CapKosmaty

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O CapKosmaty

  • Ranga
    Robotnik
  1. CapKosmaty

    System craftingu w Diablo III

    nie wiem skad w artykule pomysl, ze tylko jeden rzemieslnik moze sie rozwijac; nic takiego w filmiku nie ma; jest tylko pokazane (i powiedziane) jak fajnie wizualnie moze sie POJEDYNCZY (a nie JEDEN) rzemieslnik rozwijac; nic nie ma o tym, ze tylko jeden moze to robic. zreszta przeczytalem w innych zrodlach (m.in. diablofans.com) artykuly o tym, i tam jest napisane ze wszystich mozna upgradeowac.
  2. a ja w sumie nie wiem dlaczego takie pesymistyczne nastawienie panuje tutaj do tej calej sprawy; fabuła i dialogi tak i w DAO, jak i w ME i ME2 były moim zdaniem znakomite (przy czym grałem tylko w angielska wersje, nie wiem jak wersja PL wyglada) i nie rozumiem tego braku zaufania do ekipy z Bioware w tej kwestii, juz nie mowiac o tym, ze podali jak na razie bardzo malo informacji na temat dialogow w DA2.
  3. CapKosmaty

    Starcraft II - rusza druga faza betatestów

    activision nie trzyma lapy na blizzardzie tak jak jest to w przypadku innych developerow jak infinity ward; activision i blizzard fuzjonowali, wiec wydaje mi sie, ze maja wiecej swobody niz inne studia.
  4. W większości krajów jest ustawa, że dokładna cena musi być wyraźnie podana na stronie internetowej, więc umieszczanie dodatkowych opłat w umowie jest niezgodne z prawem, czy to opłata pieniężna, czy też własna dusza :)
  5. CapKosmaty

    World of Starcraft w produkcji?

    Bardzo mylący tytuł. Tak się nie robi, Panowie.
  6. CapKosmaty

    Monkey Island II na silniku... CryEngine 2

    Oj, cos czuje ze koledzy ktorzy to zrobili maja z tego niezly material do ich portfolio :) styl graficzny MI przepieknie przeniesiony do nowoczesnego enginu, cacy!
  7. ekhm, TW II robi Reality Pump, nie Techland...
  8. PAL ma 25fps (50Hz interlaced, tzn 50 polklatek na sekunde, wiec 25 pelnych klatek na sekunde) Japonczycy mieli NTSC (30 (29.97) fps, 60Hz interlaced, taka sama bajka jak z PAL) ALE: to w czasach HDTV juz jest mniej wazne. tu najbardziej rozpowszechnionym standardem jest 30fps progressive scan (czyli pelne klatki), i juz. i jak tworczy ME2 mowia, ze ''zalockuja'' gre na 30fps, to rozumiem, ze nie bedzie tych klatek ani mniej, ani wiecej. wszystko inne byloby po prostu idiotyczne i nie ma sie o co bac.
  9. Nie rozumiem dlaczego to niby taka gorzka pigulka do przelkniecia. Wszyscy dostana gre, kazdy ma sie na co cieszyc, wiec o co ta zawisc? I zupelnie sie zgadzam z chwistek111
  10. To nie jakies filtry, tylko slaba jakos sfotografowanych zdjec z gazety, i tyle.
  11. :O niesamowite! bardzo sie ciesze... NOT.
  12. Kilka razy juz tu czytalem argument zeby sie skupiali na SC2 i D3 zamiast ''meczyc'' kolejne MMO. A kto mowil ze akurat te osoby, ktore pracuja w tym momencie nad tym nowym MMO by sie w ogole przydali do SC2 czy D3 na danym etapie produkcji? Duzo grafikow i programistow dopiero co szukaja do MMO (widac to na ich stronie z ogloszeniami), wiec mozna sie domyslic ze na razie siedza glownie PROJEKTANCI gry, artow, no i oczywiscie oprogramowania; co taki jeszcze jeden lead designer czy concept artist by dal w projekcie SC2? Najwyzej namiesza. Spokojnie ludzie, zdaje mi sie ze firma, ktora ma kilka tysiecy pracownikow i duze zespoly core developerow, wie jak zarzadzac swoimi zasobami. To, ze dlugo produkuja gry i wydaja je dopiero "when it''s done", nie znaczy ze sa niezorganizowani, to znaczy ze maja na to zasoby. Gdyby im brakowalo organizacji, to by zadnej porzadnej gry nie wydali.