Zaloguj się, aby obserwować  
Fenrir_CFX

Ace Combat - Seria - Temat ogólny o legendzie gier lotniczych

38 postów w tym temacie

Wii tajcie, PS3 dajcie, z X-boxem spadajcie :P
Jako fan AC nie mogłem scierpieć braku tematu ogólnego o tejże cudownej serii gier i postanowiłem takowy założyć. Co do samej serii, należy się kilka słów wyjaśnienia.
Ace Combat, to seria strzelanek symulacyjnych (jak ładnie ostatnio nazywa się ten gatunek) w których latamy samolotami wojskowymi. Na serię składa się kilkanaście części:

- Ace Combat (początkowo znany jako Air Combat), wydany na PlayStation 1 w 1995 roku. O tyle o ile w Europie i USA I część nie zdobyła popularności, tak w Kraju Kwitnącej Wiśni osiągnęła status platynowej. Była to pierwsza gra na Sony PS (a może i w ogóle), w której występowały X-plane''y (najbardziej tajne samoloty, maszyny eksperymentalne oraz fikycjne). Polecam "spróbować" gry, znających angielski odsyłam dodatkowo na wikipedię pod adres http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Combat

- Ace Combat 2, również jedynie na PlayStation, wydana w 1997 roku gra. Naturalna ewolucja - lepsza grafika, nowe misje, kilka nowych samolotów (w tym przewijający się przez całą serię ADF-01 Falken). Zainteresowani grać, zainteresowani poligloci - http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Combat_2

- Ace Combat 3: Electrosphere, wydany w 1999 roku. AC3: E był rewolucją i podbił serca graczy. Usprawniony system kierowania, lepsza grafika, powalające samoloty i akcja osadzona w dalekiej przyszłości, co pozwoliło twórcom na wrzucenie do gry broni i samolotów urywających głowę na wysokości pasa. Najlepszy serwis o AC wziął swoją nazwę od podtytułu gry. Standardowo - link do obszerniejszego info: http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Combat_3:_Electrosphere

- Ace Combat 04: Shattered Skies (znany też jako Distant Thunder) był pierwszym AC wydanym na PlayStation2. Nowy engine, bardziej rozbudowana fabuła, nowe samoloty. Gracz wciela się w Mobius 1, dowódcę Mobius Squadron. W grze pojawił się system oceny misji - A (bardzo dobrze), B (dobrze), C (miernie) oraz S (super). Bardzo dobry tytuł. Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Combat_04:_Shattered_Skies

- Ace Combat 5: Squadron Leader (znany też jako Unsung War) - kolejna bardzo dobra gra na PS2. Podkręcona grafika, powrót niektórych X-plane''ów, po części Sequel Ace Combat: The Belkan War. Wydana na przełomie 2004/2005, odniosła duży sukces komercyjny. Jako że graczom podobały się samoloty, wprowadzono nawet specjalną serię modeli do składania, w której znalazł się np. ADF-01 Falken. Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Combat_5:_The_Unsung_War

- Ace Combat: The Belkan War (Ace Combat ZERO: The Belkan War), czyli ostatnia część wydana na PlayStation2. Jest to swoisty prequel Ace Combat 5, rozwiązujący kilka wątków fabularnych. Ciekawa fabuła, pokazana z perspektywy reportera śledzącego losy gracza 10 lat po właściwych wydarzeniach. Wywiady z przeciwnikami, a wszystko zrealizowane techniką green- i blue-screen. Poprawiony system zarządzania skrzydłowym, który odgrywa ważną rolę w całej grze. Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Combat_Zero:_The_Belkan_War

- Ace Combat X: Skies of Deception. Wydana tylko na PSP, zupełnie oddzielna historia z uniwersum AC. Akcja ma miejsce w niedalekiej przyszłości, jest kilka "konkretnych" broni oraz niezły poziom trudności. Jako "kieszonkowy AC" sprawdza się doskonale - sam nabyłem ten tytuł w grudniu 2006 i jak do tej pory, spędziłem przy nim ponad 95 godzin. Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Combat_X:_Skies_of_Deception

