Reyer

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    262
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Reyer

  • Ranga
    Brygadzista

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Well... Wieść niczym tabloidowy przykład kreowania opinii. Jeszcze przed pierwszymi video i screenami pół roku temu Valve informowało wszem i wobec jaki model biznesowy został przyjęty, i jaka jest jego zasadność.   Ta gra to odpowiednik kupowania fizycznych kart do fizycznych gier tego typu. Czy ktoś jeszcze się dzisiaj bulwersuje, że pakiety są płatne a osobne karty można odsprzedać lub wymienić? Nie. Są fanatycy, którzy kupują specjalne edycje po kilkanaście boosterów za kilka tysięcy €, są tacy, którzy kupują jeden na jakiś czas i jakoś nie słychać wielkiego płaczu o niesprawiedliwości tego świata. Grunt to dobrze zbalansowana rozgrywka, która bardziej faworyzuje podjętą strategię niż posiadane karty.  
  2. 'Pękina' i 'fana' jak to też przeczytałem w recenzji nowego Tetrisa
  3. Reyer

    Devil May Cry 5 z mikrotransakcjami

    [quote] Będeziemy [/quote] Mikrotransakcje by zaoszczędzić czas w grze. Fk logic!
  4. Uuuu... nawet nie wiesz ile bym dał za dobrze zrobiony tryb FPP w AC. Nawet jak gry ogólnie nie lubię to widok pierwszosobowy by mnie do niej przekonał - w grach dla mnie zawsze najważniejsza była immersja. A nic tak nie wciąga jak sytuacje, w których nigdy nie będziesz mógł brać udział, widziane właśnie z 1os.   No ale to by twórcom przysporzyło trochę więcej problemów... wszak trzeba by było zrobić realistyczne animacje wspinaczek i skoków z widokiem z oczu. Nic tak głupio nie wygląda jak postać, która teleportuje się do kolejnego gzymsu, chwyta się parapetu o szerokości 1mm po czym nienaturalnie sięga po wystający ze ściany, poza realnym zasięgiem, kołek. Animacje musiałby być również przekonujące w swojej płynności i mechanice ruchu.
  5. Oby się to później tylko nie zemściło... Gra na razie szału nie robi acz zapowiada się ot, poprawny solidniak. Hype przerósł grę i nawet jeżeli gra go dogoni to jednak start może mieć kompletnie zniszczony (jak wiele gier co mimo szczerych chęci zdecydowały się na Early Access by wpaść w spiralę negatywnych komentarzy, zepsutej reputacji zanim jeszcze ukończyli grę).  
  6. No ba! Quake III engine zawsze na propsie!
  7. GTX970, i7-4790k, 24GB RAM 2133 Brałem udział w zamkniętej becie gdzie na swampach nie było większości tekstur, później w pół-otwartej becie i odpaliłem ją teraz... Wydajność stała - 40fps z bardzo częstymi spadkami do 12fps. Gra kiepsko sobie radzi z doczytywaniem kolejnych obiektów oraz ADS'em (zoomowaniem w broni). Zmiana ustawień kompletnie na nic nie wpływa.  
  8. Badziew jak wszystkie gry z serii naruto... W świecie, w którym się gra rozgrywa każda postać specjalizuje się w przynajmniej w kilkunastu technikach, potrafi obsługiwać dziesiątki typów oręża oraz wykonuje przynajmniej kilkanaście "powtarzalnych" i charakterystycznych combo... W grze dostajemy - jednobuttonowe combo, 2 jutsu, które wykonuje się jednym przyciskiem oraz... ... ... To już w sumie tyle...
  9. Czy tylko ja widzę słoneczny dzień w Cyberpunku jako plus? (tak wiem, nie jestem sam, ale ćśśś) Czyż nie lepsze wrażenie będzie robić gdy noc z deszczem załączy się dopiero wtedy gdy najbardziej jej potrzeba? Wyobraźcie sobie, siedzicie w ulewie 100h, po pewnym czasie przestajecie ją zwyczajnie zauważać.Jak wspaniały klimat by to nie był, nastepuje zmęczenie materiału i przyzwyczajenie się do niego na tyle, że nie robi już takiego wrażenia. W zależności od postępu fabuły i podjętych decyzji świat mógłby ewoluować w stronę tego ciężkiego i ciemnego klimatu jaki znamy. Będzie można docenić zarówno nocną stronę punku jak i dotychczas nieznaną - dzienną. Wyobraźcie sobie ulice, z poczatku gwarne i pełne, wraz znadchodzeniem zmierzchu zmieniające się w ponure oraz coraz bardziej niebezpieczne by w nocy rozkwitnąć elektroniczną muzyką, neonami i dźwiękami rozbijanych czaszek.
  10. Poważnie? Patrzę na to i może nie jest fotorealistyczne jednak ilość detali i szczegółowość oświetlenia stoi na poziomie bardziej niż przyzwoitym. Szczególnie jeżeli uwzględni się wyjątkowość ich silnika graficznego - gra jest zdolna do renderowania gigantycznych przestrzeni i setek wrogów, pocisków i eksplozji jednocześnie praktycznie bez spadków fps.
  11. Fallout Battle Royale... to by było coś. Nie, nie... wróć! Cholbka... Mam nadzieję, że tego nie przeczytali. https://cdn.discordapp.com/attachments/271837284515577856/451392754879299604/33869713_2076304275958060_3767771558043451392_o.png
  12. Reyer

    Fallout 76 oficjalnie zapowiedziany

    Rust. https://kotaku.com/sources-fallout-76-is-an-online-survival-rpg-1826425333 W dodatku zapowiedziany przez jakiegoś anonima już w zeszłym roku - https://boards.fireden.net/v/thread/401449791/#401465240
  13. A użycie środka Y czyści kuchnię pojedynczym przetarciem szmatki, bez szorowania!