exul87

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    176
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez exul87


  1. Gregario napisał:

    W sumie może mieli racę, jeszcze jacyś gracze pomyliliby "Praey for the Gods" z "Prey" i czuliby się zawiedzeni np. słabym dopracowaniem gry

    Tylko kompletny idiota bądź leń, któremu nie chce się przeczytać podstawowych informacji o produkcie przed zakupem mógłby pomylić te tytuły - i takich wcale nie byłoby mi żal. Natomiast sprawa ze Scrolls to istny absurd. Dobrze, że Mojang wygrało sprawę.

     

     


  2. Dokładnie. Pierwszy minus raczej na siłę, tym bardziej, że gry tego typu pojawiły się na rynku sporo ponad dekadę temu, więc spora część młodszych graczy nawet ich nie kojarzy.

    Czy ktoś specjalnie czekał na ten tytuł?
    Tak, odkąd tylko trafiłem na wzmiankę o grze Mimimi stała się ona najbardziej wyczekiwanym przeze mnie tytułem w tym roku :) i cieszę się, że się nie zawiodłem (przy samym demku spędziłem ponad 10h ) :D

    Szkoda tylko, że zaraz pewnie kurier z paczką przyjedzie a tu trzeba iść do pracy...



  3. > Według mnie jest to żerowanie na nostalgii takich dinozaurów jak ja - ludzi, którzy latami
    > czekali na Planescape 2. Używanie nazwy Torment w tej grze to zwykły marketing. 100 razy
    > wolę odpalić stare Planescape: Torment z widescreen modem niż tego RPGa. Pillars of Eternity
    > wcale nie okazało się takim hitem (głównie przez beznadziejny system walki) i drugi raz
    > się nie dam nabrać.
    Nie zgodzę się do końca. Owszem, PoE nie było hiciorem, ale było grą dobrą, przy której miło spędziłem kilkadziesiąt godzin i nie żałuję, że wsparłem projekt na KS. Zaś Numenera to gra przede wszystkim innych twórców i z turowym systemem walki, co jak dla mnie ma ogromne znaczenie (w sensie, że uwielbiam turówki ), dlatego jestem bardzo ciekaw co z tego wyjdzie i osobiście liczę na kawał dobrego RPG :). Pożyjemy - zobaczymy.


  4. > A mnie się ten system turowy podoba. Aktywna pauza jest bardziej intuicyjna, ale tury
    > pozwalają na bardziej taktyczną rozgrywkę i lepsze planowanie.
    Zgadzam się, również preferuję walkę turową bardziej od aktywnej pauzy.
    > Interfejs faktycznie wielki. Choć przypuszczam, że to tylko kwestia alfy lub nagrywania
    > filmiku.
    To chyba oczywiste. Nie zwróciliście uwagi na napis na początku filmiku "Temporary UI" :)?
    > Tak czy inaczej czekam na nowego Tormenta. Tylko kiedy moje pudełko do mnie zawita?
    Również czekam, aczkolwiek nie złożyłem jeszcze zamówienia - chyba poczekam trochę dłużej i zakupię po premierze.


  5. > Dla mnie tez pes na PC to jest skandal...totalnie niegrywalny, bramkarz to w ogole nie
    > musi tam stać, a i tak bramki wpadną.

    Co prawda grałem tylko w demo nowego Pesa, ale zgadzam się w 100%. Bramkarze to jakiś niemiły żart. Praktycznie co drugi strzał zza pola karnego kończy się bramką ( i to przy ustawieniu strzałów na advanced i na przedostatnim poziomie trudności). Poza tym gra się w Pes 16 znacznie lepiej niż w poprzednią odsłonę. W końcu odpowiednio szybkie reakcje piłkarzy, lepsze animacje, kolizje itd. Szkoda tylko, że wersja PC jest tylko cieniem wersji konsolowych, no ale taka już polityka Konami od kilku ładnych lat.