- Ace Combat 6: Fires Of Liberation. Jak na razie zapowiedziany tylko na X-Boxa 360, nie wiadomo o nim zbyt wiele. Akcja ma miać miejsce w 2015 roku na kontynencie Anean, ma poruszać wątki znane z AC04 (głownie dotyczy to Ulysses Asteroid), Squadron gracza ma się nazywać Garuda, a kryptonimem wywoławczym ma być Talisman. Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Combat_6

- Ace Combat Advance. Wydana w 2005 roku gra na GameBoy Advance, mająca własną historię, dziejącą się jednak w uniwersum AC. Gra zawiera 12 misji. Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Combat_Advance

Jako fan AC, jestem niepocieszony, że AC6 ma się ukazać tylko na X360, jednak Namco może wykonać podobny ruch, co w przypadku RidgeRacer 6 i RidgeRacer 7. Najpierw X360 dostanie AC6, a następnie PS3 dostanie AC7 będące podkręconą wersją Ace Combat 6. Jeżeli macie pytania odnośnie serii, piszcie. Postaram się pomóc w tym, w czym będę mógł. Myślę że Sita też będzie się udzielać w temacie, jako że również jest fanem Ace Combat. Spekulacje oraz dane na temat nowych części mile widziane :)

Nie opatrzyłem wpisu żadnymi screenami (dorzucam jedynie mapkę świata AC, zrobioną przeze mnie, dlatego niska jakość), albowiem internet jest ich pełen, a google nie boli ;P

P.S. Wszelkie literówki pomijać ;]

20070409224419

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yes, yes, yes! :D teraz tylko trzeba wyczekiwać na newsy o nowych maszynach. Musi się pojawić X-02 Wyvern, ADF-01 Falken, EF-2000 Eurofighter Typhoon, Dassault Rafale M i S-32 :D To jest obowiązkowy zestaw. Co do Wyverna jestem niemal pewny, bo gdzieś widziałem filmik w HD jak X-02 rozprawia się z bazą wroga za pomocą XAGMów. Naturalnie, możliwe jest że to był fanowski twór. Tak czy owak - dobrze wiedzieć, iż Ace Combat 6 będzie także na PS3 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AC6 będzie wypuszczony również w bundle: w skład wchodzi manetka+przepustnica, gra oraz niedostępny nigdzie indziej faceplate. Wszystko za 129$. http://news.teamxbox.com/xbox/13724/Ace-Combat-6-ACEEDGE-Flightstick-Bundle-Announced/

Napewno usztywnią cenę 129$- 129 Euro, czyli identycznie jak w przypadku Halo3 Legendary Edition. Jeżeli jednak wrzucą metalowe pudełko od gry to się nie będę 2 razy zastanawiał:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ce, reaktywujemy temat?:D

Wlasnie jestem po sesji z demem Ace Combat 6 wrzuconego na marketplace z okazji e3. Co sie rzuca w oczy? Samoloty^^ Trudno w to uwierzyc ale wygladaja jeszcze lepiej. Jezeli chodzi o pozostale aspekty grafiki to: a) powierzchnia i jednostki naziemnne wygladaja jak zwsze zle. b) Eksplozje i pioropusze po rakietach sa swietnie wykonane.

System rozgrywki nie ulegl zadnym wiekszym zmianom. Teren zmagan ulegl powiekszeniu. Samoloty staly sie czulsze. Nadal jednak jest to gra arcade, ale do rozgrywek multiplayer najlepiej zakupic AC w bundlu z kontrolerem Wprowadzono jedna nowosc. Zestrzeliwujac wrogie maszyny nabijamy pewien pasek podzielony na 4 czesci. Dzieki niemu mozemy poprosic jednostki znajdujace sie w poblizu o a) ogien zaporowy b) zaatakowanie okreslonej grupy jednostek. Juz przy 2 czesciach paska przeciwnicy maja przechlapane. Gdy rozkazalem zaatakowac wrogie F16 cala flota zakotwiczona w porcie oddala salwe rakietowa a sprzymierzency znajdujacy sie w poblizu natychmiast skierowali sie na oznaczone cele. Podejrzewam, ze odpalenie calego paska powoduje zlamanie ostatniej pieczeci i nadejscie armagedonu:P

Fabula zapowiada sie smakowicie. Tzn. nie dla wszystkich. Namco chyba wzoruje sie na Kojimie i funduje swoim fanom ogromna dawke ciezkostrawnego patosu, ktorego wiekszosc nie moze zdzierzyc. Osoby ktore uwazaja ze historia w MGS jest przerysowana i denna nie maja raczej czego tu szukac:P

Byc moze zrezygnowano z ocen. Po misji nie uswiadczylem zadnej planszy z podsumowaniem. To by bylo na tyle. Spadam bo sie juz BlueDragon konczy sciagac:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przeczę, reaktywujemy! Jestem po konferencji Ninny, gdzie zaprezentowali wagę jako przystawkę do Wii, więc pogadam o wszystkim :P
Samoloty MUSZĄ wyglądać lepiej, przecież to Next-Gen :P Screeny z wersji na X360 które widziałem... dość dawno (na oficjalnej stronie) były w 720p i prezentowały się doskonale. Mówisz że gameplay jest bardziej czuły - to dobrze. Denerwowały mnie opóźnienia w reakcjach samolotu, a skoro je poprawili to git. Co do paska zaś... Odpalenie 1/2 powoduje ściągnięcie floty i samolotów, to na całym pasku następuje pewnie eksplozja SWBM znana z Ace Combat X (Shock-Wave Ballistic Missile, możesz sobie wyobrazić jaki to ma power, powiem tylko że pozwala zdmuchnąć flotę wojenną jednym strzałem :P). Skoro graficznie prezentuje się wyśmienicie, to ja czekam na elegancko wypieczoną wersję na PS3 :p
No i screeny jakieś byś rzucił! :D

P.S. Czemu na gg nie odpowiadasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Cholera, zapomniałem...
Czym można latać w demku? Podejrzewam że wrzucili F-15, ewentualnie F-22 Raptor... Liczę na X-02 Wyvern, ale w demie nie będzie go na pewno :P
I sory za dwa posty jeden pod drugim :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2007 o 19:31, RX-8 napisał:

No i screeny jakieś byś rzucił! :D


Nie ma czym ich lapac:P Pewnie na gamespot juz sa:P

Dnia 11.07.2007 o 19:31, RX-8 napisał:

P.S. Czemu na gg nie odpowiadasz?


Ostatnio mialem format systrmu i jeszcze gg nie uruchomilem:P

Nie i nie. Do wyboru mamy tylko i wylacznie f16:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o Ace Combat 6: Fires of Liberation? Zastanawiam się nad kupnem. Oglądałem trailer z którego wynika, że gra opowiada jakąś historie, ma fabułę... więc nie walczymy bez celu.

Warto kupić? :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 14:27, Vernio napisał:

Wiadomo czy ta gra wyjdzie kiedyś na PS3?


Nie liczylbym na to. Project Aces robi teraz arcade shootera na Wii osadzonego w alternatywnej historii. Potem to juz raczej wezma sie za AC7;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam tą serię szkoda że nie ma jej jeszcze na PS3. Może w przyszłości...

Tak czy inaczej grywam teraz sobie w Ace Combat X: Skies of Deception na PSP. Próbuję wykonać wszystkie misje z rangą S na poziomie trudności Ace i jasna cholera ale to trudne.

Właśnie robiłem misje 15B: End of Deception II...i oczywiście ją zawaliłem, ale w jaki sposób...

Spoiler

już wszystkie wrogie samoloty zestrzelone, zostało mi tylko wlecieć do bazy wroga, rozwalić ostatniego Fernira i wylecieć. Wleciałem, rozwaliłem, ale nie wyleciałem...ekran się zaczął trząść od wybuchu i walnąłem o ścianę O_O. Fak, fak, fak!



