CapKosmaty
Gramowicz(ka)-
Zawartość
13 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO CapKosmaty
-
Ranga
Robotnik
-
nie wiem skad w artykule pomysl, ze tylko jeden rzemieslnik moze sie rozwijac; nic takiego w filmiku nie ma; jest tylko pokazane (i powiedziane) jak fajnie wizualnie moze sie POJEDYNCZY (a nie JEDEN) rzemieslnik rozwijac; nic nie ma o tym, ze tylko jeden moze to robic. zreszta przeczytalem w innych zrodlach (m.in. diablofans.com) artykuly o tym, i tam jest napisane ze wszystich mozna upgradeowac.
-
Dragon Age II jednak z rozbudowanymi dialogami
CapKosmaty odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
a ja w sumie nie wiem dlaczego takie pesymistyczne nastawienie panuje tutaj do tej calej sprawy; fabuła i dialogi tak i w DAO, jak i w ME i ME2 były moim zdaniem znakomite (przy czym grałem tylko w angielska wersje, nie wiem jak wersja PL wyglada) i nie rozumiem tego braku zaufania do ekipy z Bioware w tej kwestii, juz nie mowiac o tym, ze podali jak na razie bardzo malo informacji na temat dialogow w DA2. -
activision nie trzyma lapy na blizzardzie tak jak jest to w przypadku innych developerow jak infinity ward; activision i blizzard fuzjonowali, wiec wydaje mi sie, ze maja wiecej swobody niz inne studia.
-
W większości krajów jest ustawa, że dokładna cena musi być wyraźnie podana na stronie internetowej, więc umieszczanie dodatkowych opłat w umowie jest niezgodne z prawem, czy to opłata pieniężna, czy też własna dusza :)
-
Bardzo mylący tytuł. Tak się nie robi, Panowie.
-
Oj, cos czuje ze koledzy ktorzy to zrobili maja z tego niezly material do ich portfolio :) styl graficzny MI przepieknie przeniesiony do nowoczesnego enginu, cacy!
-
Two Worlds II - znamy minimalne wymagania sprzętowe
CapKosmaty odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Mac OS 10.5 -
Two Worlds II - znamy minimalne wymagania sprzętowe
CapKosmaty odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
ekhm, TW II robi Reality Pump, nie Techland... -
Mass Effect 2 w 30 klatkach i równocześnie na PC i X360
CapKosmaty odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
PAL ma 25fps (50Hz interlaced, tzn 50 polklatek na sekunde, wiec 25 pelnych klatek na sekunde) Japonczycy mieli NTSC (30 (29.97) fps, 60Hz interlaced, taka sama bajka jak z PAL) ALE: to w czasach HDTV juz jest mniej wazne. tu najbardziej rozpowszechnionym standardem jest 30fps progressive scan (czyli pelne klatki), i juz. i jak tworczy ME2 mowia, ze ''zalockuja'' gre na 30fps, to rozumiem, ze nie bedzie tych klatek ani mniej, ani wiecej. wszystko inne byloby po prostu idiotyczne i nie ma sie o co bac. -
Final Fantasy XIII równocześnie na obu konsolach
CapKosmaty odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie rozumiem dlaczego to niby taka gorzka pigulka do przelkniecia. Wszyscy dostana gre, kazdy ma sie na co cieszyc, wiec o co ta zawisc? I zupelnie sie zgadzam z chwistek111 -
Pierwsze screeny z gameplayu Final Fantasy XIV
CapKosmaty odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
To nie jakies filtry, tylko slaba jakos sfotografowanych zdjec z gazety, i tyle. -
Niezapowiedziane MMO Blizzarda "od lat" w produkcji
CapKosmaty odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
:O niesamowite! bardzo sie ciesze... NOT. -
Niezapowiedziane MMO Blizzarda "od lat" w produkcji
CapKosmaty odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Kilka razy juz tu czytalem argument zeby sie skupiali na SC2 i D3 zamiast ''meczyc'' kolejne MMO. A kto mowil ze akurat te osoby, ktore pracuja w tym momencie nad tym nowym MMO by sie w ogole przydali do SC2 czy D3 na danym etapie produkcji? Duzo grafikow i programistow dopiero co szukaja do MMO (widac to na ich stronie z ogloszeniami), wiec mozna sie domyslic ze na razie siedza glownie PROJEKTANCI gry, artow, no i oczywiscie oprogramowania; co taki jeszcze jeden lead designer czy concept artist by dal w projekcie SC2? Najwyzej namiesza. Spokojnie ludzie, zdaje mi sie ze firma, ktora ma kilka tysiecy pracownikow i duze zespoly core developerow, wie jak zarzadzac swoimi zasobami. To, ze dlugo produkuja gry i wydaja je dopiero "when it''s done", nie znaczy ze sa niezorganizowani, to znaczy ze maja na to zasoby. Gdyby im brakowalo organizacji, to by zadnej porzadnej gry nie wydali.