- 0
Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Mirror''s Edge - zwiększenie FPS
Zadane przez
kotfilon,
Pytanie
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Witam.
W grze Mirror''s Edge plikiem odpowiedzialnym za ustawienia graficzne/dziwiękowe itd odpowiedzialny jest plik TdEngine, który mieści się (domyślnie) Moje Dokumenty/EA Games/Mirror''s Edge/TdGame/Config
Można w nim zmienić zaawansowane ustawienia, rozdzielczość,włączyć lub wyłączyć physx''a itd.
I tutaj kieruje do was prośbę. Czy ktoś mógł by napisać co najlepiej wyłączyć/włączyć, żeby uzyskać kilka dodatkowych FPS. Chcę pograć w rozdziałce 800x600 lub 1024x768 z minimum 18-20 FPS, a obecnie na tych rozdzielczościach mam od 9 do 12 FPS. Poniżej zamieszczam fragment TdEngine z ustawieniami gry:
[SystemSettings]
StaticDecals=True
DynamicDecals=True
DynamicLights=True
DynamicShadows=True
LightEnvironmentShadows=True
CompositeDynamicLights=False
DirectionalLightmaps=True
MotionBlur=false
DepthOfField=False
AmbientOcclusion=False
Bloom=False
QualityBloom=False
Distortion=False
DropParticleDistortion=False
SpeedTreeLeaves=False
SpeedTreeFronds=False
OnlyStreamInTextures=False
LensFlares=False
FogVolumes=False
FloatingPointRenderTargets=False
Trilinear=True
OneFrameThreadLag=True
UseVsync=False
UpscaleScreenPercentage=False
Fullscreen=True
AllowD3D10=False
EnableHighPolyChars=False
SkeletalMeshLODBias=0
ParticleLODBias=0
DetailMode=0
ShadowFilterQualityBias=-1
MaxAnisotropy=2
MaxMultisamples=1
MinShadowResolution=32
MaxShadowResolution=256
ResX=1024
ResY=768
ScreenPercentage=100.000000
SceneCaptureStreamingMultiplier=0.800000
FoliageDrawRadiusMultiplier=0.000000
ShadowTexelsPerPixel=1.000000
TEXTUREGROUP_World=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_WorldNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_WorldSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_Character=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_CharacterSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_Weapon=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_WeaponNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_WeaponSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_Vehicle=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_VehicleNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_VehicleSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_Cinematic=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Effects=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_Skybox=(MinLODSize=256,MaxLODSize=512,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_UI=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_LightAndShadowMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=512,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_RenderTarget=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=1)
PhysXEnhanced=False
TdMotionBlur=False
TdSunHaze=False
TdTonemapping=True
TdBicubicFiltering=False
Proszę o podpowiedzi lub gotową listę możliwych zmian.
Z góry dziękuję.
Udostępnij ten post
Link to postu
Udostępnij na innych stronach