Czy to w ogóle jest zgodne z prawami fizyki? Budynek się trzęsie to jakaś rzecz wewnątrz, w powietrzu, nie mająca fizycznie kontaktu z budynkiem też się będzie trząść?? Nie sądzę...ach, chyba czas na przerwę, bo zaczynam o takich rzeczach rozważać...

Problemem by zdobyć rangę S będę miał jeszcze najpewniej z misjami 5b, 7c oraz 9b. Czyli dwie misje eskorty + ta idiotyczna pt "Time Limit". Co ciekawe na normalu była tak łatwa że za pierwszym podejściem zdobyłem S, ha ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2010 o 00:27, Fatal-X napisał:

Czy to w ogóle jest zgodne z prawami fizyki? Budynek się trzęsie to jakaś rzecz wewnątrz,
w powietrzu, nie mająca fizycznie kontaktu z budynkiem też się będzie trząść?? Nie sądzę...ach,
chyba czas na przerwę, bo zaczynam o takich rzeczach rozważać...

Fala uderzeniowa powodowała drgania budynku i powietrza i w konsekwencji turbulencje w twoim myśliwcu. Czyli jak na moje oko wszystko się zgadza ;)

W AC X jeszcze nie grałem ale planuje się w niego jak najszybciej zaopatrzyć bo w AC 5 się po prostu zakochałem. Zdecydowanie jedna z najcudowniejszych gier na PS2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I w końcu mogę ogłosić: Victory is mine!
Wszystkie misje na każdym poziomie trudności zaliczone na poziomie Super. Tak jak myślałem wcześniej, najgorzej było z misjami 5b, 7c i 9b, zostały mi na końcu. Pierwszą z tej trójki zaliczyłem 7c, po prostu tak poleciałem doskonale że nie wiedziałem jak to się dzieje :P. Ale byłem happy ;). Potem padła 5b i na końcu 9b. Otrzymałem "Złote Skrzydła".

Ace Combat X bardzo polecam, czasami potrafi być wkurzającą grą z powodu swojej trudności(na najwyższym poziomie), ale nie odrzuca cię od siebie, tylko zmusza do coraz lepszej gry aż w końcu zostajesz asem ;].

Już prawie wszystko co się da na singlu, odblokowałem, zostało mi tylko trochę asów do ubicia i kolorków do odblokowania. Tylko jest ten jeden ból że nie mam z kim na multi pograć, choćby tyle by odblokować wszystkie części do samolotów...szkoda że nie ma możliwości gry online.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2010 o 23:12, Fatal-X napisał:

I w końcu mogę ogłosić: Victory is mine!
Wszystkie misje na każdym poziomie trudności zaliczone na poziomie Super. Tak
jak myślałem wcześniej, najgorzej było z misjami 5b, 7c i 9b, zostały mi na końcu. Pierwszą
z tej trójki zaliczyłem 7c, po prostu tak poleciałem doskonale że nie wiedziałem jak
to się dzieje :P. Ale byłem happy ;). Potem padła 5b i na końcu 9b. Otrzymałem "Złote
Skrzydła".

Fajnie :) Ja właśnie zakupiłem swoją na Allegro :) Szkoda że już prawie koniec tygodnia i będę musiał trochę dłużej czekać :P

Dnia 04.02.2010 o 23:12, Fatal-X napisał:

Ace Combat X bardzo polecam, czasami potrafi być wkurzającą grą z powodu swojej trudności(na
najwyższym poziomie), ale nie odrzuca cię od siebie, tylko zmusza do coraz lepszej gry
aż w końcu zostajesz asem ;].

Znam to uczucie z Ace Combat 5 ;] Na Hardzie świetnie się grało, i nawet przegrana nie zniechęcała do gry.
Czy w AC X są jakieś ukryte, wyższe niż Hard poziomy? (bo kiedyś widziałem grę i były trzy poziomy trudności)?

Dnia 04.02.2010 o 23:12, Fatal-X napisał:

Już prawie wszystko co się da na singlu, odblokowałem, zostało mi tylko trochę asów do
ubicia i kolorków do odblokowania. Tylko jest ten jeden ból że nie mam z kim na multi
pograć, choćby tyle by odblokować wszystkie części do samolotów...szkoda że nie ma możliwości
gry online.

Znaczy, można grać na dwóch tylko gdy ma się dwie konsole obok siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2010 o 23:55, Kosmitus napisał:

Fajnie :) Ja właśnie zakupiłem swoją na Allegro :) Szkoda że już prawie koniec tygodnia
i będę musiał trochę dłużej czekać :P

Jakoś zleci ;).

Dnia 04.02.2010 o 23:55, Kosmitus napisał:

Czy w AC X są jakieś ukryte, wyższe niż Hard poziomy? (bo kiedyś widziałem grę i były
trzy poziomy trudności)?

Jest standardowo Easy, Normal i Hard + poziom Ace który odblokowuje się po przejściu gry na hardzie.

Dnia 04.02.2010 o 23:55, Kosmitus napisał:

Znaczy, można grać na dwóch tylko gdy ma się dwie konsole obok siebie?

Tak. W multi może grać w sumie 4 graczy, czyli do takiej gry potrzebne by były 4 PSP oraz 4 Ace Combat X...no i czwórka graczy oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie gram w AC X ;] Oczywiście od razu wrzuciłem Hard, bo miałem doświadczenie z Unsung War (wolę ten podtytuł "piątki" ;)) Na początku szło jak z płatka i większość misji przeszedłem na S, ale teraz lekko się rozbiłem o misję, w której najpierw trzeba zestrzelić samoloty transportowe z jakąś bronią laserową, a potem zniszczyć placówkę wroga (która zaraz ma wylecieć w powietrze) zanim dojedzie do niej pociąg z tymi kretynami rebeliantami (już ze 4 razy nie zdążyłem :P). Ale to nic, jutro się uda ;)
Co do samej gierki to jest świetna, ale jednak brakuje jej sporo do AC5. Twoi skrzydłowi są teraz właściwie bezimiennymi pionkami, rozmowy w czasie walki nie mają już tych emocji, a i sama fabuła też jest mniej rozbudowana. Wszystko to w sumie sprawia, że klimat nie jest już tak genialny. System lotu i walki właściwie bez zmian, oprócz paru różnic wynikających z mniejszej ilości przycisków w PSP w stosunku do pada PS2. Ale na plus zaliczam inteligencje wrogów, zwłaszcza w dalszych misjach. Mam wrażenie że latają znacznie lepiej niż w AC5. W piątce nawet najlepsze asy dawały się łatwo zestrzelić gdy już ich zaszliśmy od tyłu, a tutaj bardzo szybko skręcają i starają się unikać rakiet. Podobnie też, dużo rzadziej dają się nabrać na sztuczkę z atakiem od przodu (Lecisz z wrogiem "na czołówkę" i odpalasz rakiety gdy jest w zasięgu, jeśli miałeś wroga na środku ekranu to jest trupem, ale w X często skręcają gdy próbujesz to zastosować.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ach zapomniałem:
Podczas gry występuje u mnie taki błąd:
Niektóre wstawki pomiędzy misjami czasami kończą się przedwcześnie, tak jakbym wcisnął coś by je pominąć. Nie ma reguły kiedy się to stanie, czasem wszystko jest ok a czasem nie. To wkurza ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2010 o 23:30, Kosmitus napisał:

Właśnie gram w AC X ;] Oczywiście od razu wrzuciłem Hard, bo miałem doświadczenie z Unsung
War (wolę ten podtytuł "piątki" ;)) Na początku szło jak z płatka i większość misji przeszedłem
na S, ale teraz lekko się rozbiłem o misję, w której najpierw trzeba zestrzelić samoloty
transportowe z jakąś bronią laserową, a potem zniszczyć placówkę wroga (która zaraz ma
wylecieć w powietrze) zanim dojedzie do niej pociąg z tymi kretynami rebeliantami (już
ze 4 razy nie zdążyłem :P). Ale to nic, jutro się uda ;)

