Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Interfejs Wiedźmina 2 powstawał także z myślą o konsolach

53 postów w tym temacie

Dnia 28.01.2011 o 11:54, Vojtas napisał:

To nie jest polska konsolofobia. Narodowość nie ma tu nic do rzeczy. Po prostu wielu
graczy pecetowych nie raz się przejechało na totalnie zjeb.. popsutych konwersjach z
konsoli. Żeby daleko nie szukać - Dead Space 1 sterowanie K&M ma po prostu upiorne. Nie
dziw się zatem, że niektórzy reagują zaniepokojeniem na takie słowa.


Sugerujesz, że Wiedźmin 2 na PC będzie konwersją z konsol? Ciekawe, bo ja przeczytałem tylko o kompatybilności interfejsu z padem. Czyli jakby nie było - dodatkowym plusie (dla niektórych, dla pozostałych wciąż m+k). Ale może czegoś nie dopatrzyłem w tekście ;) A skoro o konwersji nie ma mowy, to nie bardzo rozumiem po co ją przytaczasz, skoro nie ma ona tutaj miejsca. Tym samym pozostaje - w tym konkretnym przypadku - tylko konsolofobia połączona z padofobią.

ps. Dead Space jest konwersją z konsol dla Twojej wiadomości, która ma interfejs kompatybilny z m+k. Nie odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 11:59, ModernTalking napisał:

Sugerujesz, że Wiedźmin 2 na PC będzie konwersją z konsol?


Nie. Mówię, że niektórzy mogą odczytywać wypowiedź nt. sterowania jako "równanie do konsol", a więc przygotowywanie multiplatformowej wersji, która w praktyce jest bardziej dostosowana do specyfiki konsol, dopiero potem do PC.

Dnia 28.01.2011 o 11:59, ModernTalking napisał:

Ciekawe, bo ja przeczytałem tylko o kompatybilności interfejsu z padem.


Ja również.

Dnia 28.01.2011 o 11:59, ModernTalking napisał:

ps. Dead Space jest konwersją z konsol dla Twojej wiadomości,


Wiem o tym. Chodziło mi w tym przypadku o olewanie specyfiki PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 12:20, Vojtas napisał:

Nie. Mówię, że niektórzy mogą odczytywać wypowiedź nt. sterowania jako "równanie do konsol",
a więc przygotowywanie multiplatformowej wersji, która w praktyce jest bardziej dostosowana
do specyfiki konsol, dopiero potem do PC.


No przecież napisałem, że to Polska konsolofobia. Tylko potwierdziłeś moje słowa :) Inaczej nazwać się tego nie da. Jeszcze chwila i dojdziemy do "konsolowej manii prześladowczej" ;)

Dnia 28.01.2011 o 12:20, Vojtas napisał:


Wiem o tym. Chodziło mi w tym przypadku o olewanie specyfiki PC.


A jak ma się to do newsa, ze nie wiadomo, czy konwersja Wiedźmina 2 z PC na konsole w ogóle powstanie, ponieważ to wersja PC jest tą "główną" i "priorytetową"? Mam wrażenie, że "trochę" zjechałeś z tematu wysuwają "trochę" za daleko idące obawy z informacji o....interfejsie ;)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 11:59, ModernTalking napisał:

Sugerujesz, że Wiedźmin 2 na PC będzie konwersją z konsol? Ciekawe, bo ja przeczytałem
tylko o kompatybilności interfejsu z padem. Czyli jakby nie było - dodatkowym plusie
(dla niektórych, dla pozostałych wciąż m+k). Ale może czegoś nie dopatrzyłem w tekście
;) A skoro o konwersji nie ma mowy, to nie bardzo rozumiem po co ją przytaczasz, skoro
nie ma ona tutaj miejsca. Tym samym pozostaje - w tym konkretnym przypadku - tylko konsolofobia
połączona z padofobią.
ps. Dead Space jest konwersją z konsol dla Twojej wiadomości, która ma interfejs kompatybilny
z m+k. Nie odwrotnie.

dokladnie to pisze, ze: "Cały interfejs jest zaprojektowany z myślą także o konsolach", wiec istnieje obawa, ze projektujac interfejs pasujacy do tak roznych sposobow sterowania jak pad i m+k dostosowali sie do najbardziej ograniczonego kontrolera czyli pada, wiec interfejs na pc tez sie przez to zmienil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 12:29, Degrad napisał:

> wiec interfejs na pc tez sie przez to zmienil


Ooo, to Ty już interfejs na PC widziałeś :) Możesz podzielić się screenshotami? Eh te fobie, aż przykro czytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 12:32, ModernTalking napisał:

> > wiec interfejs na pc tez sie przez to zmienil
Ooo, to Ty już interfejs na PC widziałeś :) Możesz podzielić się screenshotami? Eh te
fobie, aż przykro czytać.

na poczatku napisalem "istnieje obawa", pozniej zabraklo "mozliwe, ze", ale mogles sie domyslec, a nie trollowac, ja nie wiem jak wyglada interfejs na pc, ale jak go projektowali z mysla o k+m i padzie to nie spodziewam sie cudow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 12:35, Degrad napisał:

na poczatku napisalem "istnieje obawa", pozniej zabraklo "mozliwe, ze", ale mogles sie
domyslec, a nie trollowac, ja nie wiem jak wyglada interfejs na pc, ale jak go projektowali
z mysla o k+m i padzie to nie spodziewam sie cudow


Polecam zapoznać się z definicją hasła trolling, bo na razie to ty go uskuteczniasz. Tekst nie jest od domyślania się, tylko czytania. Napisz dobrze i poprawnie, a nie trzeba będzie się "domyślać" co "być może" miałeś na myśli ;) A o "najbardziej ograniczonym kontrolerze" idź potrollować na stronę CD Action, tamci użytkownicy przyjmą cie z otwartymi klawiaturami, może jeszcze załapiesz się do wątku "okładkowego" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 12:27, ModernTalking napisał:

No przecież napisałem, że to Polska konsolofobia.


A ja napisałem, że obawy ma część graczy pecetowych niezależnie od narodowości. Czytam fora i komentarze na zagranicznych portalach i widzę, jak ludzie reagują.

Dnia 28.01.2011 o 12:27, ModernTalking napisał:

> Wiem o tym. Chodziło mi w tym przypadku o olewanie specyfiki PC.
A jak ma się to do newsa,


Ma się to do newsa tak, że wiem, skąd się biorą obawy coniektórych i je rozumiem - tym niemniej w wypadku Wieśka są nieuzasadnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 12:44, Vojtas napisał:

A ja napisałem, że obawy ma część graczy pecetowych niezależnie od narodowości. Czytam
fora i komentarze na zagranicznych portalach i widzę, jak ludzie reagują.


Ok, więc pozostańmy przy konsolofobii i padofobii, bez uwzględniania narodowości ;)

Dnia 28.01.2011 o 12:44, Vojtas napisał:

Ma się to do newsa tak, że wiem, skąd się biorą obawy coniektórych i je rozumiem - tym
niemniej w tym wypadku są nieuzasadnione.


Oczywiście, że są nieuzasadnione :) Ciesze się, że są tu jeszcze normalnie myślący użytkownicy a nie tylko tacy, którzy nie wytrzymują ciśnienia i już pieją o "uproszczeniach", "anulowaniu zakupów" itd. itp. (a gram.pl się cieszy, bo wyprodukował kolejny zalatujący tanią sensacją tekst, gdzie kilku "lamentatorów" się nabrało i pewnie zacznie się flejm) :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 11:13, ModernTalking napisał:

W czym niektórzy dopatrują
sie problemu - nie rozumiem.


