mronoth
Gramowicz(ka)-
Zawartość
1074 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO mronoth
-
Ranga
Wróg ludu
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Rusza głosowanie w przeglądzie Golden Joystick Awards! Polskie hity nominowane!
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
kolejny ranking popularnosci btw, dziwi mnie ze w ultimate game of the year jest slaby bulletstorm, ale nie ma crysisa2, kogos pogielo ostro -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
z tego linka wynika, ze to bedzie wygladac identycznie do drm ubisoftu w ac2 http://www.1up.com/news/diablo-3-requires-online-when-playing "Interestingly, before our own play session for preview purposes, we saw what happens when you try to play offline (or get knocked offline): you get stuck at the login screen (a la World of Warcraft)." "While Pardo recognizes that people sometimes want or need to play offline (such as internet outages, or playing on a laptop during an airplane flight), he notes that the increased security, plus benefits like the above, outweigh those other concerns. "I want to play Diablo 3 on my laptop in a plane, but, well, there are other games to play for times like that." " czyli jednak caly czas musisz byc polaczony, tracisz polaczenie - gra sie zatrzymuje, zapis jest niemozliwy jak stracisz polaczenie, innymi slowy sejwy sa tylko na serwerze -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
sorry, nie moglem juz edytowac poprzedniego posta open battlenet - pozwala na uzywanie postaci z singla (offline), stad hacki itd closed battlenet - postac tworzona na serwerze zeby zapobiec hackowaniu postaci i wlasnie z tego cytatu z mojego poprzedniego posta wynika, ze w diablo3 bedzie tylko closed bn -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
nie denerwuj sie, ja nie prowokuje, ale chyba newsa nie przeczytales, wlasnie o to chodzi, ze to o czym piszesz nie bedzie mozliwe w d3, przeczytaj cytat z mojego poprzedniego posta: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=69775&pid=135 tylko, ze wydaje mi sie ze cbn i obn byl w czasach diablo2 i teraz nie ma takiego podzialu -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
wg mnie wynika to z tego newsa: "Rzeczą, którą uznaliśmy za naprawdę ważną było to, że gdybyśmy pozwolili na rozgrywkę w trybie offline, zacząłbyś grać jakąś postacią, rozwinął do określonego poziomu, a w pewnym momencie zdecydowałbyś się zagrać na Battle.necie. Musiałbyś wtedy zacząć budować swoją postać od początku, ponieważ nie mógłbyś w żaden sposób zagwarantować nam, że nie korzystałeś z jakichkolwiek podstępów, a my nie moglibyśmy przez to przetransportować twojej postaci na Battle.net " jakby byly sejwy/postacie trzymane na dysku twardym to nie byloby mozliwosci zagwarantowania, ze ktos nie oszukuje modyfikujac postac itd, wszystkie modyfikacje postaci tzn zwiekszenie levelu itd beda weryfikowane na serwerze, innymi slowy tylko tam beda trzymane informacje o postepie -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
z tego co rozumiem to postac w d3 nie bedzie zapisywana na dysku twardym gracza tylko na serverach blizzarda wiec bez neta nie pograsz, zeby grac offline trzeba bedzie znalezc obejscie problemu (na pewno ktos cos wymysli, jakis emulator servera, sejwy lokalne itd, kwestia czasu) -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
w sumie to spoko, sciagnie sie cracka tak jak do starcrafta2, zapomnialem juz o tym :P ale i tak nie podoba mi sie to co robia -
Artykuł: W co zaGRAMy w sierpniu - najciekawsze premiery miesiąca
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
nic ciekawego -
Gry winne tragedii w Norwegii? Posłuchajmy uczonego głosu rozsądku
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
z tego by wynikalo, ze coraz ostrzej oceniaja gry, bo chyba w kolejnych tomb raiderach nie bylo wiecej przemocy/seksu itd... -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
ale jaka to roznica? bo ja nie widze jej, jestem graczem single i nie obchodzi mnie zawartosc multi, dla mnie to bez rozniczy czy gra sie skupia na multi czy nie, call of duty tez sie skupia na multi a gralem do tej pory tylko single no i co? w takich grach tez maja bezprawnie wrzucic niepotrzebny drm do singla a ja mam sie cieszyc? -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
ales ty zabawny, czyli zgadzasz sie na tego typu drm w kazdej grze offline? tak samo jak w ac2? na drm ubisoftu tez narzekaja maruderzy? wiem, ze na uczelni jest teoretycznie dostep do neta przez wifi wszedzie, ale jednak zdarzaja sie budynki czy pojedyncze sale w ktorych net nie dziala szkoda czasu na tlumaczenie slepym fanboyom blizzarda, ze blizzard stosuje polityke drmu taka jak ubisoft world of warcraft ma tryb dla pojedynczego gracza tak jak diablo3? nie wiedzialem -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
nie nie, nie odniosles sie do zadnego z argumentow, tylko powtarzasz ten sam slogan, jak to jest gra taka jak ja opisales to po co w niej zostawili mozliwosc grania w pojedynke? twoja teoria nie trzyma sie kupy :) -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
jakby w grze nie bylo w ogole mozliwosc grania w pojedynke to mialoby to sens, a tak to wszelkie tlumaczenia inne niz ograniczenie piractwa czyli zwykly drm sa smiechu warte, robia po prostu to samo co ubisoft zrobil np. z assassins creed2 lol -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
moze pisze w pracy? a w domu nie ma neta? albo chcialby zagrac na laptopie jadac pociagiem/lecac samolotem/na uczelni? a po jakiego grzyba logowac sie online jak nie potrzeba tego do gry (offline) single? no i co z tego? po co chcesz zabronic komus hackowania postaci offline dla zabawy? bez sensu -
Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane
mronoth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
"Rzeczą, którą uznaliśmy za naprawdę ważną było to, że gdybyśmy pozwolili na rozgrywkę w trybie offline, zacząłbyś grać jakąś postacią, rozwinął do określonego poziomu, a w pewnym momencie zdecydowałbyś się zagrać na Battle.necie. Musiałbyś wtedy zacząć budować swoją postać od początku, ponieważ nie mógłbyś w żaden sposób zagwarantować nam, że nie korzystałeś z jakichkolwiek podstępów, a my nie moglibyśmy przez to przetransportować twojej postaci na Battle.net " co to za belkot, trzeba bylo dac wybor graczom, co z tego ze po przejsciu do battleneta musialbym zrobic od nowa postac? jak gram offline to wiadomo ze mnie nie interesuje gra w battlenecie, wystarczylo dac ostrzezenie na caly ekran i juz, juz kompletnie sie pogubili w swoich tlumaczeniach