Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Gears of War 3 - pierwsze wrażenia z trybu multiplayer

9 postów w tym temacie

Dnia 19.04.2011 o 12:22, Sipso2008 napisał:

Ja nie ogarniam tych typów co to jednym strzałem ze strzelby heada mi sprzedają w pełnym
sprincie...


To się nazywa skill, i nie koniecznie heada bo jest taka spluwa ze zabija na hita a czas przeładowania ma w uj długi xD.A co do bety to jeszcze tylko 6 dni i gram aż mi oczy nie wypłyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale oni z tej standardowej (nie tej nowej) rozwalają i headem, widzę przecież na feedzie... mówiąc szczerze mogliby zrobić lepszy system dopasowania graczy... z takimi ownerami masterami raczej nie gra się zbyt przyjemnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem wczoraj troszkę... pierwszy meczyk spoko ( tylko host wyszedl i statów mi nie dopisało)...następne trafiłem na jakieś klany... - przewaga hosta ogromna ( ja z 5 strzałow i nic przeciwnik jeden strzał a ja leże i kwicze...to się mówi żal!!!!!! jeśli tak ma wyglądać multi w finalnej grze to panowie z Epic nie postarali się gdyż jest nawet gorzej jak z poprzednimi częściami!)...a miało byc tak dobrze xD niestety zawiodłem się !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Ja gram od poniedziałku i raptem jeden mecz mogę uznać za udany. Czyt. przewaga zabójstw nad zgonami 2:1. Wszystko jest ok, ale brakuje dobrego systemu dobierania graczy. Jakieś preferencje by się jeszcze przydały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest pewien problem - źle dobrana paleta kolorów. Za jasno i brzydko. Szkoda że gow2 poszło w kierunku gier akcji a nie survival horror. Ale w multiplayerze to i tak mały problem, bo w porównaniu z takimi crysisami, bulletstormami, albo halo reach - to gow ze swoim gameplayem miażdzy wszystkie te gry razem wzięte. A system dobierania graczy - pewnie nie będzie działał w becie, bo tu chodzi przede wszystkim o sprawdzenie stabilności. Miały też być dedykowane serwery, ale nie wiem co z tym. Bo host, który bawi się kablem od neta, żeby zrobić wszystkim lag, to niezbyt miłe. Denerwuje też takie szarżowanie przez niektórych z shotgunem, co jest często wkurwiające. Ale epic tylko daje narzędzia do takich zagrywek (nowa strzelba). Mam nadzieję, że problem zmoddowanych padów, popularnych we wcześniejszych częściach, został zażegnany, bo już mają z tym pewne doświadczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować