Zaloguj się, aby obserwować  
gothicsheep

E-commerce

12 postów w tym temacie

Zainspirowany ta dziedzina po wczorajszym buszowaniu na goldenline.pl postanowilem zalozyc ten topic. W zasadzie jestem w tej kwestii zielony, ale bardzo chcialbym sie czegos na ten temat dowiedziec, najlepiej od doswiadczonych osob (chocby niektorych konsuli), bo nie powiem, zaciekawilo mnie to. Na czym to tak konkretnie polega? Co trzeba wiedziec, umiec? Na jakie studia sie wybierac? Slowem, zapraszam do dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie Powinieneś wiedzieć:

- Co chcesz sprzedawać, by było to łatwo zdobyć i był na tym jakiś zysk.

I powinieneś umieć:

- Opisać produkt tak by zachęcić dobrze klienta oczywiście zgodnie z prawdą.

To z mojej strony, Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest temat rzeka ;) i raczej nie da się tego ująć w kilku zdaniach. Jeszcze zależy w jak szerokim znaczeniu się rozpatruje. Bo e-Commerce to nie tylko handel elektroniczny, ale także tworzenie i zarządzanie serwisem internetowym, odpowiednie wskazówki jakie elementy umieszczać na stronie, komunikacja z klientem, promocja, płatności elektroniczne. To wszystko, co jest związane ze sprzedażą, tyle że przez Internet :) zresztą e-Commerce to nie tylko sklepy, ale też aukcje, pasaże handlowe, wirtualne giełdy itp. itd. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2008 o 16:27, PapaJaguar napisał:

Wg. mnie Powinieneś wiedzieć:

- Co chcesz sprzedawać, by było to łatwo zdobyć i był na tym jakiś zysk.

A czy e-commerce polega tylko na sprzedazy? ;> Wprowadzanie nowych pomyslow i rozwiazan w zycie droga elektroniczna tez sie chyba do tego zalicza, poza tym chyba jeszcze za wczesnie na takie wybory. Poki co wole swobodnie podyskutowac. ;-)

Dnia 27.07.2008 o 16:27, PapaJaguar napisał:

I powinieneś umieć:

- Opisać produkt tak by zachęcić dobrze klienta oczywiście zgodnie z prawdą.