wroo_muve

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O wroo_muve

  • Ranga
    Obywatel
  1. tak, do Dishonored :) Paczka będzie do odbioru w paczkomacie jutro. pozdrawiam
  2. Janek - DLC dotrze do Ciebie na maila w dniu dzisiejszym
  3. ale oczywiście zrobiliśmy i z każdym z osobna kontaktowaliśmy się telefonicznie. Co więcej staramy się reagować elastycznie na inne propozycje rekompensaty Klientów.
  4. Ring5 masz w dużym stopniu rację, ale na tą konkretną edycję złożyło się więcej czynników. Panowie, tak czy inaczej - raz jeszcze mogę tylko przeprosić za to co się stało. My daliśmy ciała i tej sytuacji nie jesteśmy już w stanie zmienić. Naprawdę nie wiem co jeszcze mógłbym dodać...
  5. w przypadku zamówień przedpremierowych nigdy nie ma gier na stanie na miesiąc czy dwa przed premierą.
  6. Ale to nie zawsze wygląda tak "zero- jedynkowo". Oczywiście ilości, które podajemy jako dostępne w pre-orderach powinny zgadać się w 100% z tym co dostaniemy, ale w tym przypadku było inaczej. Tak jak pisałem wcześniej, ani branie pieniędzy od Klientów, ani wprowadzanie ich w błąd nie jest naszym celem. I jeszcze raz podkreślę, że jest to oczywiście nasza wina i bierzemy pełną odpowiedzialność za to co się stało, ale naprawdę nic więcej nie możemy w tym przypadku zrobić. Osoby, które zapłaciły nam za grę z góry otrzymają najpóźniej jutro zwrot wpłaconej kwoty. Mój kolega odpisuje właśnie na Pana maila.
  7. Ring5 - sam, przyznaję, nie należę do "szczupaków" i ja bym się w XL zmieścił...
  8. Bo byliśmy przekonani, że dostaniemy większą ilość kopii. Ilość dostępnych kopii w tym przypadku = ilość kopii która fizycznie pojawiła się w naszym magazynie a nie ta którą liczyliśmy dostać.
  9. Ale przecież naszą intencją nie było celowe wprowadzenie w błąd Klientów, czy już tym bardziej przyjęcie od nich pieniędzy aby po kilku tygodniach narażać się na negatywne (oczywiście słusznie) komentarze. Zależy nam na tym, żeby wszyscy Klienci, którzy składali u nas zamówienia otrzymywali swoje gry zgodnie z zamówieniem. Odpowiadając na pytanie Krzysztof''aT - czas złożenia zamówienia. (Na pewno nie sposób płatności, o czym jak można przeczytać w powyższym poście pisze kedar)
  10. i tu też wywołany poniekąd do tablicy pozwolę sobie odpowiedzieć : Ilość edycji specjalnych, które otrzymaliśmy nie wystarczyła do zrealizowania wszystkich zamówień na edycje specjalne za co raz jeszcze przepraszam. Wiem, ze nie każdego z Panów satysfakcjonuje oferta którą przygotowaliśmy, ale działając pod presją czasu jutrzejszej wysyłki było to, naszym zdaniem najlepsza propozycja. Raz jeszcze przepraszam za kłopot, Adam Wróblewski muve.pl
  11. Jeżeli mamy zamienić zamówienie na wersję PL to oczywiście tak. Tak jak pisałem wcześniej właśnie wysyłamy maile do wszystkich Klientów którzy zamówili u nas edycje konsolowe.
  12. @ Janek_Izdebski - właśnie podmieniamy karty. Na muve więc zaraz pojawią się: Wersja angielska w cenie 229.90 z datą premiery 12.10 Wersja polska w cenie 179.90 z datą premiery "2012" pozdrawiam,
  13. @golic - do wszystkich Klientów, którzy zamówili u nas edycje konsolowe wysyłamy właśnie maila z informacją i propozycjami związanymi z edycjami konsolowymi. Pozdrawiam, Adam Wróblewski