igtd

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O igtd

  • Ranga
    Wróg ludu
  1. koszulka obnaza co brakuje jej nosicielowi w zyciu
  2. wersja na pc, ocena: -nieskonczonosc/10 ta gra jest tak beznadziejna, ze szkoda slow - brak mozliwosci wylaczenia asysty celowania, asysta jest powiazania z poziomem trudnosci, easy i normal maja asyste i jej nie wylaczysz, bezsens - glosnosc glosow jest za niska, ale w opcjach nie da sie podglosic, jest tylko master volume, tragedia - gameplay jest beznadziejny i nudny, strzelanie nie sprawia w ogole radosci, 90% czasu gry wypelniaja nudne cutscenki, bieganie z punktu a do b, czekanie az skrypt sie wykona, czekanie az ktos otworzy drzwi, czekanie az kompani podniosa sie z ziemi, czekanie i czekanie, jak mysleliscie ze w crysis bylo malo akcji bo duzo trzeba bylo jezdzic/biegac to tutaj jest kilka razy gorzej, moge opisac jedna misje: 5 minut czekamy az przyleci smiglowiec, pozniej pokazuja nam swiecacym kwadratem ze mamy zabic ze snajpery goscia na balkonie - 1 strzal i znowu czekamy, kolejne 2 minuty mijaja, zmieniamy pozycje na dachu, znowu jeden do rozwalenia, 1 stzal w kwadracik na ekranie - bo przeciez sami bysmy nie zauwazyli, podobnie reszta misji 10 minut biegania, do zabicia 5 zolnierzy, znowu 10 minut biegania itd - misja z mysliwcami jest ultra debilna, ogladamy cutscenke i czasem musimy zaznaczyc kursorem cel i strzelic myszka - pociski sa autonaprowadzeniowe, motyw ze strzelaniem z gory jest ultra nudny w porownaniu do strzelania z uav w cod - qte - masa i do tego beznadziejne, przyklad: spuszczamy sie po linie, zamiast trwac to 10 sekund to trwa 2 minnuty bo co 30 sekund mamy wcisnac spacje 0.o - slabe animacje - strzelasz w przeciwnika z odleglosci 30cm w klate z shotguna a on upada prosto na ciebie, wtf - grafika jest przecietna, troche lepsza niz cod, znacznie gorsza niz crysis2, przykladowo mozna porownac wyglad lokacji w nocy, bf3 wypada strasznie blado w porownaniu z np levelem "Power Out" w crysis2, oswietlenie jest gorsze niz w crysis2, wegetacja wyglada slabo: przyklad to drzewa palmowe, do kiepskich tekstur dolancza nienaturalne oswietlenie, w crysis1 wygladalo to kilka razy lepiej, inny przyklad: obok rzeki sa kaminie na ziemi, w bf3 kamienie wygladaja okropnie bo sa zrobione z kanciatych klockow - bardzo brzydkich, w crysis1 dx9 w 2007 roku mielismy to zrobione za pomoca parallax occlusion mapping - wygladalo rewelacyjnie, mapy w bf3 sa male i klaustrofobiczne, dwa budynki obok nas wygladaja ok, reszta to tylko prostopadlosciany z plaska tekstura a i tak niedaleko za nimi jest plaska sciana imitujaca reszte miasta - tragedia, chmury wygladaja okropnie w misji z mysliwcami - to zwykle spritey, daleko do volumetrzycznych chmur z crysisa, czy obecnie wykorzystywanch volumetrycznych chmurach w grach bohemii jak take on helicopters czy arma3 - fizyka? gdzie? 99% obiektow nie reaguje na strzal, tylko kilka wybranych, to nie crysis1, w momencie z trailerow gdzie strzelamy rakietnica w snajpera w budynku ktory sie wali spojrzalem na ziemie na walace sie wielkachne kawaly budynku: niestety odbiajaly sie od ziemi jakby to byly pilki do koszykowki - FAIL - zniszczenia? gdzie? wiekszosc kolumn nie reaguje na ostrzal, w jednej lokacji tylko mozna bylo oszpecic kolumne, balkony? rzucalem granaty i nic, widac tylko na kilka wybranych elementow dziala destrukcja, to samo z ostrzalem z czolgu budynkow, w jedym robia sie dziury, w 5 innych naokolo nie, dodam tylko ze ta destrukcja to nic nowego, murki sie tak samo rozwalaly w crysis2, a i tak znacznie lepiej wygladalo to w innych grach np. stranglehold - dlugosc gry - 4-5 h, osobiscie przeszedlem w 4,5h, z czego samego strzelania bylo naprawde niewiele, najnudniejsza gra w jaka kiedykolwiek gralem - jedyny plus to wymagania - na 4 letnim komputerze q6600 z wymieniona grafika na 2-3letnie gtx260 gra chodzi w 50-60fps na ustawieniach ultra, jedynie co jest nizej od max to terrain - medium bo tam jest tesselacja na dx11, ktora w praktyce niewiele zmienia, mial byc hit, a jest zwykly port z konsoli - roznice miedzy wersja pc a konsolowa sa na takim samym poziomie jak w kazdej innej grze na rynku, ktorej nie reklamuje sie ze sa tworzone z mysla o pc, wystarczy obejrzec np to porownanie: http://uk.ign.com/videos/2011/10/26/battlefie...est-graphics roznice sa czysto kosmetyczne, troche mniej patriclesow (ogien, dym), nizszej rozdzialki tekstury, ale reszta identyko, gdzies widzialem tez screeny porownujace i nawet obiekty sa tak samo kanciate jak na pc na ultra wiec z czym do ludzi... - efekty atmosferyczne leza i kwicza, deszcz wyglada po prostu okropnie, pojedyncze krople leca tak wolno jakby cos bylo nie tak z grawitacja, nie mowiac o dziwnie wygladajacym efekcie mokrej powierzchni, podloze dziwnie rozciaga sie i wygina, w innych grach juz bylo to zrobione o wiele lepiej lata temu :P - idiotyczne efekty swietlne: nawet zwykla latarka oslepia nas jak slonce w letnie poludnie :P - ai przeciwnikow i kompanow lezy i kwiczy, nasi kompani mijaja przeciwnikow i leca dalej.... z przykroscia musze stwierdzic, ze choc malo lubie kolejne kotlety pod tytulem cod to jeszcze w nie sie jakos da pograc i troche funu jest, ale to co jest w bf3 to kompletna masakra, to chyba mialo byc techniczne demo, bo gameplaya BRAK! ale problem jest taki ze jak na techniczne demo jest bardzo slabe! niestety ale troche lepsza grafika niz cod daleko sie nie zajedzie przy braku dobrego gameplaya, ktory w cod jest rewelacyjny (a nie jestem fanem tej serii) w porownaniu do tego czegos co dostalismy w bf3 ps. oczywiscie opisuje sp bo tylko w sp gram i nie wyjezdzajcie mi ze ta gra jest glownie mp, co mnie to obchodzi, zrobili singla i sie nim chwalili, ze niby 12h gry itd, wyszedl pasztet na 4h i tyle, cale szczescie ze taki krotki ten pasztet :P
  3. lol, destrukcja jest na o wiele wyzszym poziomie niz w przereklamowanym beef3
  4. niech ci bedzie, nie jest portem, ale grajac w nia mam takie wrazenie, roznice miedzy wersja pc a konsolowa sa na takim samym poziomie jak w kazdej innej grze na rynku, ktorej nie reklamuje sie ze sa tworzone z mysla o pc, wystarczy obejrzec np to porownanie: http://uk.ign.com/videos/2011/10/26/battlefield-3-which-platform-has-the-best-graphics roznice sa czysto kosmetyczne, troche mniej patriclesow (ogien, dym), nizszej rozdzialki tekstury, ale reszta identyko, gdzies widzialem tez screeny porownujace i nawet obiekty sa tak samo kanciate jak na pc na ultra wiec z czym do ludzi... przypomnialo mi sie, ze efekty atmosferyczne leza i kwicza, deszcz wyglada po prostu okropnie, pojedyncze krople leca tak wolno jakby cos bylo nie tak z grawitacja, nie mowiac o dziwnie wygladajacym efekcie mokrej powierzchni, podloze dziwnie rozciaga sie i wygina, w innych grach juz bylo to zrobione o wiele lepiej lata temu :P
  5. zgadzam sie, ta gra jest tak beznadziejna, ze szkoda slow - brak mozliwosci wylaczenia asysty celowania, asysta jest powiazania z poziomem trudnosci, easy i normal maja asyste i jej nie wylaczysz, bezsens - glosnosc glosow jest za niska, ale w opcjach nie da sie podglosic, jest tylko master volume, tragedia - gameplay jest beznadziejny i nudny, strzelanie nie sprawia w ogole radosci, 90% czasu gry wypelniaja nudne cutscenki, bieganie z punktu a do b, czekanie az skrypt sie wykona, czekanie az ktos otworzy drzwi, czekanie az kompani podniosa sie z ziemi, czekanie i czekanie, jak mysleliscie ze w crysis bylo malo akcji bo duzo trzeba bylo jezdzic/biegac to tutaj jest kilka razy gorzej, moge opisac jedna misje: 5 minut czekamy az przyleci smiglowiec, pozniej pokazuja nam swiecacym kwadratem ze mamy zabic ze snajpery goscia na balkonie - 1 strzal i znowu czekamy, kolejne 2 minuty mijaja, zmieniamy pozycje na dachu, znowu jeden do rozwalenia, 1 stzal w kwadracik na ekranie - bo przeciez sami bysmy nie zauwazyli, podobnie reszta misji 10 minut biegania, do zabicia 5 zolnierzy, znowu 10 minut biegania itd - misja z mysliwcami jest ultra debilna, ogladamy cutscenke i czasem musimy zaznaczyc kursorem cel i strzelic myszka - pociski sa autonaprowadzeniowe, motyw ze strzelaniem z gory jest ultra nudny w porownaniu do strzelania z uav w cod - qte - masa i do tego beznadziejne, przyklad: spuszczamy sie po linie, zamiast trwac to 10 sekund to trwa 2 minnuty bo co 30 sekund mamy wcisnac spacje 0.o - slabe animacje - strzelasz w przeciwnika z odleglosci 30cm w klate z shotguna a on upada prosto na ciebie, wtf - grafika jest przecietna, troche lepsza niz cod, znacznie gorsza niz crysis2, przykladowo mozna porownac wyglad lokacji w nocy, bf3 wypada strasznie blado w porownaniu z np levelem "Power Out" w crysis2, oswietlenie jest gorsze niz w crysis2, wegetacja wyglada slabo: przyklad to drzewa palmowe, do kiepskich tekstur dolancza nienaturalne oswietlenie, w crysis1 wygladalo to kilka razy lepiej, inny przyklad: obok rzeki sa kaminie na ziemi, w bf3 kamienie wygladaja okropnie bo sa zrobione z kanciatych klockow - bardzo brzydkich, w crysis1 dx9 w 2007 roku mielismy to zrobione za pomoca parallax occlusion mapping - wygladalo rewelacyjnie, mapy w bf3 sa male i klaustrofobiczne, dwa budynki obok nas wygladaja ok, reszta to tylko prostopadlosciany z plaska tekstura a i tak niedaleko za nimi jest plaska sciana imitujaca reszte miasta - tragedia, chmury wygladaja okropnie w misji z mysliwcami - to zwykle spritey, daleko do volumetrzycznych chmur z crysisa, czy obecnie wykorzystywanch volumetrycznych chmurach w grach bohemii jak take on helicopters czy arma3 - fizyka? gdzie? 99% obiektow nie reaguje na strzal, tylko kilka wybranych, to nie crysis1, w momencie z trailerow gdzie strzelamy rakietnica w snajpera w budynku ktory sie wali spojrzalem na ziemie na walace sie wielkachne kawaly budynku: niestety odbiajaly sie od ziemi jakby to byly pilki do koszykowki - FAIL - zniszczenia? gdzie? wiekszosc kolumn nie reaguje na ostrzal, w jednej lokacji tylko mozna bylo oszpecic kolumne, balkony? rzucalem granaty i nic, widac tylko na kilka wybranych elementow dziala destrukcja, to samo z ostrzalem z czolgu budynkow, w jedym robia sie dziury, w 5 innych naokolo nie, dodam tylko ze ta destrukcja to nic nowego, murki sie tak samo rozwalaly w crysis2, a i tak znacznie lepiej wygladalo to w innych grach np. stranglehold - dlugosc gry - 4-5 h, osobiscie przeszedlem w 4,5h, z czego samego strzelania bylo naprawde niewiele, najnudniejsza gra w jaka kiedykolwiek gralem - jedyny plus to wymagania - na 4 letnim komputerze q6600 z wymieniona grafika na 2-3letnie gtx260 gra chodzi w 50-60fps na ustawieniach ultra, jedynie co jest nizej od max to terrain - medium bo tam jest tesselacja na dx11, ktora w praktyce niewiele zmienia, mial byc hit, a jest zwykly port z konsoli z przykroscia musze stwierdzic, ze choc malo lubie kolejne kotlety pod tytulem cod to jeszcze w nie sie jakos da pograc i troche funu jest, ale to co jest w bf3 to kompletna masakra, to chyba mialo byc techniczne demo, bo gameplaya BRAK! ale problem jest taki ze jak na techniczne demo jest bardzo slabe! ps. oczywiscie opisuje sp bo tylko w sp gram i nie wyjezdzajcie mi ze ta gra jest glownie mp, co mnie to obchodzi, zrobili singla i sie nim chwalili, ze niby 12h gry itd, wyszedl pasztet i tyle