Zaloguj się, aby obserwować  
Maestro1992

Propozycje zamków do Heroes of Might and Magic 5

22 postów w tym temacie

Dnia 25.08.2006 o 17:53, Maestro1992 napisał:

Tu możecie wpisywać swoje pomysły na zamki :) Może jakiś z tych pomyśłów zostanie zrealizowany
:)

Ogólnie mogłes dopisać się do tematu ogólnego do heroes V ale mi to nie przeszkadza, powinnien być zamek z Behemotami, on jest super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 17:55, Filip92 napisał:

> Tu możecie wpisywać swoje pomysły na zamki :) Może jakiś z tych pomyśłów zostanie zrealizowany

> :)
Ogólnie mogłes dopisać się do tematu ogólnego do heroes V ale mi to nie przeszkadza, powinnien
być zamek z Behemotami, on jest super.



Jestem ciekaw czy może powstało by coś podobnego do Cytadeli albo zamek krasnoludów. W końcu trochę nowości by się przydało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 17:55, Filip92 napisał:

> Tu możecie wpisywać swoje pomysły na zamki :) Może jakiś z tych pomyśłów zostanie zrealizowany

> :)
Ogólnie mogłes dopisać się do tematu ogólnego do heroes V ale mi to nie przeszkadza, powinnien
być zamek z Behemotami, on jest super.

Wpełni sie z tobą zgadzam Behemoty sa wrecz boskie by były : trujace , ogniste , lodowate , prastare , cyborgi itd !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moje propozycje są takie:

przydałby się zamek orków i dla równowagi krasnoludów ze standartowymi jednostkami dla tych nacji.

Inne propozycje:

Baśniowy zamek: 1. leśne duszki (rzucają czar ruchome piaski), 2. skrzaty ( obnizają statystyki przeciwników), 3.gnomy ( grupowa inicjatywa i prędkość), 4.satyry (grupowa odwaga), 5.Leprechaun (garniec złota - przeciwnik zamiast atakowac szuka skarbu), 6.bazyliszek ( zamiana w kamień), 7. basniowy smok (czary)

Zamek cienia: 1.sługa cienia (straszy przeciwnika), 2.szarlatan ( rzuca choroby), 3.spijacz dusz ( kradnie duszę dowolnej jednostki przeciwnika, która staje się jego obrońcą), 4.iluzjonista ( żeby go zaatakować trzeba rozwalić najpierw iluzje), 5.mroczna bestia (teleportacja), 6. wędrowiec cienia (ostrze cienia- zaatakowana jednostka po śmierci przechodzi na stronę cienia), 7. władca cienia ( po śmierci rozpada się na trzy słabsze jednostki, które też trzeba rozwalić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no, tu żeś dowalił nieźle ;) lepperkauny potworkami 5 poziomu xD a pozatym mógłbyś sam coś wymyśleć, a nie zgapić cały zamek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2006 o 09:59, Delis napisał:

nie no, tu żeś dowalił nieźle ;) lepperkauny potworkami 5 poziomu xD a pozatym mógłbyś sam
coś wymyśleć, a nie zgapić cały zamek ;)


1.jeśli miałbym coś sam wymyslec to musiałbym przebudwac całą grę
2. w którejs turówce nie pamiętam w której leperchunay są nawet jednostką 7 poziomu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2006 o 10:05, Delis napisał:

ale to jest HoMM! tutaj te zielone gnojki są zawsze najsłabsze :/


no to masz cos nowego i niesamowitego:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najlepiej kontaktowac sie w sprawie jakichkolwiek pomyslow tyczacych sie bezposrednio mechaniki gry z Ururamem :) ktory zamieszkuje jaskinie behemota :) on ma bezposredni kontakt z Fabrycym Cambountem :) producentem Heroes 5 :) wiec wasze ciekawe sugestie maja na prawde duza szanse na zainstnienie w grze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie... dublujesz teraz! jest już taki sam temat (o innej nazwie poprostu) a ty dalej tu piszesz... ale nie chcę już wyręczać modków więcej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2006 o 10:10, Delis napisał:

taa... zajrzyj do mojego starego tematu "Konkurs na zamek HoMM5" http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&tpage=19
;) założyłem go jeszcze na innym koncie ;] tak wogóle to proponuje tam zamieszczać swoje pomysły,
żeby tematy sie nie dublowały...


sorki ze tu jeszcze odpowiem ale przejrzalem twoj temat i szczerze mowiac po za sama oprawa (nazwy historie itp) zaden zamek po za lukrowanym nie ma nic wspolnego z oryginalnoscia. Jestem uzalezniony od gier i gram we wszystko co ma cos wspolnego ze strategia. takie jednostki jak paskudztwo istnieja na przyklad w age of wonders. Sądze, ze w nowych zamkach powinny znalezc sie jakies nowe rozwiazania. Tak jak moj nieszczesny leperchuan. Nie spotkalem dotychczas jednostki ktora odciagalaby przeciwnika od walki w ten sposob.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To prawie oczywiste że w dodatku pojawi się Twierdza. Nie ma żadnych jednostek z tego zamku (a kto widziałkiedyś jakąkolwiek grę fantasy bez orków), żadna klasa bohatetów nie ma atrybutów - 1.atak 2.obrona doskonale posujących do Twierdzy.
Osobiście też bardzo chciałbym wreście mieć możliwość dowodzenia Twierdzą, jako że w hirołsach 3 był to mój ulubiony zamek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować