lynx44

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    28
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O lynx44

  • Ranga
    Robotnik
  1. Ja mam nadzieje że oni nie zdominują rynku. Jak by się nie starali to całkowicie lagów nie wyeliminują a ja nie mam zamiaru grać z lagami. do tego brak modów, wymagany dostęp do sieci( może za jakieś 10 lat nie będzie to miało znaczenia ale dzisiaj to poważna wada), i możliwość usunięcia gry z serwerów przez producenta, Co prawda wychodzi taniej i można grać wszędzie, o ile ma się 5megowe łącze czyli w praktyce prawie nigdzie. Ja jednak wolę kupić nowe bebechy do peceta albo nową konsole.
  2. Jak widzicie, postanowiłem dedykować tytuły rozdziałów grom, które spełniają szczególną rolę w strukturze książki oraz w branży gier w ogóle. Nie znaczy to jednak, że dany rozdział jest dedykowany tylko grom zaznaczonym w tytule – jest ona pewnym punktem wyjścia do dalszych rozważań. Jest to mój sposób na oddanie hołdu grom, które są szczególnie ważne z perspektywy „Wybuchających Beczek” To jest tekst zamieszczony przez autora wszędzie gdzie umieścił link do spisu treści. Więc to chyba nie jest tak że tytuły rozdziałów należy brać dosłownie, a przynajmniej ja tak myślę.
  3. @Tenebrael - Spis treści jest tutaj http://gameplay.pl/news.asp?ID=60089
  4. @Tenebrael - tylko że filmik "Gramy w Alice: Madness Returns" z tvgry.pl nie jest recenzją tylko gameplayem z komentarzem, po samym braku oceny można się zorientować.
  5. 3 lata czekałem na następną część, na dalszy ciąg historii, a oni sobie Team Fortress 2 robią.
  6. Co do gier opartych na systemie The Dark Eye to może mało osób wie ale powstaje oparta na nim gra Demonicon: The Dark Eye
  7. @dark_master - Po prostu skupili się się na InSanity ponieważ jest tańszy w produkcji i jeśli dobrze się sprzeda będą mieli fundusze na stworzenie RPG, poza tym jeśli InSanity ma już ponad półroczne opóźnienie to prędko o Afterfall nie usłyszymy
  8. To Afterfall ma być RPG i on nadal powstaje. Afterfall: InSanity to gra osadzona w tym samym świecie i od początku miał to być survival horror.
  9. Na rozbudowany rozwój postaci to ja bym nie liczył, poza tym czego miało by się uczyć takie zmartwychwstałe widmo, agent N7, człowiek który pokonał sarena, żniwiarza, zbieraczy itd. itd.? Twórcy mają teraz problem bo rozwoju postaci chyba nie da się już bardziej ograniczyć a uczenie takiego napakowanego Sheparda tych samych rzeczy jest bez sensu
  10. Mogliby wreszcie wprowadzić przeskakiwanie między przeszkodami. Poza tym mam nadzieję że nie wprowadzą znowu dziwnych zmian w stylu nagłego przejścia na wymienialne chłodnice w przeciągu dwóch lat.
  11. Akurat Flemeth pojawia się w momencie więc z chronologią jest wszystko dobrze, a zmiana wyglądu jest bez sensu
  12. Trailer jest świetny ale beż przesady. Ja rozumiem że puszczony od tyłu film w którym ojciec ratuje/zostawia dziecko i to że jest przez nie później atakowany może wywoływać emocje, ale że aż tak? To że to najlepszy trailer od lat to też przesada. W ciągu ostatnich 2 lat mieliśmy m.in. Deliver Hope z Halo Reach dwa trailery Star Wars: TOR i 1 z Starcrafta 2. Być może to dlatego że jestem za młody i nie mam jeszcze dzieci ale nie mogę zrozumieć tego całego zachwytu nad tym trailerem.
  13. Był Bulletstorm jest nowy Call of Juarez teraz niech się wezmą za Wiedźmina 2 bo to niesprawiedliwe że tylko FPSy dostają darmowe reklamy w mediach. Propagowanie narkotyków i duże ilości seksu powinny im chyba wystarczyć
  14. Na konsolach takie sterowanie może się sprawdzić ale na PC interfejs z morrowind byłby wg mnie bardziej ergonomiczny
  15. @MajesticTwelve Ogniem i Mieczem nie było dodatkiem do M&B tylko osobną grą, był też mod o nazwie With Fire And Sword ale nie wiem czy w końcu go ukończyli.