Za pierwszym razem większość misji na S, na hardzie? To nieźle ci idzie ;]. Aczkolwiek te najtrudniejsze są przed tobą :d.
Kojarzę misję - 10b "Break in" i mam radę, w jej drugiej części, tej z pociągiem, zaraz po starcie afterburnery na full power i leć w stronę pociągu i zaminowanych fabryk ignorując dwa miraże nieopodal. Na wskaźniku pociąg jest niby daleko od fabryki, ale potrafi niestety mocno przyśpieszyć kiedy ty byś się zajmował czymś innym i game over.

Dnia 25.02.2010 o 23:30, Kosmitus napisał:

Co do samej gierki to jest świetna, ale jednak brakuje jej sporo do AC5. Twoi skrzydłowi
są teraz właściwie bezimiennymi pionkami,

Niestety i co dodatkowo irytuje to to, że sojusznicze lotnictwo jest prawie żadną pomocą...no może czasami się sprawdzają jako mięso armatnie, coś co odwraca uwagę od ciebie, lecz w porównaniu do takiej szóstej części Ace Combata gdzie można wydawać rozkazy swoim wingmanom i oni coś konkretnego robią - to jest straszna bieda :-/.

Dnia 25.02.2010 o 23:30, Kosmitus napisał:

rozmowy w czasie walki nie mają już tych emocji,
a i sama fabuła też jest mniej rozbudowana. Wszystko to w sumie sprawia, że klimat nie
jest już tak genialny.

Części na PS2 chyba faktycznie są lepsze, chociaż powiem szczerze że pamiętam je już jak przez mgłę :P. Ech, tyle lat minęło :P. Pamiętam tylko że przy wszystkich się zawsze świetnie bawiłem.

Dnia 25.02.2010 o 23:30, Kosmitus napisał:

System lotu i walki właściwie bez zmian, oprócz paru różnic wynikających
z mniejszej ilości przycisków w PSP w stosunku do pada PS2. Ale na plus zaliczam inteligencje
wrogów, zwłaszcza w dalszych misjach. Mam wrażenie że latają znacznie lepiej niż w AC5.
W piątce nawet najlepsze asy dawały się łatwo zestrzelić gdy już ich zaszliśmy od tyłu,
a tutaj bardzo szybko skręcają i starają się unikać rakiet. Podobnie też, dużo rzadziej
dają się nabrać na sztuczkę z atakiem od przodu (Lecisz z wrogiem "na czołówkę" i odpalasz
rakiety gdy jest w zasięgu, jeśli miałeś wroga na środku ekranu to jest trupem, ale w
X często skręcają gdy próbujesz to zastosować.)

Wrogie SI potrafi zaskoczyć. Czasami dzieje się tak że wybierasz sobie jakiś cel z gromady i próbujesz go dorwać, kiedy w końcu wyrówna i siądziesz mu na ogonie to okazuje się że kolega czy koledzy już siedzą na twoim i go kryją :d. Także bywa ciężko.

Dnia 25.02.2010 o 23:30, Kosmitus napisał:

Podczas gry występuje u mnie taki błąd:

Ha, czyli ktoś prócz mnie ma taki problem! ... Niestety ale tutaj nie potrafię pomóc, sam mam taką niedoróbkę i nie wiem z czego wynika. Szukałem jakiś tematów o tym błędzie na innych forach, stricte o serii Ace Combat i nic nie znalazłem. Ja już się z tym właściwie pogodziłem.

Tak czy inaczej, miłej gry, jeśli będziesz miał jakieś inne problemy z grą to pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2010 o 02:37, Fatal-X napisał:

Za pierwszym razem większość misji na S, na hardzie? To nieźle ci idzie ;]. Aczkolwiek
te najtrudniejsze są przed tobą :d.

W końcu zjadłem zęby na AC5 :)

Dnia 26.02.2010 o 02:37, Fatal-X napisał:

Kojarzę misję - 10b "Break in" i mam radę, w jej drugiej części, tej z pociągiem, zaraz
po starcie afterburnery na full power i leć w stronę pociągu i zaminowanych fabryk ignorując
dwa miraże nieopodal. Na wskaźniku pociąg jest niby daleko od fabryki, ale potrafi niestety
mocno przyśpieszyć kiedy ty byś się zajmował czymś innym i game over.

Rzecz w tym że ja jestem bardzo pazerny na wrogie myśliwce ;p Gdybym się w ogóle nimi nie zajmował to pewnie bym misję ukończył dużo szybciej. Dzisiaj spróbowałem kilka razy i przeszedłem od razu na S :P Zobaczyłem tylko na szybko (chciałem dokończyć Parasite Eve 2 - emulacja gier z PSX na PSP wymiata) kolejną misje i zapowiada się czadowo :D Zaczyna mi się to kojarzyć z Macrossem XD

Dnia 26.02.2010 o 02:37, Fatal-X napisał:

Niestety i co dodatkowo irytuje to to, że sojusznicze lotnictwo jest prawie żadną pomocą...no
może czasami się sprawdzają jako mięso armatnie, coś co odwraca uwagę od ciebie, lecz
w porównaniu do takiej szóstej części Ace Combata gdzie można wydawać rozkazy swoim wingmanom
i oni coś konkretnego robią - to jest straszna bieda :-/.

W AC5 też niby można było wydawać rozkazy i nawet przydzielać samoloty swoim towarzyszom ale jak udało im się zestrzelić po jednym przeciwniku w ciągu misji to był to duży sukces. Za to rozmowy z nimi przez radio były świetne ;)

Dnia 26.02.2010 o 02:37, Fatal-X napisał:

Części na PS2 chyba faktycznie są lepsze, chociaż powiem szczerze że pamiętam je już
jak przez mgłę :P. Ech, tyle lat minęło :P. Pamiętam tylko że przy wszystkich się zawsze
świetnie bawiłem.

Ja grałem tylko w AC5. Miałem zagrać w Ace Combat Zero: The Belkan War ale obecnie moje PS2 nie jest na chodzie więc zwróciłem się w stronę PSP.

Dnia 26.02.2010 o 02:37, Fatal-X napisał:

Wrogie SI potrafi zaskoczyć. Czasami dzieje się tak że wybierasz sobie jakiś cel z gromady
i próbujesz go dorwać, kiedy w końcu wyrówna i siądziesz mu na ogonie to okazuje się
że kolega czy koledzy już siedzą na twoim i go kryją :d. Także bywa ciężko.

Naprawdę, w tej części odczuwa się od wrogich fighterów dużo większą presję niż w piątce :) I dobrze, przynajmniej czuć że to do czego strzelasz próbuje się bronić ;)

Dnia 26.02.2010 o 02:37, Fatal-X napisał:

Ha, czyli ktoś prócz mnie ma taki problem! ... Niestety ale tutaj nie potrafię pomóc,
sam mam taką niedoróbkę i nie wiem z czego wynika. Szukałem jakiś tematów o tym błędzie
na innych forach, stricte o serii Ace Combat i nic nie znalazłem. Ja już się z tym właściwie
pogodziłem.

Wydaje mi się że coś na to wymyśliłem. Zaraz po zakończeniu misji, gdy pojai się komunikat "MISSION ACCOMPLISHED", nie należy nic wciskać i wtedy filmik odtworzy się prawidłowo. Jak na razie muszę to przetestować bo to że 2 razy mi się udało może być przypadkiem...

Dnia 26.02.2010 o 02:37, Fatal-X napisał:

Tak czy inaczej, miłej gry, jeśli będziesz miał jakieś inne problemy z grą to pisz.

Dzięki, dam sobie radę ale jak coś to wiem gdzie pisać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować