• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Cherry69

Przerwa techniczna - ile można?!

Pytanie

Czy ktoś może mi powiedzieć ile tutaj w sklepie trwa przerwa techniczna?? Wczoraj około godziny 23.00 chciałem dorzucić grę do koszuka. Wyskoczył mi komunikat, że trwa przerwa, zapraszamy za kilka minut. Teraz jest 9.00 i ciągle to samo!! Przecież to już 10 godzin, ludzie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Dokładnie! Mnie też to irytuje! Nie mogę w Pre-orderze zamówić AoE3, a jak sie skończy ta ich przerwa to pewnei zabraknie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hmm. Ja o ile dobrze pamiętam złożyłem zamówienie (miesiąc temu) koło godzin 22-23 i nie było problemu.
Może teraz coś się pozmieniało. Spróbuj koło południa lub napisz do nich mail''a do pomocy technicznej i spytaj lub przeczytaj regulamin sklepu.
Coś tam może być...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wczoraj tj. 10.11 możliwość składania zamówień niedziałał już od 18, co mnie bardzo denerwuje bo bardzo chciałem sobie guild wars zamówić a tak to .... mogli by coś z tym w końcu zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 11.11.2005 o 11:09, spec_naz_ist napisał:

Wczoraj tj. 10.11 możliwość składania zamówień niedziałał już od 18, co mnie bardzo denerwuje bo bardzo chciałem sobie guild
wars zamówić a tak to .... mogli by coś z tym w końcu zrobić.


Zaczęło działać coś koło 12.00. Oj niedobrze chłopaki, mogliście chociaż jakiś komunikat sensowny zostawić, a nie: "Zapraszamy za kilka minut" :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Niestety chwilowa przerwa techniczna w sklepie została wydłużona z powodu nieplanowanych problemów technicznych. Od kilku godzin ponownie możliwe jest składanie zamówień. Wszystkich którzy nie mogli w ciągu ostatniego wieczora i nocy złożyć zamówienia chciałbym bardzo przeprosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Temat stary, ale chyba wymaga odświeżenia, ze względu na ostanie wydarzenia.
Gram.pl nie zostało odpowiednio przygotowane do najazdu tysięcy wygłodniałych fanów wiedźmina. IMO uważam, że jest to porażka gram.pl. Wczorajsze "Wracamy za kilka minut" nigdy nie było tak irytujące :/ jak wy uważacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.06.2007 o 09:09, greg_f napisał:

jak wy uważacie?

Jak mi sie uda odpisac to Ci powiem. Jestem od 7:00 na nogach. Od tego czasu gram NIE DZIALA. Bo tych kilka sekund kiedy cos dziala, ''dzialaniem'' nazwac nie mozna. Dla mnie tragedia...
PS. EK Wiedzmaka juz moja ;)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

NO Panowie z CDP - nie popisaliście się - jeżeli chodzi o zabezpieczenie techniczne dostępu do sklepu gram.pl. na okolicznośc pre-orderów wiedźmina. Mozna powiedzieć, że ktoś z Waszej firmy był bardzo krótkowzroczny i zachował się jak miś o bardzo małym rozumku. Nie trzeba było być geniuszem, by przewidzieć wzmożony ruch w sklepie w takim dniu (szczególnie jeżeli weźmie się pod uwagę nakręcaną od początku spiralę marketingu i promocji w/w tytułu - nawet w prasie nie związanej z grami komputerowymi)
No i taka klapa !

W sumie dałbym sobie spokój z pisaniem oczywistości, ale z powodu tego, że wcięło mi już dwa żetony na darmową dostawę i wciąż od wczoraj nie mogę dostać się do koszyka, to pozwoliłem sobie skreślić tutaj kilka ciepłych słów uznania dla profesjonlnego podejścia do tak ważnego "eventu" dla CDP i gram.pl. Chylę czoła !!!

Mam jedynie nadzieję, iż po uporaniu się z "chwilowymi problemami technicznymi" - lol - jeszcze trochę jakichś - tam wiedzminów EK zostanie.

z odczuciem wielkiego rozczarowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przewidywałem osobiście problemy w czasie, kiedy ukaże się per-oder Wiedźmina. Jednak moim zdaniem nie ma co się burzyć. To wynikło właściwie z naszej winy (przeciążenia na stronie spowodowane dużą ilością osób), więc moim zdaniem nie powinniśmy mieć pretensji.
Poza tym pracownicy CDP to tylko ludzie, a nie jakieś super roboty stworzone do błyskotliwych napraw. I ode mnie pozdrowienia i podziękowania dla nich, że mimo tej wpadki takie rzeczy zdarzają się niezmiernie rzadko. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować