dariuszp

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1919
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O dariuszp

  • Ranga
    Przewodniczący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Fakt że zrobienie gry AA jest dziś niesamowicie drogie. Z tego powodu faile są niesamowicie kosztowne. Dlatego dziś duże studia zwyczajnie używają pomysły z rynku indie które się sprawdziły. Battlefield Royale jest tego świetnym przykładem. Duży sukces i już mamy Epic Game I Activision które chcą swój kawałek tortu. Teraz EA zapowiedziała ten tryb w BF 5.
  2. Ja tam się mu nie dziwie. Bioware ostatnimi czasy zalicza mnóstwo faili albo kontrowersji. KOTOR, jedno z najdroższych MMO w historii umarło bo studio nie chciało ryzykować i zrobiło słaby klon WoW-a. Wydało kupę kasy na voice acting ale zapomnieli że żeby mmo działało to ludzie nie mogą go skończyć w miesiąc. ME 2 się oberwało początkowo za uproszczenia i za usunięcie pancerzy towarzyszy wzamian za płatne DLC ze skórkami.  DA 2 wszyscy pamiętają. Całkowity recykling wszystkiego. Skok na kasę. I to marny. Dodatkowo przerobienie gry na klon Final Fantasy. ME 3 oberwało się za kłamstwa co do zakończenia, samo zakończenie i drastyczne uproszczenie absolutnie wszystkiego (to miał być już shooter tyle że do shooterów grze mnóstwo brakowało). Inkwizycja początkowo była dobrze odebrana ale szybko ludzie się zorientowali jak nudna jest ta gra. Zapchana fillerami które zmuszały graczy 100x robić to samo (jak np zamykanie szczelin).  Andromedę wszyscy pamiętami. Narzucenie silnika nie przygotowanego pod RPG, danie gry nowemu studiu które nie podobało. Teraz Anthem. Anthem szykuje się jako klon Destiny. Wszyscy się głową czy wrzucą głupie mikropłatności jak w Battlefront 2 (ciągle powtarzają że będziemy opacić za zmianę wyglądu postaci).Ale na pewno coś międzyczasie spieprzą.  Dziwić się że Bioware może czekać restrukturyzacja? Mieli jakieś 10 lat żeby się ogarnąć i wyprodukować jeden tytuł który by czegoś solidnie nie zawalił. To chyba jasne że coś u nich w środku nie działa.
  3. Ide o zakład że Joel nie żyje. W zapowiedzi pokazali go jako cień. To by tlumaczyło też jej chęć zemsty.
  4. Ciekawe bo mi się bardzo dobrze gra. Ale kto go tam wie. Gram wieczorami jak jest sporo ludzi. Myślę że przesadzają troche. Law Breakers padło bo konkurowało z Overwatch i nie robiło nic lepiej od Overwatch. * Bohaterowie mimo że byli unikalni to wyglądali tak samo więc często nie byłeś pewny kto jest w oddali albo z kim walczysz. Overwatch w tym celu dało każdemu bohaterowi unikalny wygląd i animacje. * Brak podziału ról więc o jakiejkolwiek współpracy nie było mowy. To był zwykły team deathmatch. * Ów reklamowany brak grawitacji tylko przeszkadzał i wprowadzał chaos  * Podobnie jak mnóstwo chmurek i innych efektów na mapie które przesłaniały widok. * Wszyscy bohaterowie wymagają wysokich mechanicznych umiejętności co sprawia że gra nie jest dlankazdego. Także to nie jest tak że nowa strzelanka MP nie da sobie rady. Po prostu trzeba ją zrobić dobrze.
  5. Zrób grę online która przechodzi się sama solo. Po premierze zastanawiaj się co poszło nie tak. Czy Guild Wars 2 pozostanie jedyną grą na rynku Online/MMO gdzie gracze chętnie sobie pomagali w pseudo otwartym świecie? 
  6. dariuszp

    Prace nad Dead Island 2 wciąż trwają

    Ja się nawet nie dziwię. Dead Island ma dobrego konkurenta który dopiero co na E3 pokazał coś wspaniałego.  Więc wyjście z klonem DI 1 było by bez sensu.
  7. Trochę z Destiny, trochę z Warframe. Jakoś nie mogę wykrztusić z siebie krzty entuzjazmu.
  8. Ja jestem za ale 100x bardziej wolałbym prequel. Pokazujący czasy świetności wiedźminów. Z możliwością utworzenia własnego. Czy to kobiety czy mężczyzny. Ale kontynuację też bym chciał. Tylko że Ciri była by super OP. Ciekawe jak mieli by stonować jej umiejętności.
  9. Ta tajemniczość buduje hype. A sam Kojima lubi trollować. Kto pamięta marketing MGS 2 ten wie. On zrobił sporo gier i żadna nie była słaba więc warto mu zaufać.
  10. Jestem za stary na tą grę. Ale pewnie i tak ją kupię. Szkoda że nie będzie wersji na 3DS. To prawdziwie mobilna konsolka i powód dla którego w ogóle grałem w pokemony.
  11. Jeden z najfajniejszych herosów dodanych do tej gry. Ale ludzie będą narzekać bo to hybryda jak Brig. Robo dosłownie wszystko.
  12. Koleś jest zabawny. To nie Andromeda była zła. To oni dali ciała. Już na pierwszym trailerze ludzie zauważyli że coś jest nie tak z twarzą głównej bohaterki, animacjami i wieloma innymi rzeczami. A jednak zdecydowali się wydać to coś. Nikt nie jest temu winny tylko oni.
  13. dariuszp

    PUBG sprzedał się w 50 mln egzemplarzy

    To oni jeszcze żyją? Myślałem że Fortnite ich zjadł. Fakt, trochę inny model rozgrywki ale jednak. Tak czy siak niezły wynik. Nie dziwię się że MS tak bardzo chciał ich wziąć pod swoje skrzydła.
  14. RPG - Role Playing Game. Odgrywasz jakąś postać? Masz RPG. Niezależnie od gatunku, kamery, mechaniki i tego czy postać jest definiowana przez Ciebie czy narzucana z góry. Tak długo jak masz wpływ na postać i świat, masz RPG.
  15. Nie widziałeś wywiadów? To RPG jak się patrzy. Demo za zamkniętymi drzwiami na E3 miało kilka wyborów a to był tylko początek gry. Dodatkowo nie ma klas, sam Sam wybierasz umiejętności.