1xtra

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O 1xtra

  • Ranga
    Obywatel
  1. Dodzwoniłem się na tel kom. dowiedziałem się, że wysłali zapytanie do producenta i mam się dowiedzieć do godziny 17 co z tym mają zrobić. Jak coś to będę pisać na forum jakie są progresy.
  2. Dzwoniłem ponownie ale p. Rafał powiedział, że kolega wyszedł czy coś tam i nic nie wiadomo i nie wiem czy się rozłączył czy co ale jeśli tak działa ich firma to więcej u nich nie kupie żadnego produktu.
  3. [M] [Prosimy bez personaliów, wystarczą normalne sposoby kontaktu]
  4. Rozumiem. Problem to jest biuro obsługi klienta które jest przodownikiem pracy w firmie. Mi obojętnie czy dostaje 11 czy 2 języki, chodzi mi to ty by firma była sumienna i jak jest problem to go rozwiązała... Jeśli nie będę żądał zwroty pieniędzy a grę kupie sobie gdzieś indziej.
  5. Gdy będę dzwonił o 15 dam znać. A jaki jest twój problem?
  6. Dodzwoniłem się do firmy znalezionej pod adresem gram.pl sp. z o.o.ul.Dawidowska 10, Zamienie 05-500 Piaseczno wygrzebałem numer i tak od pana z działu handlowego dostałem numer do pani Marzeny czy jakoś, a od tej pani dostałem numer na kom. do p. Rafała. I tak jakoś ktoś odebrał. Ludzie tam pracują ale w dupie chyba mają numer biura obsługi klienta.
  7. Wchodząć głębiej w kontakty firmy otrzymałem nr kom. do jakiegoś p. Rafała podałem problem i powiedzieli, że jak się czegoś dowiedzą to dadzą znać przez maila. Jesli nic nie bd wiedział do 15 dalej będę dzwonił. Ponoć w biurze obsługi klienta pracuje parę osób, widocznie wszyscy na kawie.
  8. Widzę, że nie tylko ja się nie mogę dodzwonić... Dostałem BF4 lecz w pudełku nie ma instrukcji z cd-key''em. Może ktoś łaskawie odbierze telefon lub odpisze na formularz kontaktowy?