fenr1r

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1207
  • Dołączył

  • Ostatnio

fenr1r ostatnio wygrał w dniu: 5 Marzec

fenr1r miał najwięcej polubień!

Reputacja

1 Neutralna

O fenr1r

  • Ranga
    Przewodniczący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wybrać auto z karoserią z logo Gran Turismo i Polyphony Digital - fantastyczny pomysł...
  2. Ogólnie to spoko, ale pupy nie urywa. Faktycznie trochę wygląda jak GTA w przyszłości. Ciekawe czy Cyberpunk 2077 będzie lepszym cyberpunkowym RPG od Shadowrun: Dragonfall. Patrząc po trailerze pewnie nie...
  3. Lubię tych gości, mają niebalne podejście do tematu i wydają świetne gry - Shadow Warrior, Ruiner, Hotline Miami, Serious Sam...
  4. W ogóle, to to jest podążanie z trendem (przeciwieństwo innowacji), a więc maksymalizacja zysków. Daj se siana z tą nowomową. Moim zdaniem Bethesda jako studio deweloperskie nie jest w stanie stworzyć czegoś ciekawego. Fallout 4 to nie był ani dobry Fallout, ani dobre RPG ani nawet dobra gra, więc generalnie nie obchodzi mnie co się dalej stanie z tą "marką".
  5. fenr1r

    Fallout 76 oficjalnie zapowiedziany

    Obstawiam Fallout Battle Royale.
  6. Pewnie, że chciałbym zobaczyć naszych w grze o IIWŚ. A powiedz mi Sławku ile kobiet komandosów bez ręki skakało w Market Garden? Ile walczyło na frontach? 0? Już widzisz do czego zmierzam? Inwalidzi dla armii to problem, bo trzeba ich utrzymywać a nie stanowią praktycznie żadnej wartości. Generalnie lepiej żebyś był trupem, niż miałbyś przeżyć bez ręki albo nogi, bo wtedy stajesz się obciążeniem. Taka jest brutalna rzeczywistość. Każdy chciałby być 'reprezentowany' w grze? No to dodajmy dzieci, starców, kobiety w ciąży, ludzi bez nóg na wózkach... Totalny absurd. Jaki jest w ogóle cel dodania kobiety bez ręki do gry o walkach IIWŚ? DICE chciało pokazać, że kobiety inwalidki są tak samo sprawne jak zdrowi mężczyźni? Oczywiście, że nie są. Na szczęście od klimatu i względnego realizmu są Red Orchestra i Rising Storm, gry wolne od tego typu 'atrakcji'.
  7. fenr1r

    Battlefield V oficjalnie zaprezentowany

    Chyba będziesz musiał zadowolić się Panią komandos z protezą...
  8. No właśnie, jak tam Battletech? Może więcej recenzji gier a mniej światopoglądowego trollowania?
  9. Krew w bitwach znalazła się w opcji standard, czy nadal trzeba płacić za ten luksus? Jakoś trudno mi uwierzyć, żeby tym razem CA i SEGA powstrzymali się od zalewu niezbyt ciekawych DLC po zbyt wysokich cenach.
  10. Czekam, aż poprawią błędy i dodadzą prawidłowe wsparcie dla ultrawide. Niestety, z tego co czytam, HBS wydali tę grę w niedorobionym stanie. Szkoda, że nie ma recenzji na gram.pl.
  11. Czy aby na pewno? https://pl.wikipedia.org/wiki/Historia_ateizmu#Wczesna_nowożytność
  12. To jest nieprawda. Tożsamość europejska (o ile coś takiego w ogóle jest), powstała nie na bazie konfliktu islam - chrześcijaństwo, tylko na podstawie integracji rozpoczętej po drugiej wojnie światowej. Pewnie Ci się pomyliło i zamiast tożsamości miałeś na myśli krąg kulturowy, ale i w tym przypadku nie będzie prawdą, to co piszesz. Tzn. w jakimś stopniu wojny z Islamem miały wpływ na Europę, ale jeszcze bardziej niż z Arabami i Turkami, ludy europejskie (a później narody) walczyły miedzy sobą. To co faktycznie stanowi fundamenty europejskiego czy chrześcijańskiego kręgu kulturowego, to jak się można domyśleć religia chrześcijańska, ale również w znacznym stopniu zdobycze antycznych cywilizacji Grecji i Rzymu, oraz rozwój filozofii, ideologi politycznych i metoda naukowa (co ciekawe, niejako stojące w sprzeczności z chrześcijaństwem). Mało tego, krąg chrześcijański i islamski wzajemnie się przenikały i sam nawet podajesz przykład zakrzywionej szabli, która przecież w hybrydowej formie trafiła do uzbrojenia polskich husarzy.
  13. Zgodzę się, że narracja w grach mających oparcie w rzeczywistości jest binarna i też nad tym ubolewam. Zdecydowanie brakuje tytułów poruszających trudne tematy, szczególnie jeżeli chodzi o konflikty zbrojne. W większości gier nie wymaga się od odbiorcy refleksji na temat tego, co się dzieje i czy to co robi jest słuszne/dobre. Kierunek działań jest jasno określony, a przeciwnik jednoznacznie zły i żadnym momencie gracz nie powinien mieć co do tego wątpliwości. Liczy się prost rozrywka i niewiele gier próbuje przekazać coś więcej. Z wyjątków potrafię wskazać jedynie CoH 1 i 2, oraz Spec Ops. Autor stwierdza, że nie powinniśmy dehumanizować ISIS czy masowych morderców. Nie potrafię zgodzić się z takim stanowiskiem. Dehumanizacja już się dokonała, bo co można o osobach, które za nic mają godność i szacunek innych ludzi. Tego typu osoby należy potępiać, izolować a nawet usuwać ze społeczeństwa, ponieważ zagrażają fundamentom jego funkcjonowania. Warto zrozumieć z przyczyn praktycznych, dlaczego te osoby postępują w ten sposób, natomiast nie widzę nic niepoprawnego w nazywaniu ich tym, czym w gruncie rzeczy są, czyli potworami.
  14. Ze źródła: AO rating means that the game could not be released on PS4 and Xbox One, and we would not keep the promise made on the Kickstarter. Powód wydaje się bardzo rozsądny i nie jest winą dewelopera tylko Sony i MS. Dobrze, że tym razem PC nie będzie pokrzywdzone ze względu na obiecany patch.
  15. Bo nie każdemu odpowiadają? Ja nie rozumiem dlaczego deweloperzy upierają się na symulowanie wad optycznych (flara, aberracja chromatyczna) w grach, nie pozwalając ich wyłączyć w opcjach.