cizi-mizi

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O cizi-mizi

  • Ranga
    Obywatel
  1. ech... do mnie nie dzwonił!!! a ja też dodzwonić się nie mogę na infolinie :(
  2. Ha! Napisałam do przewoźnika. Mam mieć dostarczoną przesyłkę dziś, po 10 mam zadzwonić do obsługi klienta i umówić się na godzinę. Chwała za to! Nie wiem co bym zrobiła w innym przypadku. I tak uważam że powinno być to wszystko lepeij zaplanowane, a gram.pl bardziej wczuć się w rolę sklepu.
  3. Ha! Napisałam do przewoźnika. Mam mieć dostarczoną przesyłkę dziś, po 10 mam zadzwonić do obsługi klienta i umówić się na godzinę. Chwała za to! Nie wiem co bym zrobiła w innym przypadku. I tak uważam że powinno być to wszystko lepeij zaplanowane, a gram.pl bardziej wczuć się w rolę sklepu.
  4. No tak. A konsul gram.pl milczy. ECH.....
  5. Sorry, ale kupowałam ofertę z dostarczeniem 15 nie 16. Ja akurat mam cały dzień przez to stracony, bo nie wiem czy mam czekać na paczkę czy też nie. Mogłabym porobić inne rzeczy niż denerwować się dostawą. Może Ty możesz sobie poczekać cały dzień na jakąkolwiek odpowiedź od gram.pl ale ja nie. Mam mase innych rzeczy do roboty, mogłabym sobie coś zaplanować, a tak czekam na odpowiedź co z moją paczką, czy muszę wyczekiwać na nią czy też firma jest nie poważna i dostanie ją mój kot (nie wiem jak podpisze że odebrał) jutro :/
  6. Witam, jak to możliwe że mam wysyłane diablo 3 DB Schenker i przewidywaną datę dostarczenia 16.05? Gdy kupowałam grę było jasno napisane że będzie mi dostarczona 15. Nie dość że zapłaciłam 14 zł więcej to będę miała dzień opóźnienia niź było w umowie. Specjalnie mam dziś wolne. Jutro nawet nie będzie miał kto odebrać przesyłki. Czy firma zamierza coś z tym zrobić? Przesyłka miała dojść w dniu premiery. Czy mogę rządać zwrotu pieniędzy jeśli sprawa się nie rozwiąrze? Dla mnie to oszustwo, chcę dostać grę dziś albo zwrot kasy. Mogę sobie poczekać nawet tydzień jeśli dziś nie dostanę, ale chamstwa popierać nie będę.