Zaloguj się, aby obserwować  
qaz11

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (STALKER: Czyste Niebo) - Temat ogólny

7137 postów w tym temacie

U mnie pojawił się ciekawy bug, przestały pojawiać się artefakty, pierwszy raz na tych zbiornikach na stacji benzynowej w Dolinie Mroku, drugi raz przy takim sporym elektro z emisją psioniczną w rogu Wysypiska.
Wykrywacz szaleje, widać te dymki świadczące o obecności artefaktu i nic.


Spoiler
A motyw z ekwipunkiem podczas szukania Kła jest lekko przegięty, co to ma być Half-Life:(
Koniec spoilera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie,też mam problem. otóz po otrzymaniu wiad, o zbliżającej sie emisji(całkowite zaskoczenie bo wkroczylem na zajmowane prze wrogo do mnie nastawionych bandytów wysypisko)cofnołem sie do kordonu i... teraz sie zaczeło-zadanie zostalo"niedokonczone"(emisji nie ma a schron na wyspisku dalej sie pokazuje) a po przejsciu do Doliny Mroku nie moge zakonczyc zadania z dowodca posteronku.Po kazdym wkroczeniu do kazdej lokacji musze odczekac tak z 2 min az mi wczyta ludzi ale nie dziala to z Dolina. Jakas porada, sugestia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No jasne... Genialnie... Jestem już przy moście do Limańska i cały czas gra się tam crashuje.
> Miał ktoś coś podobnego? Domyślam się, że trzeba będzie wczytać wcześniejszy sejv i powtórzyć
> godzinę z rozgrywki... Eh, jednak wersja premierowa potrafi dać się we znaki :/


Tak dużo osób tak ma.Proponowałbym poczytać kilkanaście wcześniejszych stron to byś się dowiedział ... bo jeśli każdy tak będzie pisać że mu sie crashuje to w tym temacie jeden wielki spam będzie.

> To akurat na nic się nie zda. Mam takiego lapa, że gry, które powinny działać beż żadnych
> problemów strasznie się tną, a takie tytuły, których mój komp w ogóle nie powinien ruszać
> działają niekiedy doskonale... Oo


Może masz zintegrowaną kartę graficzną.Dużo gier nie współpracuje z takimi.Mimo wszystko jakbyś podał co masz w tym laptopie i jego model może by się udało rozwiązać Twoje wątpliwości.


> Czy wy też macie wrażenie że po otrzymaniu questa z cyklu "ochroń obóz przed mutantami"
> potwory spawnuja się niedaleko obozu??

Ja tak miałem w SoC ... przeważnie czekałem aż się łaskawie zrespią ale jak to nie działało dawałem quick save a potem load quick save i działało ... chociaż w kilku przypadkach zdarzyło się że to także nie przynosiło efektu.Na szczęście mi nie przeszkadzało to w kontynuowaniu rozgrywki ... wręcz pomagało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 12:09, falloutomaniak napisał:

Czy wy też macie wrażenie że po otrzymaniu questa z cyklu "ochroń obóz przed mutantami"
potwory spawnuja się niedaleko obozu??


Nie,ja sie z czyms takim nie spotkałem-prawdopodobnie jest to jakis błąd gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem a mianowicie : po utracie ekwipunku mam sie udac do agropromu i wejsc do skrytki strieloka tak jak w pierwszej czesci gty , tyle tylko ze wejscie jest zastawione wlazem kanalizacyjnym i nie mozna wejsc a PDA wyraznie pokazuje to miejsce i nie wiem co mam tam dalej robic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 12:09, falloutomaniak napisał:

Czy wy też macie wrażenie że po otrzymaniu questa z cyklu "ochroń obóz przed mutantami"
potwory spawnuja się niedaleko obozu??


Miałem taką sytuację na bagnach jeszcze. SPOILER Jak otrzymałem zadanie przejęcia żwirowni. Po jej przejęciu automatycznie pojawil sie komunikat że żwirownia jest atakowana. Za każdym razem kiedy wybiliśmy wszystkie snorki komunikat natychmiast się powtarzał. I tak aż o upadłego, aż zignorowałem i poszedłem w inną stronę, wtedy snorki wszystkich wybiły:/ koniec spoilera

U was też stalkerzy w kordonie chodzą w egzoszkieletach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.09.2008 o 12:24, Mychaa napisał:

Miałem taką sytuację na bagnach jeszcze. SPOILER Jak otrzymałem zadanie przejęcia
żwirowni. Po jej przejęciu automatycznie pojawil sie komunikat że żwirownia jest atakowana.
Za każdym razem kiedy wybiliśmy wszystkie snorki komunikat natychmiast się powtarzał.
I tak aż o upadłego, aż zignorowałem i poszedłem w inną stronę, wtedy snorki wszystkich
wybiły:/
koniec spoilera


Mam nadzieje że to tylko bugi, a nie ten wysławiany A-life

Dnia 07.09.2008 o 12:24, Mychaa napisał:

U was też stalkerzy w kordonie chodzą w egzoszkieletach?


No u mnie też biegało kilku takich. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 12:11, Codipar napisał:

> No jasne... Genialnie... Jestem już przy moście do Limańska i cały czas gra się
tam crashuje.
> Miał ktoś coś podobnego? Domyślam się, że trzeba będzie wczytać wcześniejszy sejv
i powtórzyć
> godzinę z rozgrywki... Eh, jednak wersja premierowa potrafi dać się we znaki :/



Tak dużo osób tak ma.Proponowałbym poczytać kilkanaście wcześniejszych stron to byś się
dowiedział ... bo jeśli każdy tak będzie pisać że mu sie crashuje to w tym temacie jeden
wielki spam będzie.


Kilkanaście stron temu? Wybacz, ale śledzę ten wątek od czasu do czasu, w wyszukiwarce w tym temacie też nic nie znalazłem - mógłbyś jaśniej? Chyba że chodzi ci o to, że trzeba od nowa zacząć daną lokację, to wtedy questy będą normalnie działały - to miałeś na myśli?

Swoją drogą ciekawe - domyślnie w kombinezonie SEVA mam ochronę kuloodporną na 15. Montuję w nim dodatkowe płyty z kevlaru i mam wtedy 30 tej ochrony. Następnie zapisuję i wczytuję grę i mam znów 15 o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 12:39, Cveni napisał:

> > No jasne... Genialnie... Jestem już przy moście do Limańska i cały czas gra
się
> tam crashuje.
> > Miał ktoś coś podobnego? Domyślam się, że trzeba będzie wczytać wcześniejszy
sejv
> i powtórzyć
> > godzinę z rozgrywki... Eh, jednak wersja premierowa potrafi dać się we znaki
:/
>
>
>
> Tak dużo osób tak ma.Proponowałbym poczytać kilkanaście wcześniejszych stron to
byś się
> dowiedział ... bo jeśli każdy tak będzie pisać że mu sie crashuje to w tym temacie
jeden
> wielki spam będzie.

Kilkanaście stron temu? Wybacz, ale śledzę ten wątek od czasu do czasu, w wyszukiwarce
w tym temacie też nic nie znalazłem - mógłbyś jaśniej? Chyba że chodzi ci o to, że trzeba
od nowa zacząć daną lokację, to wtedy questy będą normalnie działały - to miałeś na myśli?

Swoją drogą ciekawe - domyślnie w kombinezonie SEVA mam ochronę kuloodporną na 15. Montuję
w nim dodatkowe płyty z kevlaru i mam wtedy 30 tej ochrony. Następnie zapisuję i wczytuję
grę i mam znów 15 o.O



Tak mniej więcej to miałem na myśli.Ja nie zagłębiałbym się teraz zbytnio w tę grę do wyjścia patcha poprawiającego to i owo.Save i tak nie będą działać a gra będzie działać płynniej i nie będzie tylu bugów.A teraz wszyscy narzekają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lewitujące kaemy, wyrastające spod ziemi niezliczone zastępy mutantów/wrogich stalkerów, skrytki "pożerające" wszystkie modyfikacje wyposażenia, zmiany pogody po wczytaniu sejwa, nieśmiertelne pijawki, skopany dialog uniemożliwiający dołączenie do Wolności, boska wręcz percepcja oraz wykształcony szósty zmysł wrogów, mnogość CTD i o wiele, wiele więcej - wszystko to sprawia, że gra bardziej odpycha, aniżeli przyciąga. Jaka szkoda, że twórcy aż w takim stopniu nie przyłożyli się do testowania i pozostawili graczom błędy klasy A.

Bez patchy nie ma co grać ponownie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazwanie tej gry zabugowaną to za mało. Tutaj co drugi element nie działa, albo poważnie szwankuje. Chciałem rozwalić bandytów na wysypisku i niestety chyba sie już nie da z powodu sporej ilości bugów. Postanowiłem zrobić samodzielny rajd na bazę bandytów, ale drzwi hangaru się zamykają i nie mogę wejść do środka, co jest raczej normalne. W ten sposób twórcy zabezpieczają się przed utratą postaci kluczowych, tak samo uniemożliwiając wyjęcie broni na terenie bazy. Jednak czasami mogę wyciągnąć tam broń albo drzwi się otwierają. Wtedy kluczowi npce wariują, zaczynaja znikać albo sie pojawiać. W skrócie "wtf?" . Dałem sobie spokój z wojną frakcji i poczekam na patcha.

Ktoś z was może widzał jakąś nową broń, albo przedmioty? Narazie widziałem tylko tą kamizelkę czystego nieba i detektory. Czy oni w ogólę coś nowego dodali? Proszę o odpowiedź, bo jestem ciekaw...

Jeszcze fajny bug na deser. U mnie wszystkie modele TRs 301 (ZM LR-300ML) trzymane przez npców, bądź też leżące na ziemi mają zamontowany tłumik. U was też? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 13:02, bzyk bzyk napisał:

mam pytanie wiecie moze gdzie podziały sie podziemia prypeci i ile jest zkończeń bo jezeli
jedno to do bani:/



Nie ma podziemi Prypeci.Pisano już o tym z 2 - 3 strony wcześniej ... Szkoda no ale cóż na to poradzić.Miały być a nie ma ...

Dnia 07.09.2008 o 13:02, bzyk bzyk napisał:

Ktoś wie gdzie znajdę Moda do Clear sky na powiększanie plecaka?( 60 kg to dla mnie za
mało). Te mody z SoC nie działają.

Będę wdzięczny.


Nie sądzę że są już mody co CS , ale jeśli śa to nie wiem gdzie takowe można znaleźć ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narzekań ciąg dalszy:
- w późniejszych etapach gry - brak handlarzy, mechaników oraz przewodników SPOILER i dostań się do siedziby Czystego Nieba po zdobyciu mostu do Limańska... SPOILER
- członkowie baz znikają, co uniemożliwia odebranie nagród w późniejszym czasie, np. cała Wolność, Kordon, baza za nasypem kolejowym. A PDA wciąż wskazuje, że są nagrody do odebrania...
- i wciąż pojawiający się quest z zombi w Jantarze :/

Mam nadzieję, że te patche się szybko pojawią.
I jeszcze pytanie, bo może jakoś przeoczyłem dlaczego tak jest - dlaczego nie wszyscy mechanicy mogą ulepszyć nam sprzęt?

SPOILER Czy da się gdzieś schować broń przed tym jak okradają nas bandyci i potem ją wziąć? SPOILER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też coś dorzucę:
Na wysypisku mam w queście głównym spotkać się z gościem (którego atakują psy i wskakuje na kamień) i wycuiągnąć z niego informacje. Po rozwaleniu psów i krótkiej rozmowie quest jest zaliczony i na tym koniec...nie mam dalej żadnego zadania!!!
Może mi ktoś pomóc, co mam dalej robić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 13:15, Śpiący... napisał:

Też coś dorzucę:
Na wysypisku mam w queście głównym spotkać się z gościem (którego atakują psy i wskakuje
na kamień) i wycuiągnąć z niego informacje. Po rozwaleniu psów i krótkiej rozmowie quest
jest zaliczony i na tym koniec...nie mam dalej żadnego zadania!!!
Może mi ktoś pomóc, co mam dalej robić???


SPOILER Udaj się wtedy do Doliny Mroku by dalej podążać za Kłem. SPOILER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować