Bjorn
Gramowicz(ka)-
Zawartość
16 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Bjorn
-
Ranga
Robotnik
-
Jak odblokować postać będącą w stanie spoczynku?
-
Opłaca. Nagrodą jest legendarny przedmiot
-
Aby zdobyć pistolet na samym początku trzeba wejść na statek nocą jeszcze przed uratowaniem Patty z plaży. potrzebna jest do tego umiejętność skradania
-
Niestety głównego wątku fabularnego nie zmieni się już, a on kuleje wyraźnie w porównaniu z genialną 1 i 2. Choć oczywiście nawiązania w fanowskich łatkach i rozszerzeniach pozwalają odzyskać część utraconego klimatu np. zbroje. Szkoda tylko że szczaw królewski nie rośnie już przy kamiennych kręgach i nikt nie wpadł na to żeby tak nawiązać do dwójki
-
Myśliwy na północ od Silden sprzedaje recepturę na naukę tej umiejętnośc,i wystarczy kliknąć i przeczytać, nie trzeba nawet przeznaczać punktów nauki
-
Ze starszych Alien vs predator 2 i kampania marine. Świetne pełne grozy fragmenty są też w serii Thief. Obiema rękami podpisuję się też pod polecaniem call of cthulu dark corners of the earth. Gra wgniata w fotel :)
-
Jak nie chcesz Jaheiry to do pierwszej linii dla dobrej drużyny możesz wziąć Valgyra lub Minsca, ew Amoena. Choć ci dwaj ostatni mają denerwujące charaktery i można ich nie lubić. Keldornowi koniecznie daj rękawice zwiększające zręczność do 18 bo bez tego strasznie obrywa.Ale jak grasz wojem to on i Keldorn w zupełności wystarczą, możesz grać 5-osobową drużyną i dołączyć później Seravoka który może zmienić swój charakter, a gość wymiata.
-
Prastarą wiedzę i manę, to dla maga najważniejsze. Nauczyć się kilku ofensywnych zaklęć i przywołań. Im więcej prastarej wiedzy tym lepsze zaklęcia można opanować i tym mocniejszy efekt, im więcej many, tym więcej razy można rzucić czar.Koniecznie szybką naukę jak najszybciej, później mistrzostwo magii ognia i innych. A jako że nie samą magią człowiek w G3 żyje to moim zdaniem warto władować trochę punktów w punkty życia, lepszą walkę mieczem i tarczę, gra jest przez to płynniejsza bo jak dopadną nas przeciwnicy to nie trzeba uciekać tylko można z miotania zaklęciami przejść do walki wręcz. Punktów nauki jest do zdobycia na tyle że wystarczy ich by być dobrym magiem i znać podstawy walki wręcz.Daruj sobie natomiast magię przemian w zwierzęta bo w G3 ma to zastosowanie tylko do zwiadu, kostury też w sumie możesz olać, choć nie wiem jak wygląda walka nimi w najnowszych patchach
-
Być może doczekamy się kolejnego The Longest Journey
Bjorn odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Dreamfall miał jedną wadę. Kończy się w takim momencie że szkoda gadać, zostawianie gracza na kilka lat, w takim niedopowiedzeniu co dalej i co się stało naprawdę to sadyzm. Nienawidzę tzw. przygodówek i raczej nie wzruszam się przy grach, ale Dreamfall mnie naprawdę zachwycił i poruszył. Niesamowity klimat, choć jak dla mnie strasznie przygnębiający, może tylko parę gier wywołało u mnie podobne emocje,tak że pamiętam tą grę po latach i czekam na wyjaśnienie historii, bo jak na razie to są tylko różne przypuszczenia i interpretacje wydarzeń które miały miejsce w grze. -
Warto grać z alternatywnym AI i balansem. Będzie trudniej ale ciekawiej, bardziej w klimacie wcześniejszych gothiców. Nie wyzwolisz już miasta na pierwszym poziomie, kilku przeciwników atakuje naraz, reszta strzela, a wcześniej stali jak kołki i czekali na swoją kolej. Balans zaś zapobiega tworzeniu przegiętej, świetnej we wszystkim postaci. Tak jak w 2 części trzeba być specjalistą w czymś konkretnym a nie we wszystkim. Nie ma typowej szkoły magii w G3, uczysz się czego chcesz i kiedy chcesz, IMO nawet postać nastawiona na magię powinna mieć kilka umiejętności wojownika i jego cech, bo to ułatwi grę.
-
Mam problem ze zdobyciem umiejętności wyrobu ostrych strzał, nie chodzi mi tu o przepis. Gdy grałem na łatce 1.73 kupiłem zwój z tą umiejętnością za kilka tysięcy od Chrisa, tego co zleca zabicie płochliwych jeleni między Ardeą a Vengardem. Teraz ma on tylko przepis, a ja nie mogę nabyć tej umiejętności. Mam już za sobą Myrtanę, Nordmar i kawałek Varantu, a wciąż nie mogę natknąć się na nauczyciela lub zwój z nauką wyrobu ostrych strzał. Gram w wersję 1.74+Quest Pack 4.2 z content mod 2.2. Czy ktoś jest w stanie pomóc?
-
1. Gothic 2 + Noc Kruka 2. Gothic 3.KOTOR 4. Farcry 5.Half-life 2 6. KOTOR II The Sith Lords 7.F.E.A.R 8.Kroniki Riddicka : Ucieczka z Butcher Bay 9.Thief 3 Deadly Shadow 10. Warcraft 3
-
Przepraszam za drugi post z rzędu ale mam problem z moim druidem, nie wiem czy to bug, czy opisy są nieprecyzyjne czy ja coś przegapiłem. Gram trzyosobową drużyną, mam druidkę aasimarkę neutralna S 16, Z 18, K 18, M 26, I 3 ,CH 5, poziom 16. Nie mogę odblokować dodatkowych przemian w zwierzęce postacie które powinienem automatycznie uzyskać wraz z osiągniętym którymś tam poziomem. Dodatkowe przemiany w niedzwiedzia , monstrualnego niedzwiedzia i monstrualna panterę uzyskałem tylko jak dobrałem atut dodatkowe przemiany trzy razy. Zgodnie z opisem ten atut powinien wpływać tylko na ilość przemian dziennie, a nie na zwiększenie rodzajów przemian. Na 16 poziomie powinienem automatycznie osiągnąć możliwość przemiany w żywiolaka ognia a tu nic. Chyba to nie jest wina niskiej inteligencji i charyzmy, nie doczytałem czy mają one jakiś wpływ na przemiany w 3 AD&D. Czy ktoś obeznany może mnie oświecić co jest nie tak?
-
Czy z gościem na pierwszym piętrze Wieży Wojny w Odciętej Dłoni twierdzącym że jest głazem związany jest jakiś quest, jakieś easter eggs? Próbowałem na nim zamiany kamienia w ciało i nic.