istari

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O istari

  • Ranga
    Obywatel
  1. istari

    Prace nad SimCity dobiegły końca

    > jednak citiesXL jest o wiele lepsze, tylko ten engine.... No właśnie.... w cities XL to jednak największa bolączka... od grafiki zaczynając a kończąc na wielu brakach w grze i braku "życia"... Tutaj mimo, że gra wydaje się być chyba prostą, mimo wszystko jest w niej sporo życia. Funkcje społecznościowe i współpraca z innymi graczami, widok sensownie poruszających się samochodów i pieszych w grze, faktyczne potrzeby etc. A w cities Xl co mamy? Schematycznie ruszające się postaci, znikające samochody na skrzyżowaniach, brak rozbudowanej komunikacji miejskiej i mała ilość tekstur (brak możliwości wyboru tramwajów, autobusów etc.), mała ilość budynków no i przede wszystkim i raz jeszcze.... KIEPSKO ZOPTYMALIZOWANA GRAFIKA.... tnie się to cholerstwo, że aż żal patrzeć. Powstało Cities XL Platinium ale poza kilkoma budynkami nie zrobiono absolutnie nic by naprawić błędy i rozbudować produkt.... i znów nabijają ludzi w butelkę, oferując tę samą grę z tym, że w innym pudełko i z nieco zmienioną nazwą... Mimo wszystko nowe SimCity wypróbuję, choć faktycznie, cena mocno zniechęca.
  2. Czy coś wiadomo na temat silnika Glassbox jak wygląda możliwość przybliżenia kamery do trybu przechodnia? Bo póki co zbliżenie pokazywane było na wysokości średniej wielkości budynków mieszkalnych... a nie poziomu chodnika/ulicy oczami przechodnia. Czytałem w zapowiedziach, że ponoć nawet takie zbliżenie będzie możliwe... ale myślę, że chyba to były bzdury. Poza tym, czy jest coś takiego jak tryb "zabawy" - że tak to ujmę, który był ujęty w Sim City 4? Mam tu na myśli jeżdżące po mapie ze znaczkiem wozy policyjne, strażackie, autobusy, kolej etc. Można było w Sim City 4 kliknać na taki znaczek, wykonać zadanie np. wozem strażackim a po paru udanych próbach dostawało się nagrodę w postaci kasy lub budynków... czy o to Twórcy też zadbali? P.S. Cena 149zł za tę grę jest mocno przesadzona. Dałbym max 99zł biorąc pod uwagę cukierkową grafikę, nastawienie na multiplayer i ogólnie rzecz biorąc moim zdaniem odejscie od trybu citybuildera a postawienie na typową grę "Simopodobną".
  3. Czytałem ostatnio, że silnik Glassbox pozwala na swobodne obroty kamery etc. I zbliżenie nawet do widoku przechodnia.... No sorry, ale czy ktoś kto pisze taką bzdurę wie co to widok z trybu przechodnia? Jak nie, to niech odpali Cities XL i zobaczy jak wygląda ten tryb... bo póki co oglądałem jedynie tryb zbliżenia, mimo wszystko nad ulicą, ponad kilkupiętrowymi budynkami... Oj im dłużej tę grę oglądam, tym bardziej dochodzę do wniosku, ze to cukierkowa zabawka udająca symulator miasta a nie prawdziwy citybuilder... jednak Cities XL pod tym kątem jest lepsze, choć z masą wkurzających błędów.
  4. > > Problem polega na tym, że CitiesXL 2012 jakoś specjalnie się nie rozwija. Pewnie > kolejnej > > wersji gry już nie będzie. > Już jest ;) http://store.steampowered.com/app/231140 Co nie zmienia faktu, że nie poprawiono błędów a znów wypuszczono wersję z nieco większą ilością budynków... ech:/ Ale dzięki za link. Choć mam wrażenie, że Twórcy tej gry robią sobie jaja z ludzi którzy faktycznie ich produktem się interesują.
  5. Problem polega na tym, że CitiesXL 2012 jakoś specjalnie się nie rozwija. Pewnie kolejnej wersji gry już nie będzie. Poza tym jest kiepsko skompresowana skoro przy świetnym kompie (6x3.0Ghz procek, karta Radeon HD z serii 6700 i 8Gb DDR3 1333Mhz), gra się po prostu tnie już przy średniej wielkości mieście... porażka. Poza tym brak koleji, masa błędów technicznych i mechanicznych i brak trybu multiplayer, to najgorsze minusy tej pozycji... w moich oczach szybko straci swoją żywotność jeśli się w tych tematach nic nie zmieni. A nic nie zapowiada zmian na lepsze.
  6. > Twórcy zdecydowali się bowiem na pozostawienie w trybie online możliwości kilkustopniowego > przyspieszania czasu. Co oczywiste, funkcja ta działa wyłącznie w obrębie naszego miasta, > niezależnie od poczynań innych graczy. Jak więc łatwo się domyślić, znacznie zwiększa > to szanse na sukces tych osób, które będą w stanie zachowywać kontrolę i prowadzić działania > przy włączonej kompresji czasu. Ich miasto szybciej się zaludni, szybciej rozwinie, szybciej > i z większą częstotliwością będzie zbierać profity. > > Strasznie mi się to nie podoba. Nigdy nie lubiłem grać na przyspieszonym czasie, a takie > coś będzie mnie do tego zmuszało. Popieram. Stworzy to jakiś głupi dziki pęd wśród graczy... zamiast skupić się na grze, planowaniu, detalach i wzajemnej współpracy, wszyscy zaczną pędzić ku jak najszybszym efektom. Zabija to moim zdaniem ciekawość rozgrywki i zniechęca mnie do gry w sieci z innymi, gdzie jeden lubi w normalnym trybie grę a drugi tylko przeszkadza, nastawiając się na kolejne punkty.
  7. No dobrze... ale interesują mnie pewne rzeczy a mianowicie: 1. Czy będzie tutaj tryb widoku w oczach przechodnia, tak jak to ma miejsce w Cities XL? Czy tylko liczyć można na przybliżenie kamery, ale nie do poziomu samej ulicy/chodnika? 2. Czy będzie możliwość zagrania w zadania lub swobodna jazdę różnymi środkami komunikacji miejskiej/usług? Tak jak to miało miejsce w SC4 gdzie np. jechaliśmy wozem strażackim do pożaru i dostawaliśmy za to nagrodę, albo łapaliśmy złodzieja jadąc autem policyjnym i również za poprawnie wykonane zadania dostawaliśmy nagrodę? 3. Nie podoba mi się tryb przyspieszonego czasu w grze.. to mnie zniechęca do rozgrywki w sieci. Lubię się przygladać pracy w mieście które buduję, skupiać się na detalach, spokojnie planować... a tutaj włączy się jakiś dziki pęd, bo każdy będzie chciał mieć jak najszybciej najlepsze miasto.... KIEPSKIE ROZWIĄZANIE! W zasadzie te 2 kwestie mnie interesują, zaś 3-cia to moja uwaga... Pozdrawiam i jeśli ktoś zna bliżej grę, proszę o informacje dot. 2 pierwszych punktów, lub kontakt mailowy: khazad7@gmail.com Łukasz