ezils

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    21
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O ezils

  • Ranga
    Robotnik
  1. Dla mnie news jest bezsensu. Jak mozna porownywac sprzedaż gier multiplatformowych do ekskluziwów? Nie trzeba byc madrym człowiekiem aby wiedziec, ze Tomb Raider sie lepiej sprzeda. Jak wyglada sytuacja na całym świecie? Jest jakies info? Co do God of War Ascension - dla mnie swietne. GoW 3 lepsze, ale prequel trzyma poziom. Jest epickosc, zmiany (niewielkie), ale odczuwalne, a multi to dla mnie sama przyjemnosc. Jezeli Tomb Raider jest strasznie innowacyjny to jestem betonem w takim razie. W wielu momentach słaba kopia Uncharted. Owszem, gra jest dobra i przyjemnie sie przechodzilo, ale to zdecydowanie za malo (dla mnie) aby rozpoczac rozgrywke od nowa w niedalekiej przyszlosci.
  2. > Dla wielu z was grafika to tylko rozdzielczość i ilość polygonów. Tak, w pewnym momencie > konsola dochodzi do momentu kiedy już więcej detali dodać nie może. Robi natomiast, a > raczej developerzy gier, to o czym ciągle zapominacie. Przejrzyjcie sobie różne rozdania > nagród z ostatnich 3 lat za grafikę, oprawę artystyczną czy jak to tam będzie nazwane. > I co zobaczycie? Ano zobaczycie takiego Uncharted 3 hulającego na 7 letniej konsoli. > Zobaczycie też Podróż od małego studia. Możecie również trafić na Halo 4 dostępnego tylko > na x360. Jakim prawem? Nie mają może powalającej rozdzielczości ani cieniowania. Mają > za to co innego - design, artyzm. Każdy lubi inny rodzaj i zgaduję, że większość uzna > grafikę Battlefielda 3 na PC za obecnie najlepszą. Zgoda. Ale teraz powiedzcie czy na > twarzy nie pojawił wam się uśmiech oglądając jak nasza postać sunie po złocistym piasku > w ciepłych promieniach słońca przy nastrojowej muzyce grając/oglądając gameplay Podróży? > Albo czy wiele gier zaoferowało wam wyprawę w ośnieżoną wioskę tybetańską w Uncharted > 3? A komu nie opadła kopara do ziemi w czasie, gdy Kratos wspinał się na Olimp na plecach > tytana Gaia''i? Dzięki takim grom konsole wcale się tak nie starzeją. Mają swoje unikalne > tytuły, dla których samych tylko warto nabyć interesującą nas konsolę. Masz całkowitą racje. Ja musze przyznac, ze do dzisiaj nie widzialem na PC takiej gry jak Uncharted 2 i 3, God of War. Rewelacyjne tytuly, ktore zawstydzaja dzisiejszych developerow na PC. Jedynie co przykuwa moja uwage jezeli chodzi o oprawe to Crysis 3 (na PC). Reszta to ciagle to samo. Nie widzialem rowniez gry na PC z taka fizyka jak w Uncharted 3 - level na statku. Najbardziej "piaskowy piasek" i snieg w grach, widzialem wlasnie na PS3. Dziwne co? Wytlumaczcie moze jak Naughty Dog, Santa Monica wycisneli TAK DUZO z 7 letniej konsoli? To sie nazywa skill, to jest optymalizacja. Zajebista grafika, lokacje, warstwa artystyczna, gameplay, zero scin. Takich gier mam nadzieje, ze przybedzie na PS4 jeszcze wiecej i trzymam kciuki za tworcow. Ja mam dosc prosty podzial, komp do pracy, konsola do gier. Po co Wam te wszystkie cuda jak w Crysis 3? Gra bardzo fajna, ale to za malo w dzisiejszych czasach na ogromne uznanie za caloksztalt. Ogarnijcie sie i przestancie wojny prowadzic na stronie. Wiekszosz przychodow jest wlasnie z gier konsolowych i zobaczycie, ze na next geny developerzy beda sie w kolejkach pchali aby tworzyc coraz to nowsze gry. Wykorzystaja lepiej dostepny sprzet, niz ten na PC i chwala im za to ;)
  3. Zrozum, że po co mieli wszystkie karty odslaniac na start? Aby Microsoft dopiescil swoja konsole etc? Czysta zagrywka i tyle. Kto ma kupic PS4 to i tak kupi. Na E3 bedzie wysyp nowych informacji. Nie porownuj auta z konsola, to zupelnie inne rzeczy. Estetyczny wyglad konsoli raczej nie zacheci do kupna. Predzej gry, mozliwosc, cena. Na koncu wyglad moim zdaniem.
  4. ezils

    Tomb Raider - recenzja

    Pamietam i rozumiem, ze to nie jest gra o grobowcach. Nie liczylem na to, ze to one beda tematem nr 1. Cala reszta zostala niewystarczajaco dobrze przedstawiona wg mnie.
  5. ezils

    Tomb Raider - recenzja

    Mam ogromną nadzieję, że następna część bedzie o wiele lepsza. A propos grobowców to chodziło mi głównie o rozwinięcie tematu. Były, całkiem fajne, ale zdecydowanie za krótkie + na końcu PD i to wszystko. Być może będzię właśnie tak jak z Uncharted 1 - nieco spokojniej, a potem duże wow. To wydanie Lary zdecydowanie najlepsze. Czekam na sequel.
  6. ezils

    Tomb Raider - recenzja

    Małe sprostowanie: Nawet poziom animacji jest nie na dzisiejsze standardy, Lara - dobrze, a reszta? Nie jestem zwolennikiem tylko i wylacznie technicznych aspektów, grafiki, ale warto o tym wspomniec.
  7. ezils

    Tomb Raider - recenzja

    Miałem ogromne oczekiwania co do tej gry no i niestety sie troche zawiodlem. Nie rozumiem tych wszystkich ochow i achów... Jest tyle elementow zapozyczonych z Uncharted, widac to golym okiem i wypada to zdecydowanie gorzej. Wielu powie - no jak to, przeciez Naughty Dog zerznelo Tomb Raider. Część elementow ze starych odslon + Indiana Jones + mnostwo wlasnych pomyslow i innowacji. Nowy Tomb Raider natomiast wzorowal się na Uncharted i nawet nie przekonujcie wielu, ze jest inaczej. Postacie, charyzma Lary (i innych), zwroty akcji, klimat - dla mnie o wiele gorzej niz w Uncharted 2 i 3. Nie ukrywam, ze gralo sie calkiem przyjemnie, ale zbyt wiele rzeczy mnie po prostu irytowalo. Zagadki? Błagam... Narzekali ludzie na te w Uncharted, a sa po prostu lepsze od tych. Klimat ala LOST, panika na wyspie etc. - slabo przedstawione i nie poczulem tego tak jak to sobie wyobrazalem. Rozgrywka - super ulepszenia broni i nowe ruchy do odblokowania. Ciekawe rozwiazania z łukiem i nie tylko. Muzyka - calkiem spoko, ale ginela w wielu momentach i brakowalo jej do podbudowania napiecia. Dialogi - slabe i to strasznie. Fabula - niewykorzystany potencjal wg mnie. Akcja, elementy zaskoczenia - po Uncharted to zdecydowanie za malo + przewidywalne. Warunki pogodowe, atmosfera oddzialujaca na otoczenie - super. Projekty poziomow - na plus. W wielu momentach byla powtarzalnosc. Denerwujace były braki "wykonczen" znaczacych scen. Zabijamy BOSSA, slabe QTE, nie zachwyca prezentacja i nagle BAM koniec. Seriously? Za szybko sie wszystko w tej grze konczylo, grobowce, rozwalajce sie mosty etc. etc. Zabrakło takiej epickości, jak w Uncharted. Jestem nieco zdziwony bo albo to ludzie przesadzaja, albo to ja mialem jakies mega wygorowane oczekiwania. Nawet poziom animacji jest nie na dzisiejsze standardy, Lara - dobrze, a reszta? Nie jestem zwolennikiem tylko i wylacznie grafiki, ale warto o tym wspomniec. Zakonczylem gre majac 92% i nie zamierzam juz dalej grac. Gralem na najtrudniejszym poziomie i az tak trudno nie bylo. 6.5/10. 7 to absolutne maximum ze wzgledu na postać Lary, sentyment. Ta wyspę + wszystkie intrygi można było tak zajebiscie ukazać.... Niestety i strasznie nad tym ubolewam. Wybaczcie takie moje ochy i achy a propos Uncharted, ale czesc 2 i 3 to fenomenalne produkcje, od ktorych wrecz nie moglem sie oderwac i wielokrotnie mowilem do siebie: "WOW". Dwójka to chyba najlepsza gra w jaka w życiu grałem. Trójka jest tuż za nia.
  8. ezils

    God of War: Wstąpienie - recenzja

    No nie przesadzaj... Wg slizgawki sa fajne, nadaja dynamiki i fajnie wykonane. Mnie sie wszystko w tej grze podoba i moze dlatego tak bronie tego tytulu. Jedynie czego mi brakuje to Bogów, ale wiadomo... Rowniez mozna mowic, ze wspinamy sie jak w Assassins Creed. W wielu grac jest podobnie, ja bym to olał.
  9. ezils

    God of War: Wstąpienie - recenzja

    U mnie wieloletnia konsola, jeszcze "gruba" nie chodzi glosno, ale zauwazylem lekkie spadki FPS w kilku miejscach. Raz mi sie zawiesila konsola i chyba najwyzszy czas ja ponownie przeczyscic ;) Fatal-X graj dalej jest jeszcze bardziej zajebiscie... Nie wiem o jaki system skakania z kamyczka na kamyczek Ci chodzi.
  10. ezils

    God of War: Wstąpienie - recenzja

    Jestem pod koniec gry i smialo moge powiedziec, ze nie zaluje ani zlotowki. Rewelacyjna gra i po raz kolejny Santa Monica nie zawodzi. Ten moment, nad ktorym wielu plakalo i w zw z tym pojawi sie patch niebawem - nie rozumiem oburzenia. Byl to trudny moment, ale za drugim podejsciem przeszedlem. Gram na normalu, wystarczy miec taktyke i wprawe. Polecam gre kazdemu. Swietne lokacje, grafika, grywalnosc oraz nowe elementy mi zaimponowaly.
  11. > > Nie będę się mądrzył, ale jeśli tłumy idą na kulturoznawstwo, socjologię > czy psychologię, a potem myślą że rynek ich potrzebuje, to mogą się nieźle przejechać. > Zapomniałeś o zarządzaniu ;) Co do wypowiedzi tomek1 - bezrobicie myślisz, że jest tylko winą złych pracodawców? Zapomniałeś chyba o złym nauczaniu i przygotowaniu. Za mało miejsc pracy jest również. Rynek się kurczy. Spójrz co się z bankami dzieje. Jeden wykupił drugi i zamykają kilkanaście oddziałów.
  12. >> Odsieją zgłoszenia i znajdą rozsądnych kandydatów, bo te płacze dzieciaków na forum to > jeden worek, a aplikacje to drugi. Tylko ten pierwszy widzisz. > Nie nie. Widzę też ten drugi, ale przewaga tego pierwszego widoczna. Mogłem to inaczej napisać, ale oczywiście chętnych na to stanowisko nie zabraknie bo ludzi, którzy chcą nie brakuje. Laid Back ma rację. Po studiach zazwyczaj nic nie potraficie i sami pracodawcy to mówią publicznie. Studia w Polsce w ogóle (prawie) nie przygotowują do pracy, do życia w danej branży. Po to są staże i praktyki. Tak było od zawsze.
  13. Przecież to jest wycięty dźwięk z pierwszego pokazu gry. Animacja zrobiona przez fana.
  14. > Ludzie staż to staż. Tak, marna kasa, tak, pełen etat, nie, nie da się pogodzić z dziennymi > studiami w 90% przypadków. Staż to początek, pierwsze coś co się łapie po studiach i > nie można oczekiwać cudów. Jak się nie podoba, to radźcie sobie inaczej, nikt do niczego > nie zmusza. Czy gram.pl akurat stosuje taktykę "wymiany" stażystów tego nie wiem, wiem, > że niektóre firmy tak perfidnie robią... Udało mi się pogodzić pracę w pełnym wymiarze godzin (niekiedy dłużej), studia dzienne, czasami zlecenia w domu + rodzina. Nie było łatwo, ale dla chcącego... Jasne - trzeba było zrezygnować z wielu rutynowych wyjść co weekend. Wiadomo - każdy by wolał od razu normalne zatrudnienie, ale niestety w większości przypadków trzeba się wykazać i poświecić na początku. Są "firmy" i firmy. Jedni oszukują i wykorzystują ludzi , inni są uczciwi. Z pracownikami jest jak ze studentami niekiedy. Przychodzą aby odbębnić 8h i nara. Są też tacy (np ja) co wykonują swój zawód z czystej pasji i żyją z tego. Jeżeli Was nie interesuje oferta to po prostu olejcie to. Każdy słyszy o czym mówią w TV i nie tylko, o nowym zawodzie w Polsce - wieczny stażysta. Jest multum firm, które tak postępowały i postępują dalej, ale dopiero od jakiegoś czasu mówi się o tym głośno. Gdyby mnie interesowała oferta, nie miałbym zbyt wiele do roboty oprócz grania na PS3 to spróbowałbym swoich sił. Co do samej oferty to moim zdaniem wymagania małe nie są. Prawda jest taka, że już po 1 tygodniu można stwierdzić czy osoba nadaję się na to stanowisko.
  15. Początkowo miał być spin-offem? Pierwsza wypowiedź Jeana: http://www.youtube.com/watch?v=mt66Mnl5_4U