• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
SHADOW-XIII

48h i ..... ?

Pytanie

Widzę, że Pomoc Techniczna jest do 4 liter !

minęło 48h od 1 zgłoszenia i jeszcze więcej (bo w piątek) od wysłanego pytania na temat "dożytowniej gwarancji". Nie dostałem ani jedngo maila na żaden z tych tematów.

to jest ta Pomoc Techniczna czy nie ma !?!?!?!?!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

witam,

czy po wyslaniu e-maila otrzymales na swoja skrzynke potwierdzenie ??,
klopot w tym, ze nie otrzymalismy od Ciebie zadnej wiadomości na nasze skrzynki,
dlatego tez nie mogles dostac odpowiedzi.

odpowiadamy na wszystkie e-maile, jesli chcialbys sie z nami skontaktowac,
zapraszam raz jeszcze: pomoc@cdprojekt.com lub telefonicznie 022 519 69 66


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.10.2005 o 13:26, SHADOW-XIII napisał:

Widzę, że Pomoc Techniczna jest do 4 liter !

minęło 48h od 1 zgłoszenia i jeszcze więcej (bo w piątek) od wysłanego
pytania na temat "dożytowniej gwarancji". Nie dostałem ani jedngo maila na żaden z tych tematów.

to jest ta Pomoc Techniczna
czy nie ma !?!?!?!?!?


Sam jesteś do 4 liter!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A co do potwierdzenia...
Dostałem je w dniu wysłania maila z pytaniem... czyli jakieś 12dni temu.
A pozatym na forum też nie odpowiadacie :/ (nie mówie o tym wątku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

tym gorzej, oznacza to, że formularz jest lipny
mam problem z działaniem DS2 (bez i z Patchem) powodujący, że "mysz" mi ucieka i jeszcze jeden inny

POTWIERDZENIA OTRZYMAŁEM:
z 14 października
>dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

>Twoje pytanie zostało wysłane do działu obsługi klienta. Postaramy się odpowiedzieć, w możliwie najkrótszym
>czasie. Ponieważ zgłoszenie wysłałeś w trakcie weekendu, odpowiedzi spodziewaj się nie wcześniej niż w
>poniedziałek. Gdyby jednak zgłoszony przez Ciebie problem wymagał więcej czasu na rozwiązanie,
>poinformujemy Cię o tym.

oraz drugie z 17 października:
>Witaj,
>
>dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
>
>Twój problem został przekazany do działu pomocy technicznej. Postaramy się rozwiązać go jak najlepiej, w
>możliwie najkrótszym czasie. Odpowiedzi spodziewaj się w ciągu 48 godzin. Gdyby jednak zgłoszony przez
>Ciebie problem wymagał więcej czasu na rozwiązanie, poinformujemy Cię o tym.

tak więc panowie z Gram.PL/CDP, wina leży po waszej stronie, gdzieś "zgubiliście" moje maile

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

ja tez moge dorzucic swoje 3grosze :(
wprawdzie w moim przypadku nie minely jeszcze 48h, ale fakt pozostaje faktem, ze albo cosik wam szwankuje z systemem albo z personelem.

zlozylem zamowienie na juiced jak byl po 1zl - platnosc mTransferem. na weryfikacje czekalem kilka godzin. nie wiem dokladnie ile po po paru godzinach znudzilo mi sie czekanie.
przy moim zamowieniu widnieje info ze zostalo wyslane, ale nie dostalem zadnego numeru listu przewozowego (zamawialem dostawe kurierem).
na stronie jest napisane ze wysylka nastapila 18.10 a przewidywany termin dostawy to 20-21.10... dziwne, bo kurier ma byc zekomo nastepnego dnia( http://www.gram.pl/sklep_pomoc_art.asp?pid=19), czyli jak nic wychodzi 19.10.

niestety nie moge sobie sprawdzic gdzie jest teraz moja przesylka, bo nie dostalem numeru listu przewozowego.
w prawdzie do 18:00 jeszcze troche czasu zostalo ale zaczynam sie marwic ze bedzie lipa z dostawa, bo kurierzy zazwyczaj do mnie trafiali w okolicach 13:00

dla porowniania wczoraj (a w zasadzie dzisiaj, bo byla juz godzina 0:47) zlozylem zamowienie na wirtus.pl:
1. godzina 0:51 potwierdzenie zlozenia zamowienia
2. godzina 0:53 potwierdzenie dokonania platnosci (tez mTransfer)
3. godzina 9:17 potwierdzenie wyslania zamowienia (poczta priorytet).

reasumujac - z wirtusa dostalem 3 informacje w przeciagu (mniejwiecej) 8 godzin, podczas gdy z gram.pl jedyne co dostalem to potwierdzenie przyjecia wyslanego przezmnie pytania o numer listu przewozowego. wprawdzie status zamowienia na stronie sie zmienil, ale to wszystko. teoretycznie powinienem dzisiaj dostac przesylke. zostaly jeszcze 2 godziny i podejrzewam, ze nic z tego nie bedzie. a fakt pozostaje faktem, ze zamowienie zlozylem 17.10 chyba w okolicach 13.00, wyslane (zekomo) zostalo dopiero 18.10 (co jest dziwne, bo w koncu chyba mieliscie to w magazynie), teraz jest 19.10 a numeru listu przewozowego nie ma... i przesylki pewnie tez nie bedzie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować