lordofhell

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O lordofhell

  • Ranga
    Obywatel
  1. Dragon Age! Chyba jedna z najlepszych gier RPG. No ale jak za taką grą stoi BioWare to nie wierzę, że można tę grę zepsuć. Grafika w jedynce nie stała na najwyższym poziomie, brakowało dokładności, może to przez silnik gry, nie wiem. Ale wypadało by to trochę dopracować. Jeśli nie cała gra to chociaż przerywniki filmowe muszą być doskonałe. No ale czy grafika jest najważniejsza? Przede wszystkim rozgrywka ma odgrywać pierwszoplanową rolę. Rozwiązania zaproponowane w "...Początku" były dobrym posunięciem. Wielu graczy ucieszy się, że wreszcie można usłyszeć głos własnego bohatera, bo w pierwszej części wyglądało jakby ktoś mu uciął język. Skoro jesteśmy przy bohaterze, to uważam, że dobrym pomysłem było postawienie na jeden wygląd dowódcy. Na 100% nie zobaczymy podobnego do nas członka drużyny, bo na przykład w Początku mój bohater był praktycznie w całości podobny do Alistaira. Poza tym nic w grze nie powinno zostać zmienione. Ale ludzie z BioWare wiedzą co dobre. Dlatego Dragon Age 2 nie będzie tylko grą lepszą od swojej poprzedniczki, ale także najlepszą grą RPG w historii tego gatunku.
  2. Z okazji wydania najnowszej części Need for Speed, oczekuję, że oczywiście będzie to najlepszy odcinek wspaniałej serii. Skoro gra ma podtytuł "Hot Pursuit" to zapewne będzie to powrót do korzeni, gry wydanej kilka lat temu, która podbiła serca graczy (także moje). Gra powinna być czerpać z kilku części naraz. Z Most Wanted powinny znaleźć się szalone pościgi, ucieczki przed gliniarzami. Wspominając o policji, to nie powinni oni być potraktowani po macoszemu. Policjanci, którzy zasiadają za odpowiednim wozem powinni mieć dopasowane AI. Tuning z Shifta byłby doskonałym uzupełnieniem. Chociaż jest to pewnie niemożliwe. W grze mam nadzieję, że znajdzie się największa liczba aut do dyspozycji. No i że oczywiście statystyki i osiągi ich będą w pełni odzwierciedlone. Jeśli grafika będzie na poziomie Shifta to raduj się moja dusza. Jeśli można będzie zobaczyć co jest w kokpicie to wspaniale(jak oczywiście będzie to dokładnie odwzorcowane i dopieszczone). Teraz trochę o multi: Nie spodziewam się wolnego miasta jak w Carbonie i Most Wanted, ale dobrym pomysłem byłoby gdyby istniały jakieś statystyki dzięki którym wybierani by byli przeciwnicy. Po EA przez ostatnie lata można było się spodziewać wszystkiego. Po wspaniałym Most Wanted wydali niezbyt ciekawego Carbona. Ale zaś po Undercaver przyszedł czas na Shifta, który wprowadził powiew świerzości. Oby najnowsza edycja była perełką w całej serii.