problem może nie, ale jak to brzmi - robimy grę tylko na PC, konsole może później, PC to priorytet itd a czym bliżej premiery tym bardziej można odnieśc wrażenie, że gra jest tak naprawdę konsolowa, tylko nie wiedzieć czemu najpierw pojawi się na PC. Interfejs =/= sam pad, ale chociażby wielkie na pół ekranu ikony i dialogi, by było je widać z 42'' TV. No chyba ze po prostu pepsi źle dobrał słowa, ale zobaczymy.
Generalnie bardziiej niż jakiś pad to przeszkadza mi zbytnie amerykanizowanie walki i fabuły w której powinno być mniej epic-mega-gigantycznych bossów i ogólnego wyżynania wszystkiego co się rusza oraz mniej wielkiej polityki, a więcej skupienia się na robieniu za wędrownego wyżynacza pojedynczych potworów i w ogóle klimatu opowiadań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem pewny że my gracze na PC nie ma sie co martwić, po pierwsze zapewnienia były ze na konsole na razie nie powstaje bo pełne skupienie przy produkcji na PC.
Wierze ze na PC dostane świetny produkt, a gra będę się zachwycać miesiącami a nawet porównywać jak powinien wyglądać RPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobili grę z myślą o PC, rozważają wersje konsolową twierdząc iż owy interface nie miał by problemu z byciem obsługiwanym za pomocą pada. przynajmniej ja tak odbieram treść tego artykułu. Lecz może jest w nim drugie dno, pewien ukryty sens którego moja ograniczona mózgownica nie dostrzega.

Każda szanująca się firma robiąca gry miała chociaż przez chwile zapędy konsolowe<Nawet Blizzard z SC: Ghost - nadal wierzę w ten tytuł>. Co tu dużo pisać, rynek konsolowy jest bardziej kaso dojny niż PCtowy. Ale nadal nie martwił bym się o słowa panów CDPred, tyczące się interfaceu który jest przyjazny konsolom. Taki interface który sprawdzał się na padzie i na M+K zaprezentowano nam w Batman AA, i na padzie grało się super i na myszce z klawiaturą nie było problemu.

I jeszcze jedno, jak byście ludzie czytali uważnie to zauważyli byście iż wersje PC robią teraz a wersje na konsole zrobią jak sprzedaż będzie w miarę poczciwa i gdy tylko znajdzie się grupa osób do tego skorych. Dla tego właśnie powoli zaczynają szukać ludzi do tego przedsięwzięcia.
W dzisiejszych czasach ten gatunek gier raczej nie ma szans na wyłączność dla PC. Kasa, kasa i jeszcze raz kasa której w rynku PCtowym jest znacznie mniej niż w konsolowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 11:09, Vojtas napisał:

A Gram.pl jak zwykle żeruje na fobiach.


Czemu od razu "żeruje"? Ot, podają informację, uzyskaną z oficjalnych źródeł. Mają przestać, żeby nie być posądzanymi o "żerowanie"?

Dnia 28.01.2011 o 11:09, Vojtas napisał:

1. Jeśli sterowanie wersji PC będzie skopane, gra w polskim Internecie zostanie ZNISZCZONA.Wiem,
że Redom zależy na opinii w kraju.


Chyba żartujesz. Pierwszy Wiedźmin, który do wybitnych nie należał, miał od groma błędów i cutscenki, których powstydziłby się pierwszy Half-Life (mowa o wyglądzie postaci, chociażby Triss, której biust zaczynał się tam, gdzie "normalni" ludzie mają splot słoneczny), o sztywnym aktorstwie nie wspominając, jakoś zniszczony nie został. Ba, wprost przeciwnie - jakiekolwiek wspominki o tym, że ta gra mogłaby mieć wady, prowadziły natychmiast najkrótszą drogą na najbliższy stos.

Dnia 28.01.2011 o 11:09, Vojtas napisał:

2. Jeśli sobie przypomnicie dobrze, dewsi grali na padzie podczas przeróżnych prezentacji
- dotyczy to zarówno W2 jak i W1. Czy zatem grało się źle M+K w W1? Nie, zestaw ten sprawdził
się świetnie.


Tu też pozwolę sobie się nie zgodzić. Sterowaniu w Wiedźminie daleko było do intuicyjności. Owszem, sprawdzało się, dało się na nim grać, ale tak naprawdę, to najlepszym rozwiązaniem byłoby połączenie obu trybów (a konkretniej - mechanizmów nimi rządzących) TPP. Mnie sterowanie momentami doprowadzało do białej gorączki, szczególnie w miejscach, gdzie precyzja ruchów była naprawdę ważna (

Spoiler

np. podczas walki z królową kikimor

).

Dnia 28.01.2011 o 11:09, Vojtas napisał:

3. Jeśli gra się przynajmniej nie zwróci, nie tylko nie będzie wersji konsolowej, ale
już w ogóle żadnej innej gry od CDP Red.


Mało prawdopodobne... Gra zwróci się na 100%, same pre-ordery zapewnią ogromny zastrzyk gotówki. Z tego, co pamiętam, budżet wyniósł 27 milionów złociszy. Jeśli przyjmiemy, że samych EK w Polsce jest 9999 a każda z nich kosztuje 230 zł, to już mamy 2,300,000 zł. Tak, wiem - od tego trzeba odliczyć koszt wydania, dodatków, transportu itp, ale myślę, że z samych kolekcjonerek co najmniej milion trafi do CDPR. A przecież gra idzie na cały świat! Nawet, gdyby okazała się tandetą, zarobi na siebie bez wysiłku. Później, oczywiście, sprzedaż może spaść, ale to będzie raczej bez znaczenia, gdyż do tego czasu zwróci się z nawiązką.

Dnia 28.01.2011 o 11:09, Vojtas napisał:

Muszę wszakże dodać, że Redzi nie powinni mówić w ten sposób, bo, jak widać na załączonym
obrazku, przypominają złe wspomnienia z konsolowych konwersji i niechcący wywołują zamieszanie.


Cóż, nie dziwisz się chyba, że gracze mają uprzedzenia do multiplatformowych gier (o konwersjach nie wspominając)? W wielu przypadkach tytuły takie okazywały się być wypadkami przy pracy, będąc kompletnie niegrywalnymi. Oczywiście nie mówię, że tak jest zawsze, ani tym bardziej że tak będzie w tym przypadku, ale gracze pecetowi mieli już okazję się sparzyć w ten sposób i chyba naturalnym jest, że mają pewne obawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> A Gram.pl jak zwykle żeruje na fobiach.

Dnia 28.01.2011 o 19:33, Ring5 napisał:

Czemu od razu "żeruje"? Ot, podają informację, uzyskaną z oficjalnych źródeł. Mają przestać,
żeby nie być posądzanymi o "żerowanie"?


Nie pisałbym tego, gdyby nie to, że z całego 3-stronicowego materiału na IGN, wybrali właśnie ten fragment. Pozwolisz, że pozostanę przy swoim?

>> 1. Jeśli sterowanie wersji PC będzie skopane, gra w polskim Internecie zostanie
>> ZNISZCZONA.Wiem, że Redom zależy na opinii w kraju.

Dnia 28.01.2011 o 19:33, Ring5 napisał:

Chyba żartujesz.


Serio, serio.

Dnia 28.01.2011 o 19:33, Ring5 napisał:

Pierwszy Wiedźmin, który do wybitnych nie należał, miał od groma błędów
i cutscenki, których powstydziłby się pierwszy Half-Life


Jeśli nie żartujesz, to faktycznie musisz nie lubić Wieśka. HL1 nie miał żadnych cutscenek.

Dnia 28.01.2011 o 19:33, Ring5 napisał:

(mowa o wyglądzie postaci, chociażby Triss, której biust zaczynał
się tam, gdzie "normalni" ludzie mają splot słoneczny),


Widzę, że nie możesz tej Triss przeboleć, bo często ją wspominasz, gdy chodzi o wyliczanie błędów. :)

Dnia 28.01.2011 o 19:33, Ring5 napisał:

> 2. Jeśli sobie przypomnicie dobrze, dewsi grali na padzie podczas przeróżnych prezentacji
> - dotyczy to zarówno W2 jak i W1. Czy zatem grało się źle M+K w W1? Nie, zestaw
ten sprawdził
> się świetnie.
Tu też pozwolę sobie się nie zgodzić. Sterowaniu w Wiedźminie daleko było do intuicyjności.


Twoje prawo tak sądzić. :) Grałem w gry, które nie mieściłyby się nawet w skali nieintucyjności. W W1 sterowało mi się wygodnie - wyjątkami były ciasne pomieszczenia np. chaty, gdzie czasem trzeba było stoczyć walkę. Wtedy kamery wariowały i to faktycznie było to dość irytujące. Ale poza tym nie narzekam.

>> 3. Jeśli gra się przynajmniej nie zwróci, nie tylko nie będzie wersji konsolowej,
>> ale już w ogóle żadnej innej gry od CDP Red.

Dnia 28.01.2011 o 19:33, Ring5 napisał:

Mało prawdopodobne... Gra zwróci się na 100%, same pre-ordery zapewnią ogromny zastrzyk
gotówki. Z tego, co pamiętam, budżet wyniósł 27 milionów złociszy. Jeśli przyjmiemy,
że samych EK w Polsce jest 9999 a każda z nich kosztuje 230 zł, to już mamy 2,300,000
zł.


Mam nadzieję, że W2 nie tylko się zwróci, ale też że CDP na nim zarobi. Jestem jednak ostrożny, bo wg statystyk niedochodowe jest jakieś 70% produkcji. Ponieważ nie znam nawet orientacyjnych danych, nie podejmuję się niczego liczyć

Dnia 28.01.2011 o 19:33, Ring5 napisał:

Cóż, nie dziwisz się chyba, że gracze mają uprzedzenia do multiplatformowych gier (o
konwersjach nie wspominając)?


Nie dziwię się i rozumiem te obawy. Napisałem to w kolejnych postach. Wierzę jednak w to, że w sterowanie w W2 nie będzie spieprzone. Nie mam żadnych podstaw, by się bać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 19:53, Vojtas napisał:

Nie pisałbym tego, gdyby nie to, że z całego 3-stronicowego materiału na IGN, wybrali
właśnie ten fragment. Pozwolisz, że pozostanę przy swoim?


Rzeczywiście, faktem jest, że ostatnio niektóre newsy przypominają trochę pierwsze strony brukowców, ale mimo wszystko sądzę, że "żerowanie" jest zbyt mocnym określeniem.

Dnia 28.01.2011 o 19:53, Vojtas napisał:

Serio, serio.


Naprawdę nie wiem, jak bardzo musieliby sknocić W2, żeby taka sytuacja miała miejsce. Wiedźmin jest kultową postacią w naszym kraju i choćby nawet gra przypominała walki ludzików z zapałek, to jeśli tylko na okładce będzie Geralt - sprzeda się jak ciepłe bułeczki i wszyscy będą szczęśliwi. Jeśli nie wierzysz, popatrz na ostatniego CoDa czy MoHa - gry co najwyżej średnie (w CoDa pograłem trochę u kumpla, grało mi się tragicznie), a w niczym nie przeszkadza to im rozchodzić się w milionach egzemplarzy. Przy dobrej marce faktyczna jakość gry schodzi na dalszy plan. Niestety.

Dnia 28.01.2011 o 19:53, Vojtas napisał:

Jeśli nie żartujesz, to faktycznie musisz nie lubić Wieśka. HL1 nie miał żadnych cutscenek.


Chodzi o grafikę. Być może nie grałem na kosmicznych ustawieniach, raptem na 1280x1024 (mam stary monitor, który więcej nie pociągnie) i to, co pojawiało się w trakcie przerywników, było tragiczne.

Dnia 28.01.2011 o 19:53, Vojtas napisał:

Widzę, że nie możesz tej Triss przeboleć, bo często ją wspominasz, gdy chodzi o wyliczanie
błędów. :)


Nie mogę. Triss miała być śliczną dziewczyną, tymczasem zrobili z niej kogoś, kto z powodzeniem mógłby stać przy polskich drogach, oferując swe uroki kierowcom ciężarówek. No, chyba, że uważasz, iż ten potworek -> http://img227.imageshack.us/img227/7026/witcher2007121121171237vr8.jpg przypomina książkową Triss... Piersi na wysokości ŁOKCI?! Czy oni kobiety nigdy na oczy nie widzieli, jak rany? I czy ona zawsze musi wyglądać, jakby była wk&*%$@na?

Dnia 28.01.2011 o 19:53, Vojtas napisał:

Twoje prawo tak sądzić. :) Grałem w gry, które nie mieściłyby się nawet w skali nieintucyjności.


Ja też, ale przecież nie chodzi o to, by porównywać się z najgorszymi, ale z najlepszymi! Wiele gier oferuje widok TPP i jakoś te gry radzą sobie ze sterowaniem. Pewnie, są też koszmarki w stylu konwersji Devil May Cry 3 na PC, gdzie sterować Dantem po prostu się nie dało.

Dnia 28.01.2011 o 19:53, Vojtas napisał:

W W1 sterowało mi się wygodnie


A ja bym jednak wprowadził trochę usprawnień. Ot, chociażby na przykład zróżnicowanie ciosów. Kombinacja ataku+kierunku, która tak dobrze sprawdzała się w serii Jedi Knight, tu również zdałaby egzamin, a na dodatek podniosłaby atrakcyjność rozgrywki. Przynajmniej dla mnie. Pod koniec naprawdę nudziły mnie te same sekwencje ciosów, wyprowadzane raz za razem, raz za razem...

Dnia 28.01.2011 o 19:53, Vojtas napisał:

Mam nadzieję, że W2 nie tylko się zwróci, ale też że CDP na nim zarobi.


Ja również, bo naprawdę chciałbym, by zajęli się też innymi tytułami z polskiej literatury fantasy. Chętnie zobaczyłbym przygodówkę (z elementami akcji, naturalnie) w stylu genialnego Blade Runnera, opartą na opowiadaniach o Mordimerze Madderdinie Jacka Piekary.

Dnia 28.01.2011 o 19:53, Vojtas napisał:

Jestem jednak ostrożny, bo wg statystyk niedochodowe jest jakieś 70% produkcji.


Być może się mylę, ale wydaje mi się, że pierwszy Wieśmak nie tylko się zwrócił, ale zarobił trochę kasy. Może nie jakieś ogromne pieniądze (z tego, co pamiętam, mowa była o kilku milionach zł), ale zawsze to coś. O, tu jest parę słów na ten temat: http://www.rp.pl/artykul/522367.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba twórcy może czekają jaki sukces osiągną na PC i wtedy po konsultacjach zdecydują czy na konsole wypuścić. Wiadomo ze wiedzą i są świadomi ze to na PC najlepiej się Wiedźmin sprzeda.

Ile to obietnic dali graczom PC ze gra będzie taka, będzie posiadać to i owo.
Wiec w maju chce to sprawdzić i ze mnie nie zawiodą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 20:29, Ring5 napisał:

Naprawdę nie wiem, jak bardzo musieliby sknocić W2, żeby taka sytuacja miała miejsce.
Wiedźmin jest kultową postacią w naszym kraju [..] - sprzeda się jak ciepłe bułeczki


200 tys. sprzedanych kopii to za mało, by gra się zwróciła. Nawet 250 - więcej w Polsce nie zejdzie. Sprzedaż rzędu 20 tysięcy u nas się uznaje za sukces... Oby tylko Atari się postarało lepiej w US tym razem.

Dnia 28.01.2011 o 20:29, Ring5 napisał:

Chodzi o grafikę. Być może nie grałem na kosmicznych ustawieniach, raptem na 1280x1024
(mam stary monitor, który więcej nie pociągnie) i to, co pojawiało się w trakcie przerywników,
było tragiczne.


Gram na tej samej rozdziałce, bo mam monitor CRT 19". Ale o tragizmie na pewno bym nie mówił. Zdecydowanie nie IMO.

Dnia 28.01.2011 o 20:29, Ring5 napisał:

Nie mogę. Triss miała być śliczną dziewczyną, tymczasem zrobili z niej kogoś, kto z powodzeniem
mógłby stać przy polskich drogach, [..]


Tak, to jedna z moich ulubionych "czarodziejskich" postaci w książkach. Lubię ją o wiele bardziej niż Yennefer.

Dnia 28.01.2011 o 20:29, Ring5 napisał:

I czy ona zawsze musi wyglądać, jakby była wk&*%$@na?


Może dlatego że jest? ;) Szczerze powiedziawszy koncepcja komputerowej Triss niezbyt mi podpasowała. Często zachowuje się jak Yen i jak ona potrafi być strasznie oschła i wyniosła. Triss książkowa taka nie była, wręcz przeciwnie. Zapamiętałem ją jako zakochanego w Geralcie podlotka, dla którego zrobiłaby wszystko, gdyby tylko tego chciał. Bardzo emocjonalna i pozytywna postać. W grze potrafi być lodowatą suką, właśnie jak Yennefer.

Dnia 28.01.2011 o 20:29, Ring5 napisał:

Ja też, ale przecież nie chodzi o to, by porównywać się z najgorszymi, ale z najlepszymi!
Wiele gier oferuje widok TPP i jakoś te gry radzą sobie ze sterowaniem.


Ja grałem głównie w widoku izometrycznym. Na TPP przełączałem tylko poza walką - a więc zapewne odwrotnie do założeń Redów. Poza tym zawsze gram strzałkami, nie lubię WSADu.

Dnia 28.01.2011 o 20:29, Ring5 napisał:

A ja bym jednak wprowadził trochę usprawnień. Ot, chociażby na przykład zróżnicowanie
ciosów. Kombinacja ataku+kierunku, która tak dobrze sprawdzała się w serii Jedi Knight,


Tak ma być w dwójce, tylko jeszcze lepiej. System z jedynki można kochać lub nienawidzić.

Dnia 28.01.2011 o 20:29, Ring5 napisał:

Ja również, bo naprawdę chciałbym, by zajęli się też innymi tytułami z polskiej literatury
fantasy. Chętnie zobaczyłbym przygodówkę (z elementami akcji, naturalnie) w stylu genialnego
Blade Runnera, opartą na opowiadaniach o Mordimerze Madderdinie Jacka Piekary.


Przygodówka na pewno się nie zdarzy (choćby dlatego, że to nie jest ich ulubiony gatunek, nie wspominając o dochodach), ale nad action RPG można by pomyśleć. Tyle że CDP pewnie nie zdecyduje się na nową markę. Za dużo zachodu w wypromowaniu czegoś nowego, a oni chcą w tej chwili jakoś stanąć na nogi.

Dnia 28.01.2011 o 20:29, Ring5 napisał:

Być może się mylę, ale wydaje mi się, że pierwszy Wieśmak nie tylko się zwrócił, ale
zarobił trochę kasy


Wyszli na mały plus, który i tak nie był w stanie zamortyzować strat w innych obszarach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 20:40, karolekx23x napisał:

Chyba twórcy może czekają jaki sukces osiągną na PC i wtedy po konsultacjach zdecydują
czy na konsole wypuścić. Wiadomo ze wiedzą i są świadomi ze to na PC najlepiej się Wiedźmin
sprzeda.

Otóż to, gra ma priorytet na PC. Wersja konsolowa była by takim podkreśleniem sukcesu wersji PC. Wersja PC ma swoją ekipę która ją robi a wersja konsolowa<jak się takiej doczekamy> będzie miała inną.
Reasumując: Nic nikt nie skopie na rzecz konsol gdyż owa wersja będzie robiona dopiero gdy zakończą się prace nad wersją PC i na dodatek przez innych ludzi. Także w tym zestawieniu<wyjątkowo jak na dzisiejsze realia> to PC wiedzie pełen prym wydawniczy. Tutaj konsole są tylko dodatkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować