132132vcxx
Gramowicz(ka)-
Zawartość
6 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO 132132vcxx
-
Ranga
Wróg ludu
-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - recenzja
132132vcxx odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
[m- Out] -
RK nie jeździ Focusem WRC tylko Fiestą RS WRC. Taka drobna uwaga do tekstu.
-
Kolejne wideo z GRID: Autosport - jazda w warunkach ulicznych
132132vcxx odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Z tego co widziałem na screenach i filmiku to jestem zdania, że te kokpity po prostu nie są zrobione. Wrzucili tylko na chama widok z oczu kierowcy i zamaskowali blurem. Dla mnie to chałtura na maksa i próba wydojenia kasy po łatwiźnie. Ludzie narzekali, że nie ma widoku z kokpitu w gridzie 2 to dawaj zrobimy to tak, żeby jeszcze na popołudniową herbatkę zdążyć. Typowa logika angoli. Właśnie gram w grida 1 i tam kokpity są zrobione z najmniejszymi detalami, razem z takimi pierdołami jak włącznik systemu gaśniczego czy wyłącznik prądu. W 2008 roku to było możliwe, a nagle w 2014 cofamy się wstecz. Toć już w nfs porsche to ładniej wyglądało. -
Fajnie by było jakby do powrócili do tytułu Colin Mcrae Rally bez dopisku Dirt, bo dla mnie to już za mocno się kojarzy z Kenem "dzwonnikiem" Blockiem. Dla mnie marzy się, żeby mistrzowie kodu skusili się na licencję mistrzostw europy. By była fajna przeciwwaga dla badziewnego WRC 4 od makaronów.
-
> @ lanevorally To nie jest dźwięk turbo tylko przekładni/dyferencjału. Te cudeńka potrafią > bardzo głośno wyć podczas szybkiej jazdy. Turbo jest prawie niesłyszalne przez to. Chodzi mi o to że jak jeździ się fiestą r 2 i puści się gaz to słychać podtrzymanie turbo, (te pierdzenie z wydechu dla niekumatych) a nie powinno to mieć miejsca bo w fieście jest 1.6 bez turbo no i dyfer tam raczej nie świszczy bo go nie ma w tej ośce jest szpera :)
-
Ja zawiodłem się na WRC 4, myślałem, że makarony z Milestone trochę się przyłożą do nowej części. Przynajmniej tak wyglądało ze sloganów na oficjalnej stronie internetowej (realizm, autentyczność, symulacja). Ale wyszło na to, że olewają krytykę graczy i jak coś poprawiają to na odwal. I tutaj trzeba poruszyć kwestię dźwięków i pilota. OK jest trochę lepiej niż WRC 3, ale czy tak ciężko jest przejechać się deweloperom na domową rundę WRC (rajd Sardynii) i zobaczyć jak to wszystko gra. W tedy obyło by się bez kwiatków w stylu Fiesta R2 z dźwiękiem podtrzymania turbo. Lepsze dźwięki były już w Colinie 2.0. Przy okazji trzeba powiedzieć o pilocie, jest strasznie bezbarwny, (w WRC 1 był lepszy, ale też zbytnio nie wymiatał) do tego myli się, szczególnie na Finlandii gdzie jak się idzie dobrym piecem to nasz codriver może spowodować, że ładnie wydzwonimy, no ale trasy są krótkie więc idzie przeboleć. Jeśli chodzi o grafikę to widać autorzy trochę popracowali nad kokpitami, które zaczynają przypominać te prawdziwe, chociaż rewelacji zbytniej nie ma. Jeśli chodzi o modele samochodów to dosyć dziwacznie wygląda Peugeot 207 S2000 (dziwnie garbata maska), no i tylny zderzak w Evo IX za bardzo rzeczywistości nie przypomina. Jeszcze jedna kwestia dotycząca grafiki to wygląd samochodów na asfalcie niektóre stoją strasznie wysoko, jakby do szutrowego zawieszenie założyć felgi na asfalt. No dobra teraz fizyka, dosyć przyjemnie się jeździ tylko na śniegu moim zdaniem jest zbyt przyczepnie, rozumiem opony ze szwedzkim kolcem, ale aż tak mocno to nie trzyma. A na koniec może o tym co mnie najbardziej razi. Po pierwsze tryb kariery i brak możliwość stworzenia na początku własnego teamu, z którego później można by było wywalczyć angaż do fabryki. Trochę śmiesznie wygląda jazda w Pontus Tidemand Team wiedząc, że w realu to prywatny zawodnik. Przyczepić można się też do wyglądu strefy serwisowej. Cytryna, M-Sport czy Volkswagen mają całkiem inne namioty serwisowe a w grze tego nie widać. Dziwnie wygląda DS3 WRC na strefie serwisowej, która przypomina namiot prywatnego zespołu. Jest jeszcze trochę skuch autorów w tej grze, ale bardziej powinny one razić fanów rajdów od zwykłych graczy.