Layne

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    24
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Layne

  • Ranga
    Robotnik
  1. > Nie ma co, trzeba czekać aż powstanie SKSE do Special Edition :/ Dokładnie, moje ENB TrillVille TV ENB (najlepsze jakie kiedykolwiek było) nie działa T_T ale mam bardzo podobne zmontowane z już istniejacych presetów. W tej wersji ENB nie ma jeszcze Skylighting, IBL ( image based lighting ) Detailed shadows, SSS (sub surface scattering ) i wielu innych, pozostaje tylko czekać T_T
  2. Layne

    Fallout 4 - wymagania sprzętowe

    Wszyscy zapominacie o naszym Ruskim przyjacielu Borysie Vornotsovie który stworzył ENB ? głównie pod Skyrimy i Fallouty, także, podstawowa grafika będzie tandetna, ale za to z ENB , który doda detailed shadows, lepsze AO, Real time global illumination i skylight : > to będzie cosik !
  3. Dostałem dzisiaj maila od cdp że moje zgłoszenie na lisćie rezerwowej własnie może być wykorzystane, yayyyyyyy. Tym samym sposobem będę miec figurkie na biurku *_*
  4. to ja kupiłem za 370 zł z figurką i nie mam tego Kombat packa w pakiecie !?!?!?!? chamstwo!
  5. > Angielskie głosy są fatalne, szkoda że pokazali tą wersję, ciężko się tego słucha. żartujesz tak ? są genialne, szczególnie Geralt.
  6. Naprawcie galerię, przechodzi do strony głównej gram.pl po kliknięciu
  7. Nie kumam, kupiłem tą grę od gram.pl, przyszła do mnie, zainstalowałem, może raz się zacieła, wszystko działało perfekcyjnie ( grałem początkowo na gtx 580, potem zakupiłem 970 gtx ). Także, nie wiem o co chodzi z tym całym shitem, realy good game, grało się przyjemnie : F
  8. "Bardzo dużo dobrego robi jednak zaawansowane oświetlenie, szczególnie podczas przebywania na zewnątrz, swoje dokłada też oczywiście postprocessing." czyli jakie ? Gi ? Radiosity ? Image based lighting ?, naprawdę, weźcie chociaż trochę podstaw grafiki liźnijcie zanim będziecie pisać takie bzdury. Normalne podejście, takie jak w każdej grze to : Direct lighting, padające z jednego punktu ( Słońce ) + ambient light ( Oświetlenie od terenu, padające praktycznie zewsząd ), i takie coś Wiedzmiń posiada, a to czego NIE posiada to właśnie to zaawansowane oświetlenie.
  9. oto kolejny cytat odnośnie pamięci GTX970, od twórcy ENB "One more update regarding "GTX 970 memory bug". Wrote another test to check how that slow 0.5 gb memory works and again it''s the same thing which driver do for a long time, that memory is stored in RAM instead of VRAM, that''s why it slow. Basically, this is standart behavior for the most videocards on the market (vram is physical vram + a bit ram). What it means on practice compared to another videocards? GTX 970 have 3.5 Gb of VRAM. What i see in articles with explanation from NVidia is half-lie and of course casual people are incompenent and better to not listen to them. I don''t think it''s something horrible to loose 0.5 gb, but it''s bad that NVidia hide such information (my own videocard with 2 gb or vram have access to 2.5 gb and nobody annonced it as 2.0 fast and 0.5 slow). Myth busted" ŹRÓDŁO TEKSTU http://enbdev.com/index_en.html Boris Vorontsov, te który to pisał, nie wiem jak dla was, ale dla mnie jest guru. Zapodać tyle efektów w postprocesie, bez dostępu do kodu źródłowego, to dla mnie wyczyn, gość raczej wie o czym pisze. Pozdro
