Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

PES 2016 będzie działać w 1080p na Xboksie One

9 postów w tym temacie

Boże święty. Żeby cieszyć się z takiego sukcesu i traktować to jako WOW. Piłka nożna, z zamkniętym stadionie, z kilkoma postaciami na murawie + plus widownia.. no kurde prawdziwi mistrzowie kodu motyla noga. To się robi żałosne już.

Sami twórcy często tłumaczą brak 1080 jakimiś bzdurami, a potem sami wywołują pośmiewisko ciesząc się jak dzieci w osiągnięciu takiego sukcesu w takiej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak 60 FPS? To w ilu działa FIFA? Ja nie mogę, jak już Kafar wspomniał, ta gra nie wymaga źdźbeł trawy animowanych z osobna na murawie... 1080p i 60 FPS w tej grze to jest powinność, nieważne czy na PS4, czy XBO (konsola MS jest słabsza, ale przecież nie aż tak bardzo).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma tylko słabsze GPU za to mocniej taktowane rdzenie procesora oraz dodatowa problematyczną ( dla multiplatformowców) pamięć ESRAM której im mało a te kości sa tak cholernie drogie.. Także słabsza może i na papierze ale w produkcji każdej sztuki jest pare dolcow drozsza od psa. Przynajmniej tak było na początku, az dziwota ze ps4 nie obniży ceny. Ale fakt faktem programistów mają zerowych żeby taką roznice zrobić w pes2015 haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2015 o 16:12, boruto napisał:

Ma tylko słabsze GPU za to mocniej taktowane rdzenie procesora o

Nie "tylko" słabsze GPU, ale aż. W grach liczy się głównie układ graficzny a nie procesor.

Dnia 23.07.2015 o 16:12, boruto napisał:

raz dodatowa problematyczną
( dla multiplatformowców) pamięć ESRAM której im mało a te kości sa tak cholernie drogie..

ESRAM nic nie daje, bo jest go za mało w stosunku do GDDR5 w PS4. W 32MB wiele nie zmieścisz a resztę musisz trzymać w wolnym DDR3.

Dnia 23.07.2015 o 16:12, boruto napisał:

Także słabsza może i na papierze ale w produkcji każdej sztuki jest pare dolcow drozsza
od psa.

Słabsza jest nie tylko na papierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika najwazniejsza wiadomo dlatego w pc regularnie co roku wymieniam, Jest dokładnie tak jak mówisz, tylko te 32MB nie sa po to aby cos w niej trzymać tylko szybko obracać i wymieniac tymi danymi... nie powinno się tam wrzucać tekstury która ciagle jest potrzebna tylko efekty, wybuchy itp. Często zauważamy w grach ze np. duzy wybuch z nagłym docięciem ta pamięć to może przepchnąć znacznie lepiej a ze 32MB jakby dali więcej to by cena konsoli wzrosla.. i w sumie dobrze ze nie dali bo i tak by nie korzystali. prościej pisać tak samo na ps4 i xbox , gdzie tu masz gddr5 a tu ddr3 po tyle samo i się dziwic ze hmm 900p. Wniosek1: ps4 jest szybsze i prostsze , wniosek2: xbox jest wolniejszy i trudniejszy wniosek3: jeśli chce im się pisać roznica w wydajności jest marginalna jeśli nie 720p vs1080p i chyba nie ma co dalej rozkminiac bo obie konsole sa fajne obie maja ciekawe eksy i jak ktoś nie ma PC to na obu konsolach może grac w mutliplatformy choć polecam pc ;P Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym przykładem jest destiny. Wygląda świetnie na obu konsolach 1080p i 30 fps. Najpierw betę dali na Xbox w 900. Ale jak stwierdzili usiedli z inz z MS i wyczarowali 1080p. Na dowód Digital foundry sprawdzilo i jest to samo co na ps4. Tylko destiny to wyjątek bo ta gra ich niby 500mln kosztowała a najwięcej to zrobienie silnika. Faktycznie wygląda świetnie ale na dłuższą metę nudzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2015 o 17:57, boruto napisał:

Najlepszym przykładem jest destiny. Wygląda świetnie na obu konsolach 1080p i 30 fps.
Najpierw betę dali na Xbox w 900. Ale jak stwierdzili usiedli z inz z MS i wyczarowali
1080p. Na dowód Digital foundry sprawdzilo i jest to samo co na ps4. Tylko destiny to
wyjątek bo ta gra ich niby 500mln kosztowała a najwięcej to zrobienie silnika. Faktycznie
wygląda świetnie ale na dłuższą metę nudzi

To że gra na PS4 działa i wyglada tak damo jak na XBO nie oznacza jeszcze, że developerzy optymalizowali grę na XBO. To oznacza, że gra na PS4 nie wykorzystuje sprzętu w pełni. 40% różnicy w mocy GPU to ogromna różnica.

Also, zapoznaj się z różnicami między DDR3 i GDDR5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak gpu 40% 1.2tflop vs 1.7tflop. A przepustowość pamieci roznica ok 100GB/s. A jeszcze lepiej by bylo jakby wszystko dzialalo jak na papierze. Ostatnio Wiesiek pokazał ze nie jest z tym tak zle ma nizsza rozdzielczość na xo ale nawet Digital foundry napisal ze byl grywalniejsza opcja bo mniej spadków wiec gdzie te procenty mocy że wyzsza rozdzielczość okupil większymi spadkami. W sumie polecam Digital foundry warto sobie ich testy gier czytać znajda najdrobniejszy szczegół i roznice miedzy poszczególnymi platformami danego tytulu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować