ciężko się rozstawać z autem. Spędziłeś parę chwil na "dopieszczaniu" pojazdu, a tu nagle pojawia Ci się możliwość kupienia czegoś lepszego... i co wtedy? Ano właśnie, "ominą Cię najlepsze fury", jak sam to ująłeś. I zanim ktoś powie, że przecież w U2 też był limit 5 aut - OK, fajnie, tylko że U2 oprócz trybu kariery miał jeszcze tryb Quick Race, gdzie można było wypróbować dowolne auto na dowolnej trasie bez konieczności jego kupowania. Patrząc na ostatnie NFS-y śmiem twierdzić, że jedynym dostępnym trybem w grze będzie kariera przeplatana z multi.
  8. "Bujająca się na boki kamera" będzie jedną z kilku do wyboru, reszta to kamery statyczne. Twórcy wielokrotnie to potwierdzili na Twitterze i Facebooku. Całkowicie zgadzam się z fragmentem dotyczącym rzekomego powrotu do korzeni. Gram w tę serię od części 1, mam w swojej kolekcji wszystkie wersje na PC w pudełkach (i kilka konsolowych) i szlag mnie trafia, jak słyszę, że tuning, nocne wyścigi i miasto to korzenie NFSa. Od siebie dorzucę jeszcze jeszcze ze dwa "nie" - po pierwsze, wymóg stałego połączenia z netem (co już zostało wspomniane wyżej) oraz limit 5 aut w garażu (kompletny idiotyzm, którego sensu za grosz nie jestem w stanie pojąć).
  9. Kamerę będzie się dało ustawić statyczną, potwierdzili to na Twitterze. Szczerze mówiąc, mam nadzieję, że to zakichane DRM wywalą w pierwszym patchu, jak tylko zaleje ich fala hejtu ze strony sfrustrowanych graczy. EA najwyraźniej nie pamiętam, co się działo z SimCity...
  10. Kłamstwo powtarzane milion razy staje się prawdą... Przykre jest to, że sam Marcus Nilsson wygaduje takie bzdury.
  11. Według informacji z Twittera, trailer ma zostać udostępniony o godz. 18.
  12. Przecież Carbon to taki Underground, tylko że z egzotykami i policją... I właśnie taka gra nam się szykuje. Na pierwszym screenie (tym rozjaśnianym) widać wyraźnie światła policyjne za ścigającymi się samochodami. Poza tym niedawno EA odzyskało prawa do marki Ferrari w swoich grach - głupotą byłoby tego nie wykorzystać Nie byłoby to zresztą głupie posunięcie, bo część graczy faktycznie chce czegoś w stylu Undergrounda, ale korzenie serii to jednak samochody sportowe (i te odsłony NFS-a również mają swych wiernych fanów). Gra w stylu Carbona mogłaby być niezłą próbą połączenia tych dwóch światów.
  13. No przecież ta gra będzie na PC - 2 czerwca "premiera" w Steam Early Access :)
  14. Gwoli ścisłości - pterodaktyle nie były dinozaurami, a latające zwierzęta ze zwiastuna to pteranodony (też nie dinozaury) :P PS. Co na końcu filmu robi smok?!?!
  15. nurbi - Hot Pursuit 2 najgorszą częścią? Nie przesadzaj. Gra była dobra, na pewno lepsza, niż niewypał jakim był Undercover czy Most Wanted 2012. Poza tym polecam zagrać w wersję z PS2, bije tą pecetową na głowę. Citkowsky - pierwsza część wyszła w roku 1994, poza tym legalne wyścigi były w ProStreet i obu Shiftach.