  10. apropo kart 970 gtx , oto test twórcy ENB ( Modu graficznego do SKyrima ) "Another update regarding "GTX 970 memory bug". I am and Alexander Blade did own tests and prooved that this performance issue exist, but it is not hardware bug as i thought. Performance decreases even for memory allocation outside of 3.5-4gb memory range after that "bug" occur (in released previously allocated blocks), so it''s driver bug (or may be driver configuration per videocard model). Myth busted."
  11. Co nie wyszło z AC Unity ? AC Unity, Crysis3, DA Inkwizycja, mają pewne efekty, które powinny być standardem, dla ciebie, dla kogoś kto nie podchodzi do tego od strony technicznej, wszystko jest ok, gra wygląda " Przyzwoicie " więc nie zadajesz sobie więcej pytań, ale uproszczę ci to, to jest tak samo jakby AUDI wypuściło na rynek samochód bez klimatyzacji, kiedy wszystkie samochody wypuszczane przez konkurencję taką klimatyzację mają, Tak jak ktoś słusznie napisał wyżej, Crysis 3 ustanowił pewną granicę, tak samo jak BF 4, na którego silniku działa DA Inkwizycja. Dalej, może ktoś z was kojarzy taki mod ESF ( Earth special forces ), do half life''a, w najnowszej, nie wypuszczonej wersji, staramy się tam dodać wszystkie efekty jakie można znaleźć np w takim Crysisie ( oczywiście większość trzeba robić tego na okrętkę, nie mamy najnowszych directów które nas wspierają, ale jest to do zrobienia ) więc patrzeć na możliwości zespołu z milionowym budżetem, nie rozumiem dalej dlaczego pewne rzeczy tam nie są dodawane ( jeżeli konsola czegoś nie pociągnie, powinno być to dodatkową opcją na PC. I jak kolega wyżej, również posiadam GTX 970, i trochę mnie zmartwiło to wolniejsze 0.5 GB : DDD
  12. > Po pierwsze: Dragon Age Inkwizycja, a nie Orgins ;) > Po drugie: AC Unity nie posiada GI, ma sztywno ustawione pory dnia ( poranek, południe, > popołudnie i noc ) oraz statyczne cienie. AC Unity posiada Kombinacje GI Ustawioną na parę baunces + sky occlusion + parę innych, jest to pierwszy przykład, jak tanim kosztem można takie coś wprowadzić. Nieprawda że cienie czy pory dnia są tam statyczne, jest to dynamiczne oświetlenie, w pełnej krasie. Pozatym GI to nie jest jeden wielki efekt, tylko parę efektów w jednym, jak np color bleeding itp ( na Googlu jest więcej o tym jak ktoś pragnie ). i co do Dragon Age, to pomyłka z mojej strony, chodziło mi oczywiście o inkwizycję. Pozatym, model który jest zastosowany w tych 2 grach to podejście typu Physical Base rendering, tak samo jak np w Ground Zeroes, które o dziwo też nie wykorzustuje żadnej techniki GI czy radiosity.
  13. Nie rozumiem jednej rzeczy, jestem grafikiem, od jakiegoś czasu coraz więcej gier proponuje oświetlenie typu Global ullumination czy Radiosity ( Efekty znane dla każdego grafika, który miał styczność z np 3D Studio max ), Gry takie jak Dragon Age origins, czy AC Unity, już to mają, gra taka dzięki tym efektom wygląda obłędnie, a w Wiedzminie poprostu tego nie ma..... wtf ? i to ma być next gen ?, wysokiej jakości tekstury, HBAO to jest absolutna podstawa, i to wiedzmin ma, ale na boga, czy tak ciężko dodać te efekty jak GI czy realtime Radiosity ?....
  14. Płatne Demo ? nie kupuj jak nie chcesz, ja kupiłem na steamie za bodajże 12 euro po przecenie, Grałem już wiele godzin, money well spent !
  15. Zamawiałem konsole w gram.pl ( 3 sztuki ) , zamawiałem również w paru innych miejscach, tydzień przed premierą okazało się iż nigdzie nie będzie, a gram.pl miał, i dostałem na premierę, VIVA LA GRAM.PL !