  6. Dnia 26.09.2015 o 14:15, Deyala napisał:

    pierwsza czesc resetu byla rewelacyjna. niech tylko troche poprawia grafe, dadza fajne
    lokacje do zwiedzenia i bedzie grane :)


    Pod jakim względem była rewelacyjna?. Imo za dużo akcji, za mało Tomb Raidera - gry, w której bardzo ważną rolę odgrywała eksploracja i zagadki, których w nowej odsłonie było tylko kilka i to na poziomie trudności skierowanym chyba do szympansa. Restart serii poszedł w moim odczuciu za bardzo w stronę Uncharted. Do tego co chwila atakujące informacje na ekranie odnośnie zdobytego xp itd. bez możliwości ich wyłączenia - dla mnie frustrujące.
    Osobiście życzyłbym sobie Tomb Raidera, w którym walki jest zdecydowanie mniej. Świetnie byłoby też pobiegać po nowej rezydencji Croft Manor.
    Nie twierdzę przy tym, że odświeżona wersja przygód z Larą jest grą złą - to dobra gra akcji, ale w żadnym stopniu nie rewelacyjna. Ja trochę nie tego spodziewałem się po marce TR.


  7. > Świetnie to wygląda. Widać duży krok na przód od pierwszej części, która przecież już
    > sama w sobie była bardzo dobra.
    W moim odczuciu to raczej krok w tył, kolejny. Animacje (biegu czy chowania się za osłonami) wyglądają tu dużo gorzej niż w poprzednim Xcom, który w sumie był całkiem fajny, ale do starych Ufo (a w szczególności do TftD) to brakowało mu sporo.


  8. Dnia 06.05.2015 o 10:19, pawbuk napisał:

    Pograłem chwilę na klawie i jak dla mnie tragedii nie ma :D Oczywiście, jestem zupełnie
    nieprzyzwyczajony, ale odnoszę wrażenie, że mógłbym się przyzwyczaić :)
    Sprawdzilem też pada i jest nieco lepiej niż na klawie :)


    Wielkie dzięki za info:)


  9. Dnia 29.04.2015 o 13:16, pawbuk napisał:

    Jak będę miał chwilę czasu, to przetestuję granie na klawie ;) Przy czym muszę od razu
    zaznaczyć, że od lat gram tylko na kierownicy, więc moje odczucia mogą być nieco inne,
    niż byłyby Twoje ;)
    Niestety, kierownica to dość spory wydatek, jednak komfort grania poprawia się nieprawdopodobnie.
    A precyzja, odczucia...poezja :D
    Takim minimum jest Driving Force GT od Logitecha (posiadam od wielu lat), jednak przydałyby
    się dodatkowy pedał i skrzynia biegów jak w znacznie droższej G27.


    Kiedyś miałem jakąś kierownicę z Manty, z dwoma pedałami, biegami przód/tył i hamulcem ręcznym (dostałem ją za czteropak piwa :D ), ale nie grało się na niej zbyt dobrze. Próbowałem trochę w Shifta, Dirta 2 i GTR. Skrętność tylko 180° to chyba jej największy mankament. Póki co nie mam w planach kupna kierownicy, więc z niecierpliwością czekam na Twoje odczucia z gry na klawie :)


  10. Zastanawiam się nad kupnem, bo gra prezentuje się bardzo ciekawie. Mam tylko pytanie, czy da się w to pograć w miarę komfortowo na klawiaturze? Nie mam kierownicy i nie zamierzam kupować :P a na klawie sporo grałem choćby w Gridy, Shifty czy LFS ( i przymierzam się do Project Cars).


  11. Dnia 11.04.2015 o 19:27, Zand79 napisał:

    Witam czy ktoś próbował sprowadzić Aldhelmowi żywą ofiarę??? (misja nieskończone dziedzictwo).
    Jesli tak może się podzielić informacją skąd ofiara i jakie są efekty???

    Spoiler

    Wydaje mi
    się że pozwoli to na przejęcie dusz z maszyny ale nie wiem co to da



    Spoiler

    O ile dobrze pamiętam, to gdy uratowałeś dziewczynkę Saedę (misja Bezpieczne Schronienie), była opcja dialogowa, żeby wysłać ją do bramy lub na szczyt wieży.