34all

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    316
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O 34all

  • Ranga
    Przodownik
  1. Widać że nigdy żadnej gry nie robiłeś, przez kilka miesięcy nie ślęczałeś z zaangażowaniem nad fabułą, ani nie nadzorowałeś bardzo złożonego procesu produkcyjnego... no i ten brak empatii...   
  2. myślę że ze względu na to że w gry grają osoby kalekie, niewydome, niesłyszące. to powinniśmy podczas grania zrezgynować z grania jedną ręką, z opaską na oku i z jedną słuchawką po conajmniej alkoholu (żeby wspierać również tych z otępieniem umysłowym ) :)
  3. animacja twarzy spoko, niestety tylko to, cała reszta animuje się... słabo
  4. podoba mi się. może będzie to takie deserth of khark ale w powietrzu - latajace wielkie lotniskowce itd.   różne warunki pogodowe na różnych planetach dały by sporo różnorodności w rozgrywce. a na powierzchnie planet opadałoby się tylko okazjonalnie bo np zatopiona, albo toksyczna. o :)
  5. > Czy gdzieś można znaleźć zlecenia MoCapu do takich iście pikantnych scen? Jak i zarobki > będą dobre, to co mi tam, przygodo nadchodzę! Serio masz takie parcie na MoCap scen erotycznych w wersji homo? ;)
  6. optymalizacja leży :) http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_mafia_iii_pc_optymalizacja_rozboj_w_bialy_dzien?page=0,9
  7. > @indigo4 +1 > @News > Heh. Serio? Hoth i tylko 40 osób? Czemu nie 64 jak w battlefieldach? A i tak najprzyjemniej > by było gdyby były bitwy na 128 osób jak w modach do bf`a 2 (Project Reality bodajże > i chyba widziałem takie bitwy w Frogotten Hope 2). Gdybym zobaczył taką bitwę na Hoth, > to bym to kupił, mimo że to tylko fps... oglądanie sobie takich dużych bitew, a branie w nich udział to troche inne rzeczy. a BF3-4 mapy z 64 graczami to istna sieka, przeciwnik jest wszędzie i z każdej strony cię spamuje i zachodzi, nie da się jakiejkolwiek taktyki wypracować
  8. wrogie jednostki są toche za bardzo jedno-kolorowe, ale po za tym wygląda ciekawie :)
  9. muzyka: mark morgan. wersja polska - totalnie na pewno kupie!
  10. nadal słabo to wygląda :/ to latanie z samolotami z tego co pokazali to tylko latanie ciągle między sobą w powietrzu, bez żadnego wsparcia naziemnego czy dawania wsparcia na ziemi... w BF3-4 jest taki sam tryb: bitwa powietrzna - i mało kto w niego gra.
  11. z doświadczenia domyślam się że opcji zmiany wizji może być troche więcej. faktycznie Deep Silver po wydaniu Dying Light mógł chcieć go skopiować. możliwe że za poprawki nie chciał płacić pełnej kasy...bo tak. albo Deep Silver widząc jaka ich zaklepana wizja dead island 2 jest słaba w porównaniu do Dying Light i możliwe że paru innych gierek (bo pewnie myśleli że jak zrobią coś podobnego to będzie pewniejszy zysk niż coś bardziej nowatorskiego), to mogli chcieć wycisnąć z obecnej wersji gierki jak najwięcej kasy przy jak najmniejszym nakładzie pracy, czyli zrobić jakieś free2play, jakieś płatności, wycięte DLC dodać itp śmieci. Tak jak ja się zetknąłem z pomysłem żeby w grze na smartfony dawać reklamę wyskakującą co 5min bo to jest zyskowne... - głupota ludzi zarządzających kasą jest nieskończona, uwierzcie.
  12. wygląda całkiem spoko... postać tylko dziwnie chodzi biega. jakby w slow motion albo kisielu ;/ może to poprawią.
  13. > > To tak jakby książkę skończyć w 1 minute przerzucając tylko strony... > Widzisz, speedrun wykorzystuje wszystkie mechaniki gry i > > a) nie da sie ich poznac bez pogrania troche w gre lub > b) poznania tychze mechanik przez zaglebienie sie w czeluscia internetu. > > Zawsze mnie zastanawia czemu ludzie pisza ''po co?'' w takich sytuacjach. Przeciez to > oczywiste, dany czlowiek przeszedl juz gre, spodobala mu sie, przeszedl ja pewnie jeszcze > raz/dwa, by poznac jakie rzeczy sa najskuteczniejsze i zabral sie za speedrun, by byc > najszybszy. trochę po polemizuję... Speedrun takiego np mario bross, który składa się tylko ze skakania i biegania jest dla mnie zrozumialy, przechodząc go w ekspresowym tempie nic się nie traci z całej zawartości gry i fabuły. Natomiast wiedźmin w mechanice gry (jeżdżenie po mapie, siekanie mieczem, przezucanie ekwipunku z jednej kieszeni do drugiej) ma też bogaty scenariusz i jest to główny element gry. Rozumiałbym speedrun wiedźmina w którym to gracz szybko czyta wszystkie rozmowy, wszystkie misje poboczne tak, aby nie umknął mu żaden szczegół fabuły... ale taki speed run gdzie fabułę się szybko przeklikuje i omija jak może byle tylko do końca dotrzeć to dla mnie tak jakby oglądać jakiś film oglądając tylko sceny akcji, a całą resztę przewijać - dlatego akurat w tego typu grach (gdzie trzonem rozgrywki jest fabuła) jest to dla mnie bezsensowne i mało co udowadnia. Przynajmniej dla mnie.
  14. tylko po co ? To tak jakby książkę skończyć w 1 minute przerzucając tylko strony...
  15. mnie martwi rzekomy brak przycelowania broni i brak rozległego modelu zniszczeń jak to było w bf3 i bf4 :/