lewan

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    14
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O lewan

  • Ranga
    Robotnik
  1. Moim zdaniem popełniono jakieś większe błędy podczas projektowania już na poziomie architektury silnika. W czasie prezentacji WD to prawdopodobnie (to są tylko moje domysły) było bardziej demo graficzne gdzie główne komponenty jak logika gry, symulacje był wyłączone lub też już wtedy powodowały że gra się krztusi ale myślano że zażegnają ten problem później i je wyłączono w celach prezentacyjnych lub był w uproszczonej wersji. Samo osiągniecie tamtego poziomu grafiki moim zdaniem było i jest osiągalne ale nie jest proste jeżeli nie jest to jedyna funkcja którą musi obsłużyć cpu/gpu w czasie obliczeń. Skąd moja teza? Pracuję przy projekcie który jest sporo większy niż taka gra, są to systemy wbudowane więc walczymy z ogromem problemów natury optymalizacyjnej ponieważ mamy docelowy cpu/ram/dsp na którym musi mnóstwo rzeczy działać płynnie i nie ma miejsca na zacinki. Pracują nad tym doświadczeni ludzie, i widzę jak dużo czasu i wiedzy potrzeba było aby to wszystko tak dobrze współgrało oraz słyszałem od znajomego architekta jakie widział konsekwencje złego zaprojektowania systemu. Kończyło się to na wiecznym łataniu błędów, często jakiś fix naprawiał jeden problem za to tworzył inny. W podsumowaniu ktoś w Ubi montreal spartaczył sprawę :(
  2. > Ciekawe ile sie z tej kwoty zwróci po premierze ? ale to nie jest kasa inwestorów tylko pieniądze klientów którzy kupili tę grę najpierw na kickstarterze a następnie akcja była i jest kontynuowana na stronie autorów gry ;) także można powiedzieć że to już jest ich zysk.
  3. A czemu mieliby sprzedawać skoro zebrali kilkadziesiąt milionów dolarów na projekt :P też mi news ;)
  4. Wtf skąd tyle negatywnych komentarzy? Koleś odniósł prywatny sukces spełniając się zawodowo a Wy plujecie na niego jadem.
  5. Jeśli ktoś nie miał okazji grać w tą serię to szczerze polecam ja "niestety" wszystkie części dorwałem w promocjach świątecznych na steamie w ciągu ostatnich lat. Szczególnie polecam dwie ostatnie części które niestety są mocno niedocenione :/ zwłaszcza że gameplay i rozgrywka połączona z fizyką rozwalaniem budynków za pomogą różnych broni grawitacyjnych jest super ;) ale strzelanie małymi czarnymi dziurami które wchłaniają pół budynku.
  6. Myszasty Twoja odpowiedz jest wystarczająca dla laików ;)
  7. "Oj tam... Ten sam co w Gorilli (:D). Owszem robi wrażenie, ale właśnie brak wyginających się obiektów czasem sprawia, że obiekty stoją na jednej stalowej belce..." W Guerrilla faktyczne tak sie dzialo zas w armaggedon najwyzej kilka seund stoi taki budynek na belce po czym sie rozwala ;) w poprzedniej czesci juz tak budynek zostawal ;)
  8. ale jak można porównać RF:A do innych strzelanek? bez sensu nie znam wiele gier gdzie mogę strzelać czarnymi dziurami któe zasysają budynek a potem wystrzelić kule energii któa potrafii odbudować zniszczenia w architekturze. WTF! Liniowa jest ale co z tego? czy to wada czy zaleta to pozostaje ocenić każdemu z osobna. Call of Duty jest milion razy bardziej liniowy niż RF i co z tego? czy to znaczy że RF jest lepszy? no właśnie nie. Grafika, nie rozumiem tego to Wy w RF stawaliście i patrzeliście na każdą teksturę? bo ja w trakcie gry jakoś nie widzę problemów z jakością a gram z wszystkim na full i wygląda bardzo dobrze, to nie Crysis gdzie priorytetem była grafika. RF:A tak jak jego poprzednik był nastawiony na gameplay i jako taką fabułę i moim zdaniem wyszło im to nad wyraz i o ile w guerille przeszedłem do polowy o tyle armageddon już prawie skończyłem a w czasie gdy nie gram myślę o tej grze ;) ps. jak można robić błędy ortograficzne pisząc arta w czasach gdy już od dekady mamy sprawdzanie pisowni i wiele innych udogodnień. Duży i niestety kolejny minus jak dla mnie dla recenzji gry na gram.pl.
  9. tak tylko ty odniosłeś to wrażenie
  10. ja aktualnie ukończyłem 34% gry i mogę powiedzieć że jest świetna ;)
  11. lewan

    Dead Island pod koniec wakacji?

    a co jest przeciw temu żeby studio wypuściło dwie gry w tak krótkim czasie?
  12. lewan

    Shift 2: Unleashed - recenzja

    moim zdaniem bardzo udana gra, jestem fanem GRID''a ale ta część z NFS jest świetna. Dobrze ułożone konkurencje i wyzwania. Odpowiednio szybko zarabia się na fajne auta. Czuć różnicę między różnymi autami a i między tymi 4x4 a tymi z tylnym napędem. I uczy się w grze dbać o auto bo kilka niefartownych zderzeń z barierą widocznie wpływa na jazdę autem ;) (zwłaszcza w trybie drift którego który mi nie przypadł do gustu)