lewan
Gramowicz(ka)-
Zawartość
14 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO lewan
-
Ranga
Robotnik
-
E3 2014: Dynamiczny trailer Project CARS potwierdza datę premiery gry
lewan odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
shut up and take my money! -
Moim zdaniem popełniono jakieś większe błędy podczas projektowania już na poziomie architektury silnika. W czasie prezentacji WD to prawdopodobnie (to są tylko moje domysły) było bardziej demo graficzne gdzie główne komponenty jak logika gry, symulacje był wyłączone lub też już wtedy powodowały że gra się krztusi ale myślano że zażegnają ten problem później i je wyłączono w celach prezentacyjnych lub był w uproszczonej wersji. Samo osiągniecie tamtego poziomu grafiki moim zdaniem było i jest osiągalne ale nie jest proste jeżeli nie jest to jedyna funkcja którą musi obsłużyć cpu/gpu w czasie obliczeń. Skąd moja teza? Pracuję przy projekcie który jest sporo większy niż taka gra, są to systemy wbudowane więc walczymy z ogromem problemów natury optymalizacyjnej ponieważ mamy docelowy cpu/ram/dsp na którym musi mnóstwo rzeczy działać płynnie i nie ma miejsca na zacinki. Pracują nad tym doświadczeni ludzie, i widzę jak dużo czasu i wiedzy potrzeba było aby to wszystko tak dobrze współgrało oraz słyszałem od znajomego architekta jakie widział konsekwencje złego zaprojektowania systemu. Kończyło się to na wiecznym łataniu błędów, często jakiś fix naprawiał jeden problem za to tworzył inny. W podsumowaniu ktoś w Ubi montreal spartaczył sprawę :(
-
Star Citizen: Twórcy uzbierali już 44 miliony dolarów na produkcję gry
lewan odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Ciekawe ile sie z tej kwoty zwróci po premierze ? ale to nie jest kasa inwestorów tylko pieniądze klientów którzy kupili tę grę najpierw na kickstarterze a następnie akcja była i jest kontynuowana na stronie autorów gry ;) także można powiedzieć że to już jest ich zysk. -
Twórcy Star Citizen nie zamierzają sprzedać się żadnemu wydawcy
lewan odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
A czemu mieliby sprzedawać skoro zebrali kilkadziesiąt milionów dolarów na projekt :P też mi news ;) -
Nowy zwiastun Wargame: Red Dragon omawia najważniejsze cechy gry
lewan odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
gim me dat game! -
Główny projektant Eve Online przechodzi do twórców League of Legends
lewan odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wtf skąd tyle negatywnych komentarzy? Koleś odniósł prywatny sukces spełniając się zawodowo a Wy plujecie na niego jadem. -
Wersje cyfrowe gier z serii Full Spectrum Warrior i Red Faction taniej o 75 proc. w sklepie gram.pl!
lewan odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jeśli ktoś nie miał okazji grać w tą serię to szczerze polecam ja "niestety" wszystkie części dorwałem w promocjach świątecznych na steamie w ciągu ostatnich lat. Szczególnie polecam dwie ostatnie części które niestety są mocno niedocenione :/ zwłaszcza że gameplay i rozgrywka połączona z fizyką rozwalaniem budynków za pomogą różnych broni grawitacyjnych jest super ;) ale strzelanie małymi czarnymi dziurami które wchłaniają pół budynku. -
Club 3D Radeon HD 6870 X2 - podwójne jest chyba w modzie
lewan odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Myszasty Twoja odpowiedz jest wystarczająca dla laików ;) -
Fajne to: model destrukcji otoczenia z Red Faction: Armageddon jest naprawdę super
lewan odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
"Oj tam... Ten sam co w Gorilli (:D). Owszem robi wrażenie, ale właśnie brak wyginających się obiektów czasem sprawia, że obiekty stoją na jednej stalowej belce..." W Guerrilla faktyczne tak sie dzialo zas w armaggedon najwyzej kilka seund stoi taki budynek na belce po czym sie rozwala ;) w poprzedniej czesci juz tak budynek zostawal ;) -
ale jak można porównać RF:A do innych strzelanek? bez sensu nie znam wiele gier gdzie mogę strzelać czarnymi dziurami któe zasysają budynek a potem wystrzelić kule energii któa potrafii odbudować zniszczenia w architekturze. WTF! Liniowa jest ale co z tego? czy to wada czy zaleta to pozostaje ocenić każdemu z osobna. Call of Duty jest milion razy bardziej liniowy niż RF i co z tego? czy to znaczy że RF jest lepszy? no właśnie nie. Grafika, nie rozumiem tego to Wy w RF stawaliście i patrzeliście na każdą teksturę? bo ja w trakcie gry jakoś nie widzę problemów z jakością a gram z wszystkim na full i wygląda bardzo dobrze, to nie Crysis gdzie priorytetem była grafika. RF:A tak jak jego poprzednik był nastawiony na gameplay i jako taką fabułę i moim zdaniem wyszło im to nad wyraz i o ile w guerille przeszedłem do polowy o tyle armageddon już prawie skończyłem a w czasie gdy nie gram myślę o tej grze ;) ps. jak można robić błędy ortograficzne pisząc arta w czasach gdy już od dekady mamy sprawdzanie pisowni i wiele innych udogodnień. Duży i niestety kolejny minus jak dla mnie dla recenzji gry na gram.pl.
-
tak tylko ty odniosłeś to wrażenie
-
ja aktualnie ukończyłem 34% gry i mogę powiedzieć że jest świetna ;)
-
a co jest przeciw temu żeby studio wypuściło dwie gry w tak krótkim czasie?
-
moim zdaniem bardzo udana gra, jestem fanem GRID''a ale ta część z NFS jest świetna. Dobrze ułożone konkurencje i wyzwania. Odpowiednio szybko zarabia się na fajne auta. Czuć różnicę między różnymi autami a i między tymi 4x4 a tymi z tylnym napędem. I uczy się w grze dbać o auto bo kilka niefartownych zderzeń z barierą widocznie wpływa na jazdę autem ;) (zwłaszcza w trybie drift którego który mi nie przypadł do gustu)