dariuszp

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2008
  • Dołączył

  • Ostatnio

dariuszp ostatnio wygrał w dniu: 9 Listopad 2018

dariuszp miał najwięcej polubień!

Reputacja

2 Neutralna

O dariuszp

  • Ranga
    Przewodniczący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Smutna prawda jest taka że ta "gra" to zwyczajne platforma do mikropłatności. Strata czasu. * w sklepie możesz sobie kupić OP mieczyk i przejść całą grę. Oczywiście taki mieczyk to wydatek kilkudziesięcu złotych. W tej cenie możecie sobie np kupić dodatek do Wiedźmina 3 co Wam da kilkadziesiąt godzin dobrej zabawy. Albo jakiegoś klasyka. * Cała gra polega na tym że przechodzicie misje co trwa powiedzmy 3 minuty, dostajecie skrzynkę i... czekacie 3 godziny aż się otworzy. Jak dostaniecie lepszą skrzynkę to 6 godzin. Pograłem przez godzinę w drodze do pracy i miałem skrzynek na następne 30 godzin. Oczywiście JEŻELI ZAPŁACICIE to możecie otwierać je od razu. No i jest limit 10 skrzynek który można powiększyć za realne pieniądze.  * Masz swoje miasteczko. Czyli miejsce gdzie możecie postawić kilka budynków. Nie masz matsów? Zapłać. Budynek buduje się kilka godzin? Może zapłać? Nie masz matsów? Zapłać.   W skrócie - możecie grę przejść w 100% bez żadnych barier po prostu rzucając na nią pieniądze.    Jest to o tyle zabawne że przyszłe wersje mają mieć arenę. Miejsce do walk pomiędzy graczami. To raczej będzie arena co pokaże kto wydał więcej na grę.
  2. Raczej objawiają się zwrotów bo gra jest słaba plus ma dużo błędów. Jasne, na premierę pewnie coś poprawia w porównaniu do demo ale jednak.
  3. Nie ma to jak samemu sobie wymyślić problem, następnie samemu sobie na niego odpowiedzieć a później napisać o tym artykuł ... W sumie dobry biznes. Tyle gier wychodzi. Dla każdej można taki artykuł napisać.
  4. Coś się system komentarzy psuje. Anyway - @Hrathen, pamiętaj że kilka dni po premierze grę można było kupić za 70% ceny. A niedługo potem 50%. Więc technicznie EA zakładało 8 milionów w pełnej cenie a sprzedali 7 pl MOCNO obniżonej cenie. Mało kiedy się trafia żeby nową grę można było dostać 2 tyg po premierze za połowę ceny.
  5. Tzn jakie? Człowieku. Masz firmę zatrudniająca setki osób. Jakiś dzieciak coś walnął w internetowych a Ty to traktujesz jak opinie calego studio? Biznes plan? Czy co? Ty w ogóle wiesz jak bezsensowne jest to co mówisz?
  6. "Wycofaliśmy grę z największego kanału na PC - jeżeli gra nie sprzeda się na PC to nie będziemy sprzedawać na PC" Ten koleś jest głupszy niż ustawa przewiduje. 
  7. Miliony ludzi się z tobą nie zgadzają najwyraźniej 
  8. dariuszp

    Subnautica do pobrania za darmo

    Unikajcie tej gry jak ognia :P Tyle godzin co w nią wsiąknąłem to wow... Gra ma niesamowity klimat. A jak zaczniecie budować podwodne bazy to umarł w butach. Po dziesiątkach godzin miałem flotę statków, bazy w każdym regionie i wszystkie były w pełni samowystarczalne. I btw, na początku kusi żeby wyłączyć potrzebe picia wody, spożywania pokarmów itp. Ale dodaje to wiele smaku do gry. Wymaga bardziej przemyślanych decyzji (dłuższa eskapada wymaga zaopatrzenia się w prowiant) no i sprawia więcej frajdy gra kiedy każda baza ma farmę jedzenia :-)
  9. Ja czasem latam do Londynu np. I jeżeli gra jest z blokadą regionalną to sobie ją tam kupuję. Jasne, nie każdy może latać do londynu po grę. Ale możesz robić jak znajomy. Po prostu prosi o takie przysługi po znajomych. Też na zagranicznych forach o grach, na reddit itp można znaleźć spokojnie ludzi skłonnych Ci kupić i przesłać grę. A jak lubisz ryzyko to G2A sprzedaje klucze. Problem z G2A jest taki że klucz może być ze skradzionej karty i wtedy możesz stracić całe konto Steam, EA, Origin itp. W zależności na co kupujesz. 
  10. Steam się z Tobą nie zgadza: https://store.steampowered.com/sale/2017_best_sellers/ 2017, 2 lata po premierze. Rok po ostatnim dodatku. Nadal w top najlepiej sprzedających się gier. Nad Call of Duty WWII, Assasin Creed Origins etc. Co nie zmienia faktu że Cie rozumiem. Mam znajomego który potrzebuje gier trzymających go za rękę, gdzie w każdej sekundzie coś się dzieje itp. Wszystkie MMO czy gry z otwartym światem odpadają. W tym Red Dead Redemption 2, Wiedźmin, World of Warcraft, Black Desert itp. On właśnie co roku kupuje Call of Duty i Fifę. Co ciekawe - powtarzalność w grze (jak np w Fifie) mu nie przeszkadza. 
  11. Ja się dziwie że tam jest prawie 8/10. Niektóre gazetki są pocieszne.
  12. Znając życie to ma w umowie że ma być grzeczny :P Netflix nie jest głupi. Wie jaką manianę Sapkowski odwalał z CDPR.
  13. @jui8, nie płacisz za CZYJEŚ idee tylko za swoje. Ja na KS dałem kasę na gry w które chciałem zagrać a nikt już ich nie chciał robić oprócz szaleńców z KS. I dzięki temu mam Divinity czy Pillars of Eternity które uwielbiam. Fortnite btw to był fusk. Bo oryginalna gra była fatalna. To właśnie Battle Royale się sprawdziło. A mechanizm budowania i ogólny multiplayer z Fortnite świetnie się sprawdził z tym trybem.  @Renchar, tyle że pomysł nie był zły. To wykonanie było kłopotliwe i tutaj idzielił się fakt że Clif nie brał bezpośredniego udziału w tworzeniu gier od dawna. Zwłaszcza gier mutliplayer. Dodatkowo mieli konkurencję jedną w postaci Blizzarda. I niestety Blizzard zrobił wszystko lepiej bo też lepiej przemyśleli cały koncept. Przykłady? * Blizz poruszanie się w pionie (latanie, wysokie skakanie itp) ograniczył do minimum. LB poszło na całość i... każda walka to był istny chaos. * Blizz zaimplementował system trinity. Czyli Tank-DPS-Healer do FPS-a i dał każdemu herosa którym może grać. Twoje celowanie ssie? Są herosi których skuteczność polega na tym by być w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie. A taka mercy z uto lockiem wymaga głównie schodzenia z linii strzału i tyle. LB to w zasadzie był unreal z latającymi herosami co sprawiło że grać w niego chcieli tylko ci co uwielbiają czyste fps-y.  * Blizz upewnił się że nic nie odciąga Twojej uwagi. Na mapie jest bardzo mało ruchomych elementów, efektó cząsteczkowych itp itd etc. A każdy przeciwnik ma czerwoną obwódkę która mocno się wyróżnia. Dzięki temu zawsze wiesz gdzie jest zagrożenie. LB jak mówiłem to chaos. A ilość dymów, neonów i innego badziewia sprawaiała że często nie mogłeś dróżnić przeciwnika od tła. Nie mówiąc o tym że patrzenie przed siebie nie wystarczyło bo mógłbnyć nad lub pod tobą. * No i finalna rzecz którą Blizz zrobił lepiej. Każdy heros ma unikalny model i animacje. To pewnie ich kosztowało kupę pracy. Ale opłaciło się. Na pierwszy rzut oka wiesz jaki heroes Cie atakuje. A jak zagrałeś nimi wszystkimi trochę to już zwiesz co takowy potrafi i jak się przed nim bronić. Np nie chcesz takiego reapera dopuścić na krótki dystans. I wiesz że jeżeli Hog spudłuje zarzucając na Ciebie hak to masz kilka sekund żeby go przegonić lub zabić.  W skrócie, Cliff zrobił kolejnego unreala, dodał latanie i myślał że skończył robotę. Dodatkowo zawalił mapę efektami któe służyły niczemu bo MÓGŁ. Nie rozumiał kompletnie czy powinien to robić. A lata temu upiekło się bo takich efektów zwyczajnie nie było. Popatrz na pierwszy UT, Halo itp. Masz tło i przeciwników których wyraźnie na tym tle widać. Popatrz na stare Battlefieldy. To samo. Popatrz na nowy Battlefield. Żołnierze zlewają się z tłem. 90% czasu dostajesz od kogoś kogo nie widzisz. I cała gra zamienia się w ludzi siedzących w koncie i czekających aż ktoś wejdzie im pod celownik.
  14. Chyba Wam wszystkim coś na mózg usiadło. Kiedyś było to samo. Można było zmieniać wygląd postaci i sprawiać żeby fajnie wyglądała. Jeden z najfajniejszych systemów jaki znam jest w DC Universe Online. Wprowadzono lootboxy z power-up ami na wzór mobilnych gier. Pay 2 win. Był negatywny feedback. To firmy się odrobinę wycofały. Więc kosmetyka która była częścią gry jest teraz ekstra płatna. I jakoś gracze są zadowoleni? Wy jeszcze jesteście zdrowi na